Syksy tulee mikä on hyvä lämmitys parvekeelle?
parveke
7
434
Vastaukset
- Koko talveksi
Tuo Dry Step termomatto antaa jaloille lämmintä eristävän pohjakerroksen kautta, eli heijastaa jalasta lämmön takaisin ja pintana hieno neulehuopa.
Sitten kattoon tai seinille pari säteilylämmittäjää niin parvekeella kyllä viihtyy melkein ympäri vuode, eikä sitten tarvita kenkiä ollenkaan. Kyllä kelpaa "olutkuskinkin" istuskella tilanteitten mukaan. - Ovi auki
Ovi auki ja 30 euron vihermatto minimanista sinne lattialle. Toi mainosmatto tuossa viestiketjussa tulee maksamaan minimissään 300 euroa.
- Ovet ammollaan
Hyvä konsti tuokin, mutta syksyä tuossa ajateltiinkin. Sinulla vain tuo kämppäkin kylmenee ja parvekkeen lattia on edelleen kylmä. Ja kyllä hyvää tavaraa kehua uskaltaa kun asiaa kysytään. Meillä tuollainen termomatto maksoi 8 m2 lattialle 178 euroa ja 13 euron postikulut päälle. Kaunista tuo minimani mattokin on mutta lienee jotakin muuta. Noita säteilylämmittäjiäkin löytyy halpamyymälöistä, muuta harkitaan oven auki pitämistä vaikka ympäri vuoden, toisilla on varaa.
Ovet ammollaan kirjoitti:
Hyvä konsti tuokin, mutta syksyä tuossa ajateltiinkin. Sinulla vain tuo kämppäkin kylmenee ja parvekkeen lattia on edelleen kylmä. Ja kyllä hyvää tavaraa kehua uskaltaa kun asiaa kysytään. Meillä tuollainen termomatto maksoi 8 m2 lattialle 178 euroa ja 13 euron postikulut päälle. Kaunista tuo minimani mattokin on mutta lienee jotakin muuta. Noita säteilylämmittäjiäkin löytyy halpamyymälöistä, muuta harkitaan oven auki pitämistä vaikka ympäri vuoden, toisilla on varaa.
Kiitti olen ylpeä Teidän kaikkien tiedoista............ps aika pieni palkka
- Siksi parvekkeen ovi auk
Ovet ammollaan kirjoitti:
Hyvä konsti tuokin, mutta syksyä tuossa ajateltiinkin. Sinulla vain tuo kämppäkin kylmenee ja parvekkeen lattia on edelleen kylmä. Ja kyllä hyvää tavaraa kehua uskaltaa kun asiaa kysytään. Meillä tuollainen termomatto maksoi 8 m2 lattialle 178 euroa ja 13 euron postikulut päälle. Kaunista tuo minimani mattokin on mutta lienee jotakin muuta. Noita säteilylämmittäjiäkin löytyy halpamyymälöistä, muuta harkitaan oven auki pitämistä vaikka ympäri vuoden, toisilla on varaa.
Tää kämppä on niin lämmin, että pakko pitää talvellakin ovea auki aina kun pakkasta vähemmän kuin -5
Patterit tietysti pois päältä silloinkin. Työsuhdeasunto niin ei tartte maksaa asumisesta mitään. Itse on lämmittimiä sen enempää hommaisi partsille. Ennemmin vaikka 2-kertainen lasitus - Lämmitin tarpeeton
Siksi parvekkeen ovi auk kirjoitti:
Tää kämppä on niin lämmin, että pakko pitää talvellakin ovea auki aina kun pakkasta vähemmän kuin -5
Patterit tietysti pois päältä silloinkin. Työsuhdeasunto niin ei tartte maksaa asumisesta mitään. Itse on lämmittimiä sen enempää hommaisi partsille. Ennemmin vaikka 2-kertainen lasitusSamaa mieltä noiden lämmiittimien suhteen jos muutoin ikkunat parvekkeelta löytyy. Tossa naapurit laittoivat säteilijät kun keskitalvella saunan jälkeen pitivät parveketta vilvoittelupaikkana ja oli jonkinlainen erikoisuus kerrostalossa vieraita ajatellen.
Tuo lämpöeristävä parvekematto antaa kyllä miellyttävän olotilan jaloilla ja muutoinkin tuntuu mukavammalta, mutta kukin taaplaa tyylillään tulojen ja tarpeensa mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483