satuin tapaamaan henkilön, jonka kanssa oli yhteisiä tuttuja, ja hän kysyi missä olin kouluni käynyt. kerroin käyneeni mikkelissä ertyiskoulussa ja hän sitten kysyi että miksi olin siellä. olin yllättynyt. miksi tällainen asia kiinnostaa, olen ollut siellä 11v sitten, ja luulin, että lapset vain kyselevät tuollaisia toisiltaan. en tiedä, vaikuttiko kyseisen asian mainitseminen imagooni.
taustat
4
236
Vastaukset
- onko oikea sulle hän
Useimmat ns. normaaleista ihmisistä eivät koskaan ymmärrä sanaa 'erityiskoulu' ja siten automaattisesti lyttäävät sinut kehitysvammaiseksi tai vähintään yhteiskunnalle haitalliseksi yksilöksi. Sad but true.
Jos vaikka murkkuikäisenä kohelti koulussa, olet loppuikäsi rikollinen häirikkö....
Jos lapsesi on sairas/vammainen, olet sitä myös, oletetaan kaiken olevan suoraan perinnöllistä...
Toiset vaan haluaa löytää toisista vain negatiivisia asioita, tunteakseen itsensä paremmaksi, osoittaennäin vain oman typeryytensä ja tälläisiä ihmisiä ei kannata ottaa niin vakavasti. Elele vaan omaa onnellista elämääsi :)- What?
Terveellä itsetunnolla tyrmätään typerät ihmiset mielipiteineen. Erityiskoulu on ihan ok.
- kiitosta
tuo on totta, että joillakin ihmisillä on tapana etsiä huonoja asioita ihmisistä ja sillä tavalla kiusata.
Itse vain säikähdin kun aikuisiälläkin kysytään, miksi olen ollut siellä. Olen kuitenkin täysin normaali henkilö, opiskelen amk:ssa ja vakityöpaikkakin... kärsin lapsena siitä, että kiusattiin kouluni vuoksi sekä muutenkin. siksi säpsähdin ns. tuttua kysymystä.
kiitos teille, jotka suhtaudutte asiaan noinkin hyvin. arvostan sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181871Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541166Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki75926- 46815
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84791- 69772
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42754