Uralin missä ketju on?

Cluso627.

Täältä puuttu eräs juttu jonka varmaan tiedät.Miksi se piti poistaa?
ei muuako tutkintaan....

28

340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cluso627.

KRP;N Markku Ranta-Ahokin eikä siinä ollut mitään sellaista,että pitäs poistaa
      vaan taasko sinne soittelee se 2 markannlakimies.?

• Cluso627.

Ja mitä oli sen poisto periaatteet?No kaikki selviää sen Uralin lupaan tiedänmyös,että sinä näet kirjoittajien IP;t sun muuta,mutta mennään loppuun asti!
        tää on käsittääkseni Talousrikospalsta tää ei oe mikään seksi palsta!

• taas vähän rauhoittua
        Cluso627. kirjoitti:

Ja mitä oli sen poisto periaatteet?No kaikki selviää sen Uralin lupaan tiedänmyös,että sinä näet kirjoittajien IP;t sun muuta,mutta mennään loppuun asti!
        tää on käsittääkseni Talousrikospalsta tää ei oe mikään seksi palsta!

"tää on käsittääkseni Talousrikospalsta tää ei oe mikään seksi palsta!"
        Onko epäilty WinCapita tosiaan ainoa mahdollinen talousrikos Suomessa.

"KRP;N Markku Ranta-Ahokin eikä siinä ollut mitään sellaista,että pitäs poistaa"
        Ei taida tämä herra vastata tämän palstan kirjoituksista. Vai on hän apurisi?

No, kun sinulla on edesvastuuttoman paperit, niin voinet kirjoitella ilman pelkoa seurauksista. Näinkö sinut on ohjeistettu, sillä itse et semmoista kyllä keksisi.

Kenellä teillä hattua kiristää tuo EOK ja Mr. Juntunen, kun nykyään lataatte kaiken negatiivisen tarmon sinne päin. Vai on Juntunen päästään pipi ja syöttää salakaadettua hirveä vierailleen.

Huonompaan suuntaan on kirjoittelusi taas mennyt, joten on kai todettava, että seura tekee kaltaisekseen.

Uralin on aiemmin ilmoittanut, että hän ei henk.kohtaisesti näe kirjoittajien IP:tä, vaan ne ovat vasta siellä seuraavalla portaalla nähtävissä, vaikka kuinka taas pelottelisit niillä KRP-ystävilläsi.

• Cluso627.
        taas vähän rauhoittua kirjoitti:

"tää on käsittääkseni Talousrikospalsta tää ei oe mikään seksi palsta!"
        Onko epäilty WinCapita tosiaan ainoa mahdollinen talousrikos Suomessa.

"KRP;N Markku Ranta-Ahokin eikä siinä ollut mitään sellaista,että pitäs poistaa"
        Ei taida tämä herra vastata tämän palstan kirjoituksista. Vai on hän apurisi?

No, kun sinulla on edesvastuuttoman paperit, niin voinet kirjoitella ilman pelkoa seurauksista. Näinkö sinut on ohjeistettu, sillä itse et semmoista kyllä keksisi.

Kenellä teillä hattua kiristää tuo EOK ja Mr. Juntunen, kun nykyään lataatte kaiken negatiivisen tarmon sinne päin. Vai on Juntunen päästään pipi ja syöttää salakaadettua hirveä vierailleen.

Huonompaan suuntaan on kirjoittelusi taas mennyt, joten on kai todettava, että seura tekee kaltaisekseen.

Uralin on aiemmin ilmoittanut, että hän ei henk.kohtaisesti näe kirjoittajien IP:tä, vaan ne ovat vasta siellä seuraavalla portaalla nähtävissä, vaikka kuinka taas pelottelisit niillä KRP-ystävilläsi.

Te capitaalit että tajua voisitko Uralin vastata

• Cluso627. kirjoitti:

Te capitaalit että tajua voisitko Uralin vastata

cluusori meuhkaat täällä tyhjänpäiväsiä juttuja. Onko sulla mitään muuta elämää ku päivystää täällä 24/7. Häh, onko?

• Cluso627.
        kirjoitti:

cluusori meuhkaat täällä tyhjänpäiväsiä juttuja. Onko sulla mitään muuta elämää ku päivystää täällä 24/7. Häh, onko?

On aikaa ja auta armias kun saavun Suomeen!Ei tarvi Jutusen pelätä mä en ikinä tule sinne teidän vitun rolloon...Asiat meenee tästä lähtien ihan laillisesti.

• itseäsi
        Cluso627. kirjoitti:

On aikaa ja auta armias kun saavun Suomeen!Ei tarvi Jutusen pelätä mä en ikinä tule sinne teidän vitun rolloon...Asiat meenee tästä lähtien ihan laillisesti.

Minusta jotenkin tuntuu, että sinulle pitäisi tilata sellainen "viu viu" auto, joka veisi sinut lähimpään pehmustettuun koppiin rauhoittumaan. Meinaan, että noissa sinun jutuissa ei ole mitään tolkkua. Ei päätä, ei häntää.

Ihan näin vinkiksi, että nappaa pari rauhoittavaa ja mene nukkumaan.

• Cluso627.
        itseäsi kirjoitti:

Minusta jotenkin tuntuu, että sinulle pitäisi tilata sellainen "viu viu" auto, joka veisi sinut lähimpään pehmustettuun koppiin rauhoittumaan. Meinaan, että noissa sinun jutuissa ei ole mitään tolkkua. Ei päätä, ei häntää.

Ihan näin vinkiksi, että nappaa pari rauhoittavaa ja mene nukkumaan.

se auto kuulu capita-uskovaisille voiko heitä hullumpaa enää olla?Ai sori Hannu on Jeesus sun muuta.

• se
        Cluso627. kirjoitti:

se auto kuulu capita-uskovaisille voiko heitä hullumpaa enää olla?Ai sori Hannu on Jeesus sun muuta.

kuuluu ihan sulle vain se auto ja koppi, senkin verkkolinjojen meuhkaava räkättirastas. Sä varmaan kirjottelet noita juttujas suu vaahdossa, etkä huomaa kuinka järjetön olet.

• Ei se sua pelkää,
        Cluso627. kirjoitti:

eikä kukaan muukaan:
        "Asiat meenee tästä lähtien ihan laillisesti."
        Mitä laitonta on tapahtunut teoissasi?

"Ai sori Hannu on Jeesus sun muuta."
        Vannotko myös tämän 110%:sti Jumalan nimeen?

• Cluso627.
        Ei se sua pelkää, kirjoitti:

eikä kukaan muukaan:
        "Asiat meenee tästä lähtien ihan laillisesti."
        Mitä laitonta on tapahtunut teoissasi?

"Ai sori Hannu on Jeesus sun muuta."
        Vannotko myös tämän 110%:sti Jumalan nimeen?

Että Hanu ei ole Jeesus ihan kaikkien nimeen!Vittu,että on aikuiset äijät sekasin

• Samaa
        Cluso627. kirjoitti:

Että Hanu ei ole Jeesus ihan kaikkien nimeen!Vittu,että on aikuiset äijät sekasin

mieltä olen. Nimittäin olet sekaisin, aikuinen ihminen. Mee hoitoon!

• capitaatti
        Cluso627. kirjoitti:

missään epsanjassa ole.....Yrittää vaan kusettaa ihmisiä,koska on niin paniikissa ja pelko perseessä.

• Cluso627.
        capitaatti kirjoitti:

missään epsanjassa ole.....Yrittää vaan kusettaa ihmisiä,koska on niin paniikissa ja pelko perseessä.

Missä olen siellä "kassu"tietää jos minä olisin tutkija laittaisin koko osiaan vaan eon kiinni suoraan vaan estolistalle!
        sn voi tehä,vaikka domainin omistja on sen proxannyt suor

• luettais, jos
        Cluso627. kirjoitti:

Missä olen siellä "kassu"tietää jos minä olisin tutkija laittaisin koko osiaan vaan eon kiinni suoraan vaan estolistalle!
        sn voi tehä,vaikka domainin omistja on sen proxannyt suor

olisit diktaattori? Onneksi olet vain yksi cluso110%:sti Yli-Nampasta, napapiirin pohjoispuolelta, lahja lapista KRP:lle, SUPO:lle, FBI:lle, CIA:lle, Interpolille ja kaikin tavoin hyvää, ilmaista mainosta Suomelle, meuhkatessasi ja meilaillessasi ympäri maapalloa.
        Agentin homma on kovaa mutta hyvä palkkaista.

• Cluso627.
        luettais, jos kirjoitti:

olisit diktaattori? Onneksi olet vain yksi cluso110%:sti Yli-Nampasta, napapiirin pohjoispuolelta, lahja lapista KRP:lle, SUPO:lle, FBI:lle, CIA:lle, Interpolille ja kaikin tavoin hyvää, ilmaista mainosta Suomelle, meuhkatessasi ja meilaillessasi ympäri maapalloa.

siitä mista olen kotoisin,mutta sille ei voi mitään CIA;n kanssa en ole ollut missään tekimissä kaikki muu on totista totta

• hitto sentään
        luettais, jos kirjoitti:

On tuo cluso kyllä sekaisin. Onko cluso kenkäpuhelin kunnossa? Hah hah haa. Oikea Inspector Gadget tämä cluso. Hahahahaa.

• saat näköispatsaan
        Cluso627. kirjoitti:

siitä mista olen kotoisin,mutta sille ei voi mitään CIA;n kanssa en ole ollut missään tekimissä kaikki muu on totista totta

syntymäkotikuntaasi.

• Cluso627.
        hitto sentään kirjoitti:

On tuo cluso kyllä sekaisin. Onko cluso kenkäpuhelin kunnossa? Hah hah haa. Oikea Inspector Gadget tämä cluso. Hahahahaa.

KRP ON käsittäseni seurannut teidän juttuja jo pitkään nuo jutu on peräsin huhtikuulta:)Markku Ranta-Aho vasta kun soitin hänelle sanoi,että ei enää kiitos mulle riitä...

• Cluso627.
        Cluso627. kirjoitti:

KRP ON käsittäseni seurannut teidän juttuja jo pitkään nuo jutu on peräsin huhtikuulta:)Markku Ranta-Aho vasta kun soitin hänelle sanoi,että ei enää kiitos mulle riitä...

Win-hullut olen nopettanut tutkintaa viiraako päässä?Joo Hannu ja robotti missä vitussa on muuten robotti?.

Terveisiä vaan sinne rolloon sykää HIRVEÄ niin maan perkeleesti

• ja rovaniemen
        saat näköispatsaan kirjoitti:

syntymäkotikuntaasi.

kaupunki sponssaa clusolle oman parkin. Clusopark jonne aatamummu vois tulla vihkimään salaisten agenttiseremonioiden siivittämänä parkin käyttöön.

• Cluso627.
        Cluso627. kirjoitti:

Win-hullut olen nopettanut tutkintaa viiraako päässä?Joo Hannu ja robotti missä vitussa on muuten robotti?.

Terveisiä vaan sinne rolloon sykää HIRVEÄ niin maan perkeleesti

mikä syy oli poistaa se ketju?Tuliko eok;n kahden markan lakimieheltä käsky?
        eok;n lakimiellä on tiedoksi autossan jopa hanhd free kaijutin.Auto on muuten ihan paska ei siihen voi kerssiä asentaa:)

• juttuja
        Cluso627. kirjoitti:

sinä seuraat kun jaksat suoltaa noita juttujasi niinkuin Aku Ankka voita Ankkalinnan margariinitehtaalla. Vai kuuluuko korvien välissä outoja ääniä? Nappaa niitä rauhoittavia ja relaa vähäsen. Ai niin, ne äänet johtuu varmaan siitä, että siellä on pillastunut hirvilauma meuhkaamassa.

Joten syö hirveä.

Rakkaudella ;-) tiedät kyllä kuka.

• Cluso627.
        juttuja kirjoitti:

sinä seuraat kun jaksat suoltaa noita juttujasi niinkuin Aku Ankka voita Ankkalinnan margariinitehtaalla. Vai kuuluuko korvien välissä outoja ääniä? Nappaa niitä rauhoittavia ja relaa vähäsen. Ai niin, ne äänet johtuu varmaan siitä, että siellä on pillastunut hirvilauma meuhkaamassa.

Joten syö hirveä.

Rakkaudella ;-) tiedät kyllä kuka.

Vai mikä siellä ahistaa joo syökää vaan hirveä koko yhdistys on hirveä

• Cluso627. kirjoitti:

mikä syy oli poistaa se ketju?Tuliko eok;n kahden markan lakimieheltä käsky?
        eok;n lakimiellä on tiedoksi autossan jopa hanhd free kaijutin.Auto on muuten ihan paska ei siihen voi kerssiä asentaa:)

Tuli poistopyyntö, ja pyyntö poistaa ketju, perusteluna oli siinä ketjussa melkein kaikki viestit on kopioitu keskustelupalstalta, jonne pääsee vain tunnuksilla.

• sua olla
        Cluso627. kirjoitti:

Vai mikä siellä ahistaa joo syökää vaan hirveä koko yhdistys on hirveä

Cluso? Mikä siinä EOK:ssa noin vituttaa vai ootko jäänyt lapsena jotain vaille vitun hirvi.

Sulle on tehty ihan oma laulukin, tsekkaas linkki.

http://www.youtube.com/watch?v=_PbWsF-8aJU

• Cluso627.
        uralin kirjoitti:

Tuli poistopyyntö, ja pyyntö poistaa ketju, perusteluna oli siinä ketjussa melkein kaikki viestit on kopioitu keskustelupalstalta, jonne pääsee vain tunnuksilla.

Ne vistit ei ole kopiotu mistään tienaukselta ne on mulle lähettämiä näiden wincapita-hullujen juttuja siis mun omaan e-maili osoitteeseen vai sellaisen poistopyynnön keksi tämä 2 markan lakimies.Sinä tiedät itsekkin,että en ole kopionut niitä kun mun omasta e-mailista.

• Cluso627.
        uralin kirjoitti:

Tienauksen "pääpiru" Uralin syötti tullaista tietoa pyydän,että palautat keskustelun takas se ei ole kopioitu mistään hullujen Tienaukselta vaan mun e-maileista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      7536
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      53
      5643
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      66
      3150
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2683
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1628
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      205
      1504
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1139
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      327
      1107
    9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      250
      1101
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      31
      969
    Aihe