satuin tapaamaan henkilön, jonka kanssa oli yhteisiä tuttuja, ja hän kysyi missä olin kouluni käynyt. kerroin käyneeni mikkelissä ertyiskoulussa ja hän sitten kysyi että miksi olin siellä. olin yllättynyt. miksi tällainen asia kiinnostaa, olen ollut siellä 11v sitten, ja luulin, että lapset vain kyselevät tuollaisia toisiltaan. en tiedä, vaikuttiko kyseisen asian mainitseminen imagooni.
taustat
4
274
Vastaukset
- onko oikea sulle hän
Useimmat ns. normaaleista ihmisistä eivät koskaan ymmärrä sanaa 'erityiskoulu' ja siten automaattisesti lyttäävät sinut kehitysvammaiseksi tai vähintään yhteiskunnalle haitalliseksi yksilöksi. Sad but true.
Jos vaikka murkkuikäisenä kohelti koulussa, olet loppuikäsi rikollinen häirikkö....
Jos lapsesi on sairas/vammainen, olet sitä myös, oletetaan kaiken olevan suoraan perinnöllistä...
Toiset vaan haluaa löytää toisista vain negatiivisia asioita, tunteakseen itsensä paremmaksi, osoittaennäin vain oman typeryytensä ja tälläisiä ihmisiä ei kannata ottaa niin vakavasti. Elele vaan omaa onnellista elämääsi :)- What?
Terveellä itsetunnolla tyrmätään typerät ihmiset mielipiteineen. Erityiskoulu on ihan ok.
- kiitosta
tuo on totta, että joillakin ihmisillä on tapana etsiä huonoja asioita ihmisistä ja sillä tavalla kiusata.
Itse vain säikähdin kun aikuisiälläkin kysytään, miksi olen ollut siellä. Olen kuitenkin täysin normaali henkilö, opiskelen amk:ssa ja vakityöpaikkakin... kärsin lapsena siitä, että kiusattiin kouluni vuoksi sekä muutenkin. siksi säpsähdin ns. tuttua kysymystä.
kiitos teille, jotka suhtaudutte asiaan noinkin hyvin. arvostan sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651589
- 60918
- 63876
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe49856Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka36787- 98775
Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi57674Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56658Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa38648Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39596