satuin tapaamaan henkilön, jonka kanssa oli yhteisiä tuttuja, ja hän kysyi missä olin kouluni käynyt. kerroin käyneeni mikkelissä ertyiskoulussa ja hän sitten kysyi että miksi olin siellä. olin yllättynyt. miksi tällainen asia kiinnostaa, olen ollut siellä 11v sitten, ja luulin, että lapset vain kyselevät tuollaisia toisiltaan. en tiedä, vaikuttiko kyseisen asian mainitseminen imagooni.
Vastaukset 4
- onko oikea sulle hän
Useimmat ns. normaaleista ihmisistä eivät koskaan ymmärrä sanaa 'erityiskoulu' ja siten automaattisesti lyttäävät sinut kehitysvammaiseksi tai vähintään yhteiskunnalle haitalliseksi yksilöksi. Sad but true.
Jos vaikka murkkuikäisenä kohelti koulussa, olet loppuikäsi rikollinen häirikkö....
Jos lapsesi on sairas/vammainen, olet sitä myös, oletetaan kaiken olevan suoraan perinnöllistä...
Toiset vaan haluaa löytää toisista vain negatiivisia asioita, tunteakseen itsensä paremmaksi, osoittaennäin vain oman typeryytensä ja tälläisiä ihmisiä ei kannata ottaa niin vakavasti. Elele vaan omaa onnellista elämääsi :)- What?
Terveellä itsetunnolla tyrmätään typerät ihmiset mielipiteineen. Erityiskoulu on ihan ok.
- kiitosta
tuo on totta, että joillakin ihmisillä on tapana etsiä huonoja asioita ihmisistä ja sillä tavalla kiusata.
Itse vain säikähdin kun aikuisiälläkin kysytään, miksi olen ollut siellä. Olen kuitenkin täysin normaali henkilö, opiskelen amk:ssa ja vakityöpaikkakin... kärsin lapsena siitä, että kiusattiin kouluni vuoksi sekä muutenkin. siksi säpsähdin ns. tuttua kysymystä.
kiitos teille, jotka suhtaudutte asiaan noinkin hyvin. arvostan sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861381
Palstamiittinkiä taas ajattelen
Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka180779Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm50654- 43620
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s28613Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät372592- 30521
- 18505
Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte19486Kyllä siinä oli jotain enemmän
vaikka moni asia meni pieleen ja mutkille. Oli sähköä välillämme ja siis sinäkin olit kiinnostunut. Mutta kun ne esteet,11482