taustat

vaikuttaa

satuin tapaamaan henkilön, jonka kanssa oli yhteisiä tuttuja, ja hän kysyi missä olin kouluni käynyt. kerroin käyneeni mikkelissä ertyiskoulussa ja hän sitten kysyi että miksi olin siellä. olin yllättynyt. miksi tällainen asia kiinnostaa, olen ollut siellä 11v sitten, ja luulin, että lapset vain kyselevät tuollaisia toisiltaan. en tiedä, vaikuttiko kyseisen asian mainitseminen imagooni.

4

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onko oikea sulle hän

Useimmat ns. normaaleista ihmisistä eivät koskaan ymmärrä sanaa 'erityiskoulu' ja siten automaattisesti lyttäävät sinut kehitysvammaiseksi tai vähintään yhteiskunnalle haitalliseksi yksilöksi. Sad but true.

• Jos vaikka murkkuikäisenä kohelti koulussa, olet loppuikäsi rikollinen häirikkö....
      Jos lapsesi on sairas/vammainen, olet sitä myös, oletetaan kaiken olevan suoraan perinnöllistä...

Toiset vaan haluaa löytää toisista vain negatiivisia asioita, tunteakseen itsensä paremmaksi, osoittaennäin vain oman typeryytensä ja tälläisiä ihmisiä ei kannata ottaa niin vakavasti. Elele vaan omaa onnellista elämääsi :)

• What?

Terveellä itsetunnolla tyrmätään typerät ihmiset mielipiteineen. Erityiskoulu on ihan ok.

• kiitosta

tuo on totta, että joillakin ihmisillä on tapana etsiä huonoja asioita ihmisistä ja sillä tavalla kiusata.

Itse vain säikähdin kun aikuisiälläkin kysytään, miksi olen ollut siellä. Olen kuitenkin täysin normaali henkilö, opiskelen amk:ssa ja vakityöpaikkakin... kärsin lapsena siitä, että kiusattiin kouluni vuoksi sekä muutenkin. siksi säpsähdin ns. tuttua kysymystä.

kiitos teille, jotka suhtaudutte asiaan noinkin hyvin. arvostan sitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      165
      1589
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      60
      918
    3. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      63
      876
    4. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      49
      856
    5. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      36
      787
    6. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      98
      775
    7. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      57
      674
    8. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      56
      658
    9. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      38
      648
    10. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      596
    Aihe