Olin heinäkuun lopulla Berliinin alexanderplatzin park-inn hotellissa 4 yötä.Kotimaassa purkaessani laukkuja huomasin muutamien uusimpien vaatteiden kadonneen ja taatusti olin ne mukaani pakannut.Käväsimme aamupalalla ja laukut olivat pakattyina huoneessa.Innokas siivooja kävi kaksikin kertaa huoneessa aikaisin aamusta,n.8.15 halutessaan siivoamaan.Olen nyt meilannut hotelliin muutaman kerran ja osa vaatteista on löytynyt.Että ihmettelen vaan kun pitäisi olla 4:n tähden hotelli tuo park-inn...Hotelli vaatii nyt luottokortin numeroa! jotta voivat palauttaa osan vaatteista.Tavallinen posti ei kuulemma käy,että lähettäisivät paketin.Enpä taida numeroita lähetellä,voipi tulla iso lasku.Joka tapauksessa joku ne vaatteet oli aamusta puhaltanut laukustani.Eli enpä suosittele tätä hotellia kellekään.Aika mystinen juttu!!
BERLIININ PARK-INN HOTELLISTA...
Katosi vaatteita
1
607
Vastaukset
- omavika
Mitäs menet itäberliiniin. Sehän on vain Berliinin takapiha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059