Pillereiden lopetus - missä kuukautiset?

söin minipillereitä ja jonkun verran vuotoa tuli kun lopetin syömisen. Nyt kuukauteen ei ole tullut vuotoa? Missä vika?
191
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Ei missään ole vikaa. Olet vasta lopettanut hormonaalisen ehkäisyn. Voi kestää muutaman kuukauden, että normaali kuukautiskierto palaa. Tee tarvittaessa raskaustesti.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


epätietoinen-- kirjoitti:

söin minipillereitä ja jonkun verran vuotoa tuli kun lopetin syömisen. Nyt kuukauteen ei ole tullut vuotoa? Missä vika?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu