satuin tapaamaan henkilön, jonka kanssa oli yhteisiä tuttuja, ja hän kysyi missä olin kouluni käynyt. kerroin käyneeni mikkelissä ertyiskoulussa ja hän sitten kysyi että miksi olin siellä. olin yllättynyt. miksi tällainen asia kiinnostaa, olen ollut siellä 11v sitten, ja luulin, että lapset vain kyselevät tuollaisia toisiltaan. en tiedä, vaikuttiko kyseisen asian mainitseminen imagooni.
taustat
4
237
Vastaukset
- onko oikea sulle hän
Useimmat ns. normaaleista ihmisistä eivät koskaan ymmärrä sanaa 'erityiskoulu' ja siten automaattisesti lyttäävät sinut kehitysvammaiseksi tai vähintään yhteiskunnalle haitalliseksi yksilöksi. Sad but true.
Jos vaikka murkkuikäisenä kohelti koulussa, olet loppuikäsi rikollinen häirikkö....
Jos lapsesi on sairas/vammainen, olet sitä myös, oletetaan kaiken olevan suoraan perinnöllistä...
Toiset vaan haluaa löytää toisista vain negatiivisia asioita, tunteakseen itsensä paremmaksi, osoittaennäin vain oman typeryytensä ja tälläisiä ihmisiä ei kannata ottaa niin vakavasti. Elele vaan omaa onnellista elämääsi :)- What?
Terveellä itsetunnolla tyrmätään typerät ihmiset mielipiteineen. Erityiskoulu on ihan ok.
- kiitosta
tuo on totta, että joillakin ihmisillä on tapana etsiä huonoja asioita ihmisistä ja sillä tavalla kiusata.
Itse vain säikähdin kun aikuisiälläkin kysytään, miksi olen ollut siellä. Olen kuitenkin täysin normaali henkilö, opiskelen amk:ssa ja vakityöpaikkakin... kärsin lapsena siitä, että kiusattiin kouluni vuoksi sekä muutenkin. siksi säpsähdin ns. tuttua kysymystä.
kiitos teille, jotka suhtaudutte asiaan noinkin hyvin. arvostan sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261348Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2161170- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että281942IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel306934