Meillä kävi tälläinen tapaus, että pesukone ei käynnisty. Pesukoneessa palaa kaikki valot, mutta se ei starttaa. Kannet on laitettu hyvin kiinni. Tuntuu ikään kuin starttinappula olisi jumissa. Pesukone on mallia upo 8400D
Pesukone ei käynnisty
12
20436
Vastaukset
- on sökö..
ohjelmakortti.
ei kannata italialaispaskaa korjata.
mustasta pörssistä Suomalainen AHMA tilalle.- aqw
Ai millonkas Ahmasta on tullut suomalainen ? Siinä paskassa ei suomalaista kuin nimi.
- ja kone ei
lähde pyörittää rumpua niin todennäköisesti hihna poikki tais sitten suurempaa vikaa,piirikortti ja luukun lukko.
- tuleekovesi
Tarkasta tuleeko koneelle asti vettä.itsellä oli kerran hanansiivilä tukossa.
- missähän?
Missähän se hanansiivilä on ja miten sen saisi puhdistettua?
Mulla saattaisi olla sama vika. - teikäläisen koneessa
missähän? kirjoitti:
Missähän se hanansiivilä on ja miten sen saisi puhdistettua?
Mulla saattaisi olla sama vika.tuota siivilää putsaamaan.
Suomalainen AHMA tilalle vaan. - löytyy
teikäläisen koneessa kirjoitti:
tuota siivilää putsaamaan.
Suomalainen AHMA tilalle vaan.tulevan vesiletkun koneenpuoleisesta päästä.Kun pistät hanan kiinni ja irroitat vesiletkun koneesta niin se on koneessa olevan kierreosan sisällä,lähtee ulos esim kärkipihdeillä kohtisuoraan ulos nykäisemällä.
- tai pilkun viilamista
löytyy kirjoitti:
tulevan vesiletkun koneenpuoleisesta päästä.Kun pistät hanan kiinni ja irroitat vesiletkun koneesta niin se on koneessa olevan kierreosan sisällä,lähtee ulos esim kärkipihdeillä kohtisuoraan ulos nykäisemällä.
mutta ei ole hanasiivilää olemassa vaan vesiventtiilin sihti.
- aqw
Ohjauskortti sökö hinta n. 130 €.
- pn
Mutta korjaantui kun puhdistin koneen helmassa olevan nukkasihdin, siellä oli nimittäin vanupuikko poikittain : )
- Anonyymi
Mulla electroluxissa on silleen, että pikkasenkin vettä menee koneen päälle, niin joudut kaksi kolme päivää pitää ilman töpseliä koneen rauhassa, ja sit vasta starttaa. en tiedä, mutta joku kosketusjuttu, missä ei vettä saa mennä yhtään minnekää arkoihin paikkoihin - en tiedä minne täsmälleen.
- Anonyymi
Mulla kanssa ei lähtenyt kone käyntiin, tai ensi lähti, milloin sattui ja lopuksi ei ollenkaan, vaikka kaikki oli tarkistettu. Sitten vaimo hoksasi painaa vielä luukkua käynnistettäessä, niin jopa lähti käyntiin. Eli koneen luukun aukiolovahti oli niin herkkä , että kone luuli, ettei luukku ollut kunnolla kiinni ennekuin sitä vielä vähän painoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492879Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja352671- 572551
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971955- 981872
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241826Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501361Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091227- 281211