Terve.Oon katellu nuita kevareita ku korttiki alkaa jo häämöttää. Nuita Hondan kevareita oon erityisesti katellu ja kysynki että onko siitä CBR 125:sta tellä kokemuksia?? Ku niitähän on myös nelitathtikoneella, ajattelin lähinnä siksi ettei söis niin paljo pensaa ku kakstahti, eihän se kiihdy niin hyvin ku kakstahti mutta vääntää enemmän. Hintakaan ei oo paha nulla cebareilla. Ja nuita nsr:iä on aika paljo jo liikenteessä niin ajattelin vähän muuta hondaa laittaa ku nsr:än. '
Eli onko hyvä kevari tuo cbr? Ite sen verran kokeilin että ajotuntuma on erittäin hyvä ja asento on hyvä
honda cbr 125
3
538
Vastaukset
- cbr omistaja
Kyllä cbr on ihan hyvä pyörä sitä on helpo hallita ja kyllä jos mopoon vertaa nii sen kiihtyvyys on ihan eriluokaa. cbr:n pitäs olla nopeiten kyytyvä nelari markinoilla tiiä sitte onko toi totta mutta omaan cebariin oon kyl oikeen tyytyväinen.
- matti'¨'¨'¨'¨'¨'
eikös se huippunopeuski oo päälle 120 km/h? Sanovat että nsr olis yli 130 km/h Ite autokoulu cebarilla sain mittarin mukaan huippunopeudeksi 135 km/h vaikka ei niitä viritellä. itekki oon aika pitkä, päälle 180 ja mulle tuo cbr tuntu oikein hyvältä
- jukka19wee
ostin kesän alussa cebarin, ja olen ollut enemmänkin ku tyytyväinen.Erittäin hyvä ajettava.Ajaa pitkiä matkoja, ja 4-tahti kone on hyvin vääntäjä ja pieniruokainen.
Ei ole itellä ollu mitään vikaa.Ketju katkes yhen kerran tiellä mutta ei oo tarvinu muuta oikeastaan tehä ku huollot tietenki.
Kaveri oli poliisilaitoksella töissä ja se sai tutkan lainaa.Kokeiltiin sitte tiellä cbr huippunopeuksia, ja tutka näytti paraimmillaan sen 145 km/h. Mittari näytti aikalailla samaa. Ja kokeiltiin kolmesti niin joka kerta meni yli 140km/h. Mutta en usein aja kaasupohjassa, kun tuo vauhtiki on jo hyvinki riittävä. Tiellä yleensä semmonen 90-100 on ollu ihanne :)
Itellä on mittaa 184 ja tuntuu itelle ainaki sopivalta tämä pyörä.
Jos oot Hondan mies niin tämä on kyllä hyvä valinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4652959Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152716Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2761734Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841304Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4411245Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 1561081
- 56999
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41998- 79995