Onko "kohtalotovereita", ihan aikuisia naisia (ja miksei miehiäkin), jotka ovat ihastuneet kuin teinivuosina konsanaan johon kuhun julkkikseen?
Itse olen 26, ja aivan haksahtanut erääseen suomalaiseen näyttelijään.
Nyt kaikki kanssasisaret (tai veljet) rohkeasti tunnustamaan ;D
Ja ilonpilaajat heti hus pois tätä lukemasta :S
Muita?
5
672
Vastaukset
- SATAN___ ___
Paramoren laulaja Hailey Williams
- kyllä..
Ei nyt mikään julkkis ole enään, mutta itse haksahdin ekan tuotantokauden Maajussille morsian sarjan Hannaan. Se oli aika outo kokemus? Mutta muutoin en ole kyllä koskaan ihastunut mihinkään julkkikseen.
- ihastunut joskus
lari halmeeseen,ihana,iiikkkk........
minäkin, ja vielä aikuisempi luulin olevani, mutta eipäs vaan ollutkaan.
Nyt vaan haaveilen yhdestä ihanasta tyypistä...en kyllä paljasta kuka on...mutta sen verran että jätkä kyl osaa laulaa multa jalat alta ja pöksyt jalasta...sen kun sais niin ois viikon vellikuurilla!- ei muuten
oo koskaan tapahtunut tota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak1094515Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka553326- 841103
Alkuperäinen kristillinen kaste on uskoville annettava upotuskaste
Kreikan sana BAPTIZO merkitsee upottamista. Alkuseurakunta kastoi upottamalla Apostolien tekojen kirjan mukaan: Ap.t 2552929Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purraa jatkamaan valtiovarainministerinä!
Ja jollei valtiovarainministerinä, niin sitten pääministerinä. Purra on nostanut Suomen talouden nyt komeaan kasvuun Ma82819- 170792
- 57769
Pitäisikö naisen haluta "puolisomies"?
Toivottavasti saan nyt tämän idean purettua hyvin sanoiksi? Mutta tuossa eräässä aloituksessa tuli vastaan tälläinen tek139760Miksi piti uhota naapuri Venäjälle ja tehdä itsestä heidän vihollinen?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f0eee963-3605-47e6-9989-a21347ce7757 "Jos sota syttyy Suomessa, näin tapahtumat vois195748Asiantuntijat todistavat: Rydman valehteli.
Virta oli oikeassa jokaisessa kolmessa eri väitteessä, sen sijaan RYDMAN VALEHTELI kaikissa kolmessa väitteessä. https:/189706