Haussa edullinen uusi dieselcittari, ja Compass olisi makuuni. Onko pelanneet hyvin dieselinä? Entä maasto-ominaisuudet (paha mökkitie)?
Uusi musta Compass
4
716
Vastaukset
- 258369147
laatupäivitys tulossa just...
nää surkeet ämpärimuovit jää pois...- Jeepman
Laatua mielletään niin monella tapaa. Itseäni tuo ns. ämpärimuovi ei ole haitannut tippaakaan kun se istuu äänettömästi erilaisilla tiepinnoilla. Tiedän että on monia automalleja hienoilla softapintaisilla muovimateriaaleilla ja kitinää ja natinaa kuuluu sitten vähän joka nurkasta. Tarviiko sitä kojetaulun pintaa koko ajan naputella jos ämpärimuovi häiritsee.
Muutoinkaan en itse pidä ainakaan kuvien perusteella uusien mallien pyöreistä ilmasuuttimista, kulmikkaat istuvat ainakin Patriottiin mun makuun paremmin kun koko auton perusilme on kulmikas. Jeeppissä kun ei tarvi olla pyöreää kuin valonheittimissä klassiseen tyyliin ;)
Mutta makujahan on monia...vanha totuus, toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä...joku vielä molemmista.
- valitse mielummin
patriot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838