Pesukone ei käynnisty

Pertti42

Meillä kävi tälläinen tapaus, että pesukone ei käynnisty. Pesukoneessa palaa kaikki valot, mutta se ei starttaa. Kannet on laitettu hyvin kiinni. Tuntuu ikään kuin starttinappula olisi jumissa. Pesukone on mallia upo 8400D

12

21777

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on sökö..

ohjelmakortti.

ei kannata italialaispaskaa korjata.

mustasta pörssistä Suomalainen AHMA tilalle.

• aqw

Ai millonkas Ahmasta on tullut suomalainen ? Siinä paskassa ei suomalaista kuin nimi.

• ja kone ei

lähde pyörittää rumpua niin todennäköisesti hihna poikki tais sitten suurempaa vikaa,piirikortti ja luukun lukko.

• tuleekovesi

Tarkasta tuleeko koneelle asti vettä.itsellä oli kerran hanansiivilä tukossa.

• missähän?

Missähän se hanansiivilä on ja miten sen saisi puhdistettua?
        Mulla saattaisi olla sama vika.

• teikäläisen koneessa
        missähän? kirjoitti:

Missähän se hanansiivilä on ja miten sen saisi puhdistettua?
        Mulla saattaisi olla sama vika.

tuota siivilää putsaamaan.

Suomalainen AHMA tilalle vaan.

• löytyy
        teikäläisen koneessa kirjoitti:

tuota siivilää putsaamaan.

Suomalainen AHMA tilalle vaan.

tulevan vesiletkun koneenpuoleisesta päästä.Kun pistät hanan kiinni ja irroitat vesiletkun koneesta niin se on koneessa olevan kierreosan sisällä,lähtee ulos esim kärkipihdeillä kohtisuoraan ulos nykäisemällä.

• tai pilkun viilamista
        löytyy kirjoitti:

tulevan vesiletkun koneenpuoleisesta päästä.Kun pistät hanan kiinni ja irroitat vesiletkun koneesta niin se on koneessa olevan kierreosan sisällä,lähtee ulos esim kärkipihdeillä kohtisuoraan ulos nykäisemällä.

mutta ei ole hanasiivilää olemassa vaan vesiventtiilin sihti.

• aqw

Ohjauskortti sökö hinta n. 130 €.

• pn

Mutta korjaantui kun puhdistin koneen helmassa olevan nukkasihdin, siellä oli nimittäin vanupuikko poikittain : )

• Anonyymi

Mulla electroluxissa on silleen, että pikkasenkin vettä menee koneen päälle, niin joudut kaksi kolme päivää pitää ilman töpseliä koneen rauhassa, ja sit vasta starttaa. en tiedä, mutta joku kosketusjuttu, missä ei vettä saa mennä yhtään minnekää arkoihin paikkoihin - en tiedä minne täsmälleen.

• Anonyymi

Mulla kanssa ei lähtenyt kone käyntiin, tai ensi lähti, milloin sattui ja lopuksi ei ollenkaan, vaikka kaikki oli tarkistettu. Sitten vaimo hoksasi painaa vielä luukkua käynnistettäessä, niin jopa lähti käyntiin. Eli koneen luukun aukiolovahti oli niin herkkä , että kone luuli, ettei luukku ollut kunnolla kiinni ennekuin sitä vielä vähän painoi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      59
      4054
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      94
      2419
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2072
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1803
    5. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      26
      1601
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1536
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      15
      1222
    8. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1148
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      110
      1125
    10. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      79
      1062
    Aihe