Pääsin sisään Työväen akatemian kieli ja kulttuuri -linjalle, ja englantia aikoisin opiskella. Haluaisin kuitenkin kuulla muiden kokemuksia ja palautetta paikasta, koska pääsin sisään myös Lahden kansanopistoon. Näistä kahdesta paikasta ei paljoa asiaa forumilla tunnu olevan, kun Alkio-opistoa taas on kehuttu paljon. Sinnekin hain, mutta vastausta ei ole vielä kuulunut, joten pitäisi päätös tehdä alustavasti Lahden ja Työväen akatemian välille. Ulkoisesti vaikuttavat kumpikin hyviltä paikoilta, mutta olisi kiva saada myös sitä sisäpiirin tietoa!
Ja pahoitteluni keskustelupaikasta, ei taida olla ihan oikea, mutta täällä oli enemmän elämää kuin aikuisopiskelussa tai välivuodessa, joten ajattelin että olisi myös paremmat mahdollisuudet saada vastauksia.
Työväen akatemia / Lahden kansanopisto?
Kokemuksia?
2
551
Vastaukset
- opiskelija88
Mä olen netistä lukenut vain positiivisia juttuja kys. paikasta ja olen itsekin seillä aloittamassa nyt syksyllä, yhteiskuntatieteitä menen lukemaan.
- alkuperäinen kirjoittaja
Oi, okei. Itse en ole löytänyt paljon mitään vaikka olen koittanut etsiä. :s
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017513
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?965379- 834997
- 1364374
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113120- 462752
- 522749
- 612357
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102314Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211900