Mistä tuo "Tapsukka" lempinimi oikein on tullut ? Pitääkö paikkansa ,että joku Iltalehden/Iltasanomien toimittaja on sen nimityksen alunperin keksinyt ?
Miksi Tapsukka ?
10
248
Vastaukset
- tuon
on keksinyt eräs Justiinax joka esiintyy näilläpalstoilla. Tack!
- tyttöressu
Justiinax kirjoitti:
Kyllä noi Tapsuliini ja Tapsukka nimitykset on ihan jonkun muun keksimiä, kuin mun. NIH !
koko ajan vain tätä palstaa, kun vastaus tulee hetimiten?
Olen ennenkin täällä sanonut, että hanki nyt oikea elämä. Käsittääkseni olet nuori nainen, jolla pitäisi kyllä olla elämässä muutakin kuin jonkun vanhan ukkelin elämän seuraaminen. Kaikella kunnioituksella Tapsa on jo vanha mies ja nuorten naisten pitäisi olla kiinnostuneita kyllä ihan muun ikäluokan miehistä.
Tuo on jo sairasta! - kaipaat omaa
tyttöressu kirjoitti:
Olen ennenkin täällä sanonut, että hanki nyt oikea elämä. Käsittääkseni olet nuori nainen, jolla pitäisi kyllä olla elämässä muutakin kuin jonkun vanhan ukkelin elämän seuraaminen. Kaikella kunnioituksella Tapsa on jo vanha mies ja nuorten naisten pitäisi olla kiinnostuneita kyllä ihan muun ikäluokan miehistä.
Tuo on jo sairasta!elämää, kun kerkiät seurata muiden tekemisiä. Sitä paitsi taivas vanha on!
tyttöressu kirjoitti:
Tuo on jo sairasta!Hanki vaan ite elämä, ettei tartte täällä käydä kyyläämässä ,että mihin aikaan kukin on viesteihin vastaillut.
Tapsa on mun suosikkilaulaja! Ylivoimanen semmonen. Enkö mä muka siis saisi kirjoittaa häntä varten perustetulle keskustelufoorumille koskaan mitään ?
Tapsan ikä ei ole mikään ongelma ja este mun fanitukselle. Mä en kenenkään laulajan ikää ajattele silloin jos ja kun tämä on hyvä ja lahjakas työssään. Mulla ei ole tapana valita suosikkejani iän vaan osaamisen perusteella. Tykkään Tapsan musasta.
Monet mun suosikkinäyttelijöistäni ovat Tapsaa huomattavasti vanhempia. kuten esim. Robert de Niro, Al Pacino ja Anthony Hopkins. He ovat hyviä näyttelijöitä ja siksi tykkään niistä.
Ja mikset mennyt sanomaan niille lukemattomille parikymppisille jotka Madonnan konsertissa olivat ,että he eivät saa olla kiinnostuneita niin vanhasta laulajasta.- haa...
Justiinax kirjoitti:
Hanki vaan ite elämä, ettei tartte täällä käydä kyyläämässä ,että mihin aikaan kukin on viesteihin vastaillut.
Tapsa on mun suosikkilaulaja! Ylivoimanen semmonen. Enkö mä muka siis saisi kirjoittaa häntä varten perustetulle keskustelufoorumille koskaan mitään ?
Tapsan ikä ei ole mikään ongelma ja este mun fanitukselle. Mä en kenenkään laulajan ikää ajattele silloin jos ja kun tämä on hyvä ja lahjakas työssään. Mulla ei ole tapana valita suosikkejani iän vaan osaamisen perusteella. Tykkään Tapsan musasta.
Monet mun suosikkinäyttelijöistäni ovat Tapsaa huomattavasti vanhempia. kuten esim. Robert de Niro, Al Pacino ja Anthony Hopkins. He ovat hyviä näyttelijöitä ja siksi tykkään niistä.
Ja mikset mennyt sanomaan niille lukemattomille parikymppisille jotka Madonnan konsertissa olivat ,että he eivät saa olla kiinnostuneita niin vanhasta laulajasta.Sinä ja sun papparaiskaartisi :D Mainitsemasi näyttelijät ovat ällöjä ukonkäppänöitä eivätkä todellaan vastaa mun näkemystäni hyvistä näyttelijöistä. Madonna nyt ei oikeasti ole vertailukelpoinen Tapsukan kanssa se kun ei todellakaan vaikuta ikäiseltään kuten Tapsukka tekee.
Tuota minäkin olen ihmetellyt kuinka kummassa ehdit hetimiten vastaamaan ja puolustelemaan tällä palstalla olevia kommentteja. Pakko sun on siis olla koko päivä tällä palstalla kyttäämässä. Otan osaa. haa... kirjoitti:
Sinä ja sun papparaiskaartisi :D Mainitsemasi näyttelijät ovat ällöjä ukonkäppänöitä eivätkä todellaan vastaa mun näkemystäni hyvistä näyttelijöistä. Madonna nyt ei oikeasti ole vertailukelpoinen Tapsukan kanssa se kun ei todellakaan vaikuta ikäiseltään kuten Tapsukka tekee.
Tuota minäkin olen ihmetellyt kuinka kummassa ehdit hetimiten vastaamaan ja puolustelemaan tällä palstalla olevia kommentteja. Pakko sun on siis olla koko päivä tällä palstalla kyttäämässä. Otan osaa.Ne on hyviä ja karismaattisia näyttelijöitä. Eivät oo mitään ällöjä ukonkäppänöitä. Mulla on muitakin eri-ikäisiä suosikkinäyttelijöitä, mutta ei niistä tässä sen enempää kun tää ei ole mikään elokuva-palsta.
Tapsa on hyvin säilynyt ( on fiksun näköinen ja fyysisesti hyväkuntoisen oloinen), mut ei yritä pukeutumisellaan esittää mitään teini-tähteä ( kuten Danny esimerkiksi) ja siinä se juju just onkin. Ei mikään oo sen charmikkaampaan, kuin tyylikkäästi vanhentunut mies. Tapsalle sitä karismaa on iän myötä karttunut vaan lisää.
Ja laulajana Tapsa on loistava. Ikä on ihan sivuseikka silloin kun se musiikki koskettaa.
Esim. 68-vuotias Paul Ankahan oli vetänyt Suomessa äskettäin loistavan keikan. sillä on upee ääni, kuten Tapsallakin.
Mulla on monia suosikkilaulajia laajassa ikäskaalassa , mut yhteistä heille on rautanen ammattitaito.- Lorujaje
tyttöressu kirjoitti:
Tuo on jo sairasta!Kylläpä on taas niin turhanpäiväisiä viestejä tämä topici täynnä, että ylläpito voisi hiukan katsoa , että miten nämä viestit liittyvään itse alkuperäiseen aiheeseen, joka sekin on kyllä täysin turhanpäiväinen... keskustella nyt jonkun laulajan lempinimestä.
Jokaisella olkoon myös oikeus fanittaa sen ikäisiä laulajia kuin haluaa. Ei laulajan ole pakko olla samaa ikää kuin itse on. Kyllä sitä voi tykätä myös itseään nuoremmista tai vanhemmista laulajistakin, sillä harva täysjärkinen sitä menee lavalle kuuntelemaan jotain laulajaa siinä mielessä , että pokaanpa tuosta laulajasta itselleni nyt ukon tai akan.
Meikäläinen on Tapsan ikää, mutta eipä ole tullut mieleenkään häntä vokotella, vaikka hän komea ja charmantti mies onkin. Kun Tapsan kaunista ex-vaimoakin ajattelee niin taitaa Tapanilla tuo rima naisten suhteen olla meikäläisen ulotumattomissa. - joten...
Lorujaje kirjoitti:
Kylläpä on taas niin turhanpäiväisiä viestejä tämä topici täynnä, että ylläpito voisi hiukan katsoa , että miten nämä viestit liittyvään itse alkuperäiseen aiheeseen, joka sekin on kyllä täysin turhanpäiväinen... keskustella nyt jonkun laulajan lempinimestä.
Jokaisella olkoon myös oikeus fanittaa sen ikäisiä laulajia kuin haluaa. Ei laulajan ole pakko olla samaa ikää kuin itse on. Kyllä sitä voi tykätä myös itseään nuoremmista tai vanhemmista laulajistakin, sillä harva täysjärkinen sitä menee lavalle kuuntelemaan jotain laulajaa siinä mielessä , että pokaanpa tuosta laulajasta itselleni nyt ukon tai akan.
Meikäläinen on Tapsan ikää, mutta eipä ole tullut mieleenkään häntä vokotella, vaikka hän komea ja charmantti mies onkin. Kun Tapsan kaunista ex-vaimoakin ajattelee niin taitaa Tapanilla tuo rima naisten suhteen olla meikäläisen ulotumattomissa.Korjaus sun tekstiin: Ex-avokki.
- skudaa!
Tapsukka lempinimi on ihan ok, mutta "Tapsulliini" nimitys jota täälä myös käytetään on vähän neitimäinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4048829Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723218- 171704
- 761118
- 761058
- 271045
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63988Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79965- 55963
- 65910