Naiseuden määritelmä.

On vaikeaa olla nainen. Täytyy ajatella kuin mies, käyttäytyä kuin hieno nainen, näyttää nuorelta tytöltä, tehdä työtä kuin hevonen ja syödä kuin varpunen.

Olenhan tämän jo tänne aiemminkin kirjoittanut, mutta kai tämä määritelmä on aina tuore ja sopii uudelleenkin.

Tuo laihduttaminen kun on tapeetilla aina, vaikka eihän kukaan liian lihava, painoa vain enemmän kuin tarpeeksi.
Syödään vain kuin varpunen!

7

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha mies

      Madonna, joka villitsi suomalaisia viikon päivät määritteli naisen.
      Kuvista päätellen naisen tärkein pää on alapää, ei yläpää.
      Siinä on naisen mallia pikkutytöille ja vähän isommillekin tytöille.
      Kokemuksesta tiedän, että kyllä miehet arvostavat sitä alapäätäkin, mutta paljon enemmän sitä yläpäätä.

      • pilvi*

        todellisesta naiseudesta.Madonnasta en tiedä paljoakaan, en vain pitänyt kuvista.

        Kyllä minusta aloitteentekijä, naisen rooli on tavallaan helppo, paitsi jos se naiseus kyseenalaistetaan.Ja sehän taas on turhaa. Saadaanhan me olla oma itsemme, ilman mitään ihannemallia, Madonnasta nyt puhumattakaan.

        Kuinkahan pystyisin syömään kuin varpunen, kun olen varannut nuorisolleni niin hyvää:)


      • Niin, vaikka kuinka on kiinteät pakarat Madonnalla, kuvistahan sen näkee, ei sentään ole ihan oikein mennä esiintymään tuhansien silmäparien eteen pelkissä urheilullisissa shortseissa, olkootkin ne hankiittu Suomesta.

        Hyvin korostetusti ilmeni alapään merkitys esiintymisessä, mutta laulullahan piti olla pää osa.
        Kukin tavallaan, suotakoon se maailmantähdelle ilo mielin.

        Muutenkin, tuo naiseuden vaikeus aloituksessa, huumorillahan se on alun alkaen määritelty, mutta paljon samaa on kyllä vuosien saatossa voinut havaita muoti-ilmiöinä.

        Onneksi laihuutta ei ihannoida. Maalaislääkärikin kehottaa kasvattamaan lihaa luiden ympärille, se kun on kuin suojapanssari kerhon murtuville luille.
        Pehmentää kaatuessa.

        Vielä naista arvostetaan muuten(kin) kuin pelkän ulkonäon perusteella.


    • katl-1

      Minulla nousevat olemattomat niskakarvat pystyyn, jos minun pitäisi oma identiteettini tuohon tavoitemuottiin asettaa. Olen toisinajattelija. Tuolla määrittelyllä naisesta tehdään alistuja, ei ei ja ei.
      Onneksi naisen ei TÄYDY olla tuollainen. Kauneusbisnekselle on valjastettu mediat, jotka kasvattavat ihmeellisiä tarpeita ihmisille. Tutkimukset osoittavat, että suurin osa naisista on tyytymätön ulkomuotoonsa. Näin naisia hyväksikäytetään myymällä heille uelmia.Onko miehiltä asiaa edes kysytty, ovatko he ulkonäköönsä tyytyväisiä. Nuoret miehet alkavat jo olla vaaravyöhykkeessä.

      Taitaa olla niin, että maskuliinisuus ja feminiinisyys ovat muuttuvia kuten naiseuden määritelmä. Emme kai me tämänikäiset pidä naisellisuuden merkkinä vaan pitkiä hiuksia, liehuvia hameenhelmoja, kikattavaa naurua ja korkokenkiä.
      Jokainen olkoon yksilöllinen, pukeutukoon siten kun tyyliinsä sopii ja tuntekoon olonsa vapaaksi ja mukavaksi. Olkoon ladylike, urheilullinen, hieno nainen tai arkipäiväinen persoonalliseen tapaansa, mutta itsetunto kohdallaan.

      • Hintriika*

        Ajatelkaa, kuinka sitä tultiin toimeen ennen, kun yhdeksän filmitähteä kymmenestä käytti Lux-saippuaa. Nyt tarvitaan kymmeniä eri purkkeja ja joka neliösenttiä varten oma voiteensa. Ainakin jos mainoksiin on uskomista. Ja jotkuthan uskovat. Aivan liian monet. Siihen vielä kaikki ihmeitä tekevät luontaistuotekaupan tökötit.

        Kyllä jotku naiset ovat höynäytettäviä!


      • synnyttämään,ja pitämään jälkikasvun elossa,niin elossa.
        Kirjoitin ihan oikein, keinotekosesti ei ihmisiä vielä onneksi tehdä,siihen tarvitaan kumpaakin sukupuolta.
        Siksi hän on saanut enemmän lajilleen sopivaa
        hormoonia ,ja jo syntyessään hän on se mikä hänestä tulee kehityksen myötä.
        Siis nainen.

        Yhteskunta, moraali, ja uskonnot yrittävät muokata meistä naisista mieleisiään.

        Se onkin vahva persoona joka ei näihin sorru.

        En mielelläni puhu poikeavista yksilöisä ,joista ei tiedä mitä sukupuolta he ovat.
        Mutta heitäkin on.

        Onneksi itse olen saanut kaikki tarvittavat ainekset synnyinlahjana että ei tarvitse koittaa olla jotai muutakun mikä olen, että olen voinut pitää itseäni naisena.

        Miehet ovat yhtä taäkeitä kun naisetkin,en halua sanoa, että nainen olisi sen kummempi,nämähän täydentävät toisiaan.

        Nainen on vielä nainen kuollessankin ja mies mies ,sitten kun lopettavat elämänsä täällä.


      • Hintriika* kirjoitti:

        Ajatelkaa, kuinka sitä tultiin toimeen ennen, kun yhdeksän filmitähteä kymmenestä käytti Lux-saippuaa. Nyt tarvitaan kymmeniä eri purkkeja ja joka neliösenttiä varten oma voiteensa. Ainakin jos mainoksiin on uskomista. Ja jotkuthan uskovat. Aivan liian monet. Siihen vielä kaikki ihmeitä tekevät luontaistuotekaupan tökötit.

        Kyllä jotku naiset ovat höynäytettäviä!

        Tuohon liian moni uskoo.
        Tuttavani kertoi sukulaisensa käyttäneen aina kalliita voiteita ihonsa nuoruuden säilymiseksi, rypistynyt on siitä huolimatta, joten iho ei näy erottavan kallista voidetta halvasta "naama"rasvasta.

        Voideteollisuus rikastuu, samaa rasvaa kymmenellä nimellä, vaseliini monen voiteen pohja.

        Eräästä laivalla myyjättären poskeeni hipaisemasta voiteesta sain pahan ihottuman.
        Naamani kun on tottunut vain veteen ja halpaan saippuaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      400
      1607
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1308
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1245
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      171
      1208
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      997
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      836
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      834
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      830
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      183
      746
    Aihe