Onko olemassa ohjelmaa mikä kryptaa tekstiviestin tai vaikkapa kokonaisen kirjan ja esimerkiksi piilottaa sen kuvaan ja lähettää kuvaviestinä? Sillon on todella vaikea edes arvata että kuvassa onkin salainen viesti, jos vaikkapa muutaman kymmentä pikseliä on vaihdettu toiseen tai viesti on piilotettu kuvatiedostoon niin ettei se edes vaikuta itse kuvaan. Eikö sama onnistu myös musiikkitiedostolla? Onko tälläistä ohjelmaa olemassa?
Entä voisiko puhelunkin kryptata silllä tavalla että operaattorin on sitä mahdoton kuunnella? Olisiko ohjelmaa? Ihan mielenkiinnosta kyselen kun tuli pohdittua miten voi kännykällä salaisesti viestiä.
Tekstiviestin kryptaaminen
3
791
Vastaukset
- q
gpg tai gpg - julkisen avaimen salaus
Steganography - viestin piilottaminen
Zfone - puhelun salaus- olisiko?
Onko olemassa kännykkään asennettavaa ohjelmaa millä voi piilottaa kuvaan huomaamattoman viestin? Jos haluaa kodin ulkopuolella viestiä salaisesti.
- q
olisiko? kirjoitti:
Onko olemassa kännykkään asennettavaa ohjelmaa millä voi piilottaa kuvaan huomaamattoman viestin? Jos haluaa kodin ulkopuolella viestiä salaisesti.
Selvitä ensin puhelimesi käyttöjärjestelmä ja hae googlella tekstiviestin salausohjelmia on ainakin näkynyt kaupan. Steganografisia kännykkäohjelmia ei ole silmiin osunut. Saattaa johtua siitä etten käytä ouhelimen tekniikkaa kuin puhumiseen ja puhelinluettelona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774412Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112323- 1681517
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431446- 1211301
- 1151227
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721149Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81116- 611038
- 35946