Lähden syksyllä Tunisiaan joten pari kysymystä..
Millaista on Soussen yöelämä loka/marraskuussa? Onko paljon nuorille tarkoitettuja diskoja?
Entäs onko vesipuistot/eläintarhat vielä marraskuussa auki?
Minkälaisia on Tunisialaiset miehet, tulevatko juttelemaan pehmoisia ja hiplailemaan helposti pohjoismaalaista vaaleaverikköä? Turvallista kävellä yöllä kaduilla?
Olen lukenut että pukeutuminen on siellä tarkkaa, mutta itseäni ei haittaa jos huudellaan, tuijotellaan tai katsotaan paheksuvasti. Minishortseissa ja tuubitopissa luultavasti menen, en kunnioita kulttuuria? :(
Soussen yöelämä, nuoret miehet..?
7
1355
Vastaukset
- No..... :)
Olet siis lähdössä loka/marraskuussa?!
Silloin on kyllä ns. sesonki pahasti ohi, mutta syyslomalaisia riittänee , diskot kuten muutkin paikat ovat aika tyhjiä , lähinnä paikallisia asukkaita.
Shortseissa ja tuubitopissa voit taapertaa rannalla , mutta kulttuuria kannattaa aina kunnioittaa , eli maassa maan tavalla , eikä fiksu "tyttönen" tahallaan tyrkytä itseään , kyllä ne paikalliset Soussen poijjaatkin katsovat mieluummin asiallisesti ja kauniisti pukeutunutta ja hyvin käyttäytyvää upeeta Suomalaista "tyttöstä" , toki itse päätät mitä teet ja mitä haluat muiden sinusta ajattelevan :))
Rattoisaa lomaa sinulle :)) - mut älä sitte
vaan tuu takasi!
- Kap Verde
Siellä kirjoittelee taas joku suooomalaainen toope,joka ei tytsiä saa ja millä saisikaan,kun ei järki seiso eikä mikkää muu!!!
:((( - scandinavian
Kap Verde kirjoitti:
Siellä kirjoittelee taas joku suooomalaainen toope,joka ei tytsiä saa ja millä saisikaan,kun ei järki seiso eikä mikkää muu!!!
:(((ai no harmi jos on menny, mutta näkee sitten! pääasia että ees joku dise ois auki. :D
niin no itseäni tyrkyttämään en ole menossa, mutta tykkään pukeutua hyvin, huolellisesti, mukavasti ja valitettavasti en vaan tykkää pitää mitään pitkiä hameita tms. mut joo, miestä en ole menossa hakemaan enkä mitään lomaromanssia haikaile! miulle kelpaa suomalaiset pojaat :)
niin onko soussesssa vesipuistoja, auki?
- Sousse :)
Ite olin Soussessa viime maaliskuus.. Sillon ei ollu siel sesonkiaika, eikä turisteja hirveesti näkyny. Mut joka tapaukses joka yö tuli diskois bailattua. Porukkaa oli paljon, ja paikallisia jätkiä reilusti. Etenkin living samara disco ja banana club siinä vieres olivat hyviä menomestoja :) Ovat molemmat Samara-hotellin alakerrassa. Vaikka olinkin maaliskuussa, mutta luulenpa, että discoissa silti on menoa myös lokakuussakin, eihän maaliskuukaan ollut sesonkiaikaa.. Taksit on Soussessa halpoja, yöaikaan helppo liikkua sellaisella, pääsee suoraan discon ja hotellin eteen.. Lyhyiden matkojen kävely oli ainakin meillä kaverin kans suht turvallista, mut ei kuitenkaan kannata yksin liikkua, vaikka sitten kaverin kanssa (siis yöaikaan).. Soussessa jätkät oli komeita (jos tummista ja tulisista pitää;) ja ovat kyllä kaduillakin aika päällekäyviä useimmat.. (tulevat siis helposti juttelemaan ja ehkä vähän hiuksia hipelöimään) Ymmärsivät useimmat kuitenkin lähteä, jos ei ollut kiinnostunut.. Tiesivät myös ei-sanan merkityksen. Valitettavasti en osaa saoa, onko eläintarha ja vesipuisto sillon enää auki.. Oppailta kyllä saa lisätietoa ;D
tunisia on rauhlinen maa ja sousse on hyvää paika .
- tunisia,
kirjoitetaan pienellä, on täysPASKA maa, jos ei nyt paskin mitä maailmassa niin ainakin siitä paskimmasta päästä. En menis enää vaikka saisin ilmaisen matkan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882