Hei, onko kokemuksia Äkäslompolosta ja siellä paikasta nimeltä Nilivaara ja sen alueen mökeistä? Kokemuksia kenelläkään... ? Ja muutenkin miten tunturit sijaitsee ja näkyykö kauaksi. Onko syksyllä millaista porukkaa? Onko rauhallisempaa kuin talvella?
Vinkkejä ja kohteita? Kiitos otan mielelläni vastaan....
Äkäslompolo
7
2587
Vastaukset 7
- näkhyy hyvin
Hyvin ne tunturit näkyy, vieressä eteläpuolella ylläs-tunturi ja lähellä useampi pienempi.
Syksyllä enempi aikuisia nauttimassa kauniista maisemista.
Nilivaarasta ei kokemusta. - wwsys
Olisi mietinässä lähtea ruskamatkalle syyskyyssa Utsjoelle Karikasniemelle onko kokemuksia?
- lähinnä se
Teno ja siinäpä se.
Kalastusaikakin on jo ruska-aikaan turistilta loppununna.
http://www.tenojoki.fi/tenopaasivut/index.htm
- ei nimimerkkiä
ja muutenkin ihan kiva paikka, kun oltiin, niin käytiin sitten Levillä kattelee ja vähän ympäriinsä ajettiin, että sinällään Lapin mittakaavassa pääsee muuallakin käymään, jos auto on. Alueesta en tiedä, en edes muista missä itse oltiin, mökin pihalla kuitenkin käveli poroja.
ja tilaa Äkäslompolosa. Hiihtoladut on tehty, reitit hyvässä kunnossa.
Jos nautit alkutalven kauniista lumesta ja hiljaisuudesta, tule tarjoan edullista majoitusta. p. 0400-177246- Anonyymi00006
werdu kirjoitti:
ja tilaa Äkäslompolosa. Hiihtoladut on tehty, reitit hyvässä kunnossa.
Jos nautit alkutalven kauniista lumesta ja hiljaisuudesta, tule tarjoan edullista majoitusta. p. 0400-177246Lappalaiset ovat alkaneet hinnoittelemaan itsensä ulos majoitusasioissa. Mökkien vuokrahinnat ovat nousseet kahdessa vuodessa 100% aikaisemmasta. Ylläs-Levihiihdon aikainen kahden yön majoitus viideltä hengeltä 1400€, uskomatonta! 😳
- Anonyymi
Etelän naiset taas äkäs lompolossa liikellä tykkää tinderissä eikä vastaa vain poistaa Eikö niillä ole käytös tapoja yhtään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921682
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4601236- 861140
- 711057
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861033- 93897
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.35837- 65675
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta172661Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60652