Maisa Torppa on avoliitossa (n. kuukausi sitten kesäkuussa muuttanut poikaystävänsä kanssa yhteen). Silti Maisa kauniisti kihertää rantalentiksessä (6.8) kun hänet siellä jälleen kerran yhdistetään tiettyyn kiekkoilijaan jonka kanssa Maisalla on keltaisen lehdistön virheellisen tiedon mukaan kenties ollut jotain sutinaa.
Kysymys kuuluu, miksi Maisa ei suoraan AINA JA KAIKISSA YHTEYKSISSÄ reilusti oikaise, että juoru kiekkoilijan ja hänen suhteesta on todellakin täysin perätön? Kuinka vaikeata olisi ollut esim. 6.8 rantalentiksessä suoraan kertoa, että: "Olen avoliitossa ja seurustelen." Onko Maisasta kenties hienoa tulla yhdistetyksi kiekkoilijaan? Jopa niin hienoa, että Maisa unohtaa läheistensä tunteet?
On totta, että Maisa on kyllä jossakin mediassa kertonut suhdejuorujen olevan perättömiä, mutta samaan hengenvetoon kertoi niissä olevansa sinkku ja viettävänsä elämänsä kesää. Eihän sekään tieto pidä paikkansa, sillä maisa on avoliitossa, ei sinkku.
Tytöllä, jolla on arvot kohdallaan, kunnon kotikasvatus ja lämmin sydän tekisi kaikkensa, jotta mikään ei loukkaisi omaa avopuolisoa. Luulisi itse asiassa, että Maisalla olisi melkeinpä hätä oikaista virheelliset käsitykset sekä jääkiekkoilijasta että sinkkuudestaan, ja sillä tavalla suojella avopuolisoaan.
Mahtaa Maisan avopuolisosta olla sydäntä särkevää lukea tai kuulla puolisonsa milloin julistavan olevansa onnellinen sinkku, milloin taas salaperäisesti hymyilevän - mitään myöntämättä, mutta myös mitään kieltämättä - kun hänet tavalla tai toisella yhdistetään ko. jääkiekkoilijaan. Voimia poikaystävälle!
Voi, voi Maisa Torpan avopuolisoa...
8
1700
Vastaukset
- tyhmyytensä
jos pelkän ulkokuoren kanssa seukkaa. Varsinkin tekokauneus kun on katoavaista..
"Kannattaa äänestää mua koska mun tähti loistaa kirkkaimmin.."
-LOL- - No eieieie
voi olla tytöllä, joka hommaa muoviset tissit XD huonosta itsetunnosta.
- niinpäääz
No kerran näin maisan syömässä patrik antoniuksen kaa tai ainaki ne näytti niiltä.Eikös patrik ole varattu??
- onko se
niinpäääz kirjoitti:
No kerran näin maisan syömässä patrik antoniuksen kaa tai ainaki ne näytti niiltä.Eikös patrik ole varattu??
kouluratsastaja joka on homo??
- kummola
Maisalla tuntuu jääkiekkoilijat vaihtuvan päivittäin. Nyt raskaana ja isä vaihtoehtoja neljä joista kaksi pelaa jääkiekon sm-liigassa ja kaksi muuta alasarjassa. No ompahan tuleva isä ainakin jääkiekkoilija.
- miimuu876
mistäs oot repiny tuon että olis raskaana?
- kummola
isäehdokkaalta
- ckvnjfhvg
Täytyy olla narsisti luonne. Kuten exäni, aina tavoiteltavissa vaikka onkin varattu!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1516726Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5996067Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.313906- 4122385
- 561816
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1101778Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut421544Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1891428- 811421
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N131094