Onko "kohtalotovereita", ihan aikuisia naisia (ja miksei miehiäkin), jotka ovat ihastuneet kuin teinivuosina konsanaan johon kuhun julkkikseen?
Itse olen 26, ja aivan haksahtanut erääseen suomalaiseen näyttelijään.
Nyt kaikki kanssasisaret (tai veljet) rohkeasti tunnustamaan ;D
Ja ilonpilaajat heti hus pois tätä lukemasta :S
Muita?
5
643
Vastaukset
- SATAN___ ___
Paramoren laulaja Hailey Williams
- kyllä..
Ei nyt mikään julkkis ole enään, mutta itse haksahdin ekan tuotantokauden Maajussille morsian sarjan Hannaan. Se oli aika outo kokemus? Mutta muutoin en ole kyllä koskaan ihastunut mihinkään julkkikseen.
- ihastunut joskus
lari halmeeseen,ihana,iiikkkk........
minäkin, ja vielä aikuisempi luulin olevani, mutta eipäs vaan ollutkaan.
Nyt vaan haaveilen yhdestä ihanasta tyypistä...en kyllä paljasta kuka on...mutta sen verran että jätkä kyl osaa laulaa multa jalat alta ja pöksyt jalasta...sen kun sais niin ois viikon vellikuurilla!- ei muuten
oo koskaan tapahtunut tota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1661731Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli551338Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva1921103Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi521071Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus761029Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e37965- 60891
- 64859
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy210855Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali155820