Markku Aro on suomen paras laulaja!!!!
unohtakaa
17
471
Vastaukset
Mä en oikein ymmärrä tota Markku Aron hehkutusta. Oon ollut sen keikalla kerran ja aika pitkäveteistä oli sen esiintyminen. Ääni nyt oli ihan ok, mut ei siinä ainakaan mitään katteltavaa ole , mut ehkä tanssijat tykkää kun se laulaa melko monipuolista tanssimusaa.
Se mua ärsyttää kans, kun sen täytyy itseään melkein 30 vuotta nuoremman naisen kanssa heilastella.- aloittaja
vetää esim. Tom Jonesia kuin alkuperäinen. It`s not unusual esimerkiksi.T:Kode ylivieskasta
aloittaja kirjoitti:
vetää esim. Tom Jonesia kuin alkuperäinen. It`s not unusual esimerkiksi.T:Kode ylivieskasta
No niin varmaan vetääkin juu. HAH mä sanon.
- keimo147
Justiinax kirjoitti:
sähän justiinax oot se lihavahko karaoke-emäntä jostain hämeenlinnasta. äläppä käy ammattilaisia moittiin. en jaksa käyttää ees isoja kirjaimia sun kans.
keimo147 kirjoitti:
sähän justiinax oot se lihavahko karaoke-emäntä jostain hämeenlinnasta. äläppä käy ammattilaisia moittiin. en jaksa käyttää ees isoja kirjaimia sun kans.
On se vaan kumma, kun aina täytyy käydä mua henkilökohtaisesti mollaamaan jos mä jostain asiasta mielipiteeni sanon.
Tiedoksi vaan ,että mä en oo karaokehommien kanssa missään tekemisissä, kun en osaa ite laulaakkaan.
Markku Aro on ihan hyvä laulaja, mutta mä tykkään enemmän Tapsasta. Mun mielestä se on parempi.- tanssitytsy
Justiinax kirjoitti:
On se vaan kumma, kun aina täytyy käydä mua henkilökohtaisesti mollaamaan jos mä jostain asiasta mielipiteeni sanon.
Tiedoksi vaan ,että mä en oo karaokehommien kanssa missään tekemisissä, kun en osaa ite laulaakkaan.
Markku Aro on ihan hyvä laulaja, mutta mä tykkään enemmän Tapsasta. Mun mielestä se on parempi.Kyllä se totta on, että Aro on (tasa)paksu laulaja. Ei mikään ihmeellinen, bändi ainoastaan hyvä. Ja kyllä oksettaa lukea vanhan ukon horinoita pikkutyttöjen metsästyksestä. Eihän tollanen tervettä oo.
- ihmettelijä ttten
Justiinax kirjoitti:
Markku Aro on ihan hyvä laulaja, mutta mä tykkään enemmän Tapsasta. Mun mielestä se on parempi.Miksi sun Justiinax pitää aina vastata. Jos sinä et jostain tykkää niin OK! Anna muitten tykätä puolestaan niistä, joita sä inhoot! Ei luulisi sulta olevan poissa. Teet vaan hallaa Tapsuliinillesi, kun vastailet aina niin kärkkäästi!
- mieltä...
Justiinax kirjoitti:
Juu, kumma vertailukohde. Ei voi puhua edes samana päivänä jostain Markku Arosta maailmantähden Tom Jonesin kanssa.
- mörriii
ihmettelijä ttten kirjoitti:
Miksi sun Justiinax pitää aina vastata. Jos sinä et jostain tykkää niin OK! Anna muitten tykätä puolestaan niistä, joita sä inhoot! Ei luulisi sulta olevan poissa. Teet vaan hallaa Tapsuliinillesi, kun vastailet aina niin kärkkäästi!
Kai jokainen saa sanoa oman mielipiteensä? ei kai se kiellettyä oo. eli jos justiinax haluu sanoo oman mielipiteensä niin siitä vaan.
- jokunen vaan.....
Markku on iha Ok laulaja, mutta ei häikäise! Mun mielestä Tapani Kansa on JEES!
- Joku vaan
Tapani Kansalla on kyllä huomattavasti enemmän lavakarismaa ja esiintymistaitoa sekä komeampi ääni, kuin Markku Arolla, mutta erästä muusikko lainatakseni : " Aro ei heittele kornin halventavia spiikkejä bändin suuntaan, niinkuin niin monet
tekevät. Siksi varmaan samat äijät pysyykin ja homma toimii upeana yhteispelinä. Oppitunnin paikka monelle."
- Mä en kestä!
Eihän Tapsuliinia voi eikä saa unohtaa, sillä hän on niin ihqu. Ja sitäpaitsi hänen ex-pulu on tavannut Dodin 30 vuotta sitten! Kääk! Ihanaa!
- Gilla*
"Tapsuliini" onkin ihqu olen samaa mieltä siitä. Ja hänen ex-vaimonsa on mukavan ja miellyttävän oloinen.
Dodilla oli silmää naiskauneudelle. Siksipä hän ikoinaan Ninaan ja myöhemmin Dianaankin ihastui. - lokki09
Gilla* kirjoitti:
"Tapsuliini" onkin ihqu olen samaa mieltä siitä. Ja hänen ex-vaimonsa on mukavan ja miellyttävän oloinen.
Dodilla oli silmää naiskauneudelle. Siksipä hän ikoinaan Ninaan ja myöhemmin Dianaankin ihastui."Se mua ärsyttää kans, kun sen täytyy itseään melkein 30 vuotta nuoremman naisen kanssa heilastella. "
Kyllä se kuulkaas niin on, ettei viisikymppinen täti pysty ikinä tarjoamaan samanlaista kauneutta, elämäniloa ja energiaa kuin 30-35 v. nainen.
Oma Markku Aro suosikkini on muuten yllättävän vähälle huomiolle jäänyt Katso luontoa ja huomaa. - Milf Hunter
lokki09 kirjoitti:
"Se mua ärsyttää kans, kun sen täytyy itseään melkein 30 vuotta nuoremman naisen kanssa heilastella. "
Kyllä se kuulkaas niin on, ettei viisikymppinen täti pysty ikinä tarjoamaan samanlaista kauneutta, elämäniloa ja energiaa kuin 30-35 v. nainen.
Oma Markku Aro suosikkini on muuten yllättävän vähälle huomiolle jäänyt Katso luontoa ja huomaa.Aron kipale Katso luontoa on sanoitukseltaan ja säveleltään varsin onnistunut, ja sitä kuunteleekin ihan mielikseen. Soihan se silloin tällöin radiossa, mutta aivan liian harvoin.
Kyllä viisikymppisissäkin on kauniita, ellei peräti herkullisia naisia . Silmät vain auki ja melkein joka paikassa näkyy tosi hotteja MILFejä. Nami, nami.
- kuitenkaan mutta
ihan siedettävää musaa laulaa hän. Suomen maassa löytyy tusinan verran -ainakin - parempia laulajia, kuin Markku Aro, mutta jokaisen maku on yksilöllinen, josta ei voi kiistellä. Justiinaksu vaan hanakasti heti alkaa kiistellä, jos hänen rakasta Tapsuliiniaan joku sattuu moittimaan!
- tahdon lauleskella
hoksasin juuri, että Make on jo 60 hänkin! Luulin että viiskymppinen... vaikuttaisko hiustenvärjäys asiaan että menisi nuoremmasta..? Keikkakalenterikin näyttää täydeltä: merkki että on säilyttänyt tasaisen varman suosion! Olen aina tykännyt Arosta, vanhasta tuotannosta tietty enemmän kuin uusimmista. Ne klassikot löytyy 70-luvulta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068922Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1783383- 191850
- 771166
- 761078
- 271065
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641021Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791005- 55983
- 65930