Mikä siinä on kun yleisillä uimarannoilla aina riittää niitä koiran ulkoiluttajia vaikka se on kiellettyä?
Yleiset uimarannat
5
316
Vastaukset
- VoiRähmä
Että uimarannoille eivät koiran ulkoiluttajat saa tulla? Ja miten erotat heidät porukan seasta? Vai onks niillä tatska missä lukee...Olen koiran ulkoiluttaja...
- tatskasta
vaan siitä että koira on mukana yleisellä uimarannalla. Vaikka ne on teidän "vaavoja" niin menkää muualle niitä uittamaan. Kun siellä yleisellä rannalla käy niitä ihmis vaavova jotka saattavat laittaa niitten koiran paskoja esim. suuhun.
- NÄINON.
tatskasta kirjoitti:
vaan siitä että koira on mukana yleisellä uimarannalla. Vaikka ne on teidän "vaavoja" niin menkää muualle niitä uittamaan. Kun siellä yleisellä rannalla käy niitä ihmis vaavova jotka saattavat laittaa niitten koiran paskoja esim. suuhun.
Paljon vaarallisempaakin suuhun pantavaa.
- onkin
NÄINON. kirjoitti:
Paljon vaarallisempaakin suuhun pantavaa.
Kyllä vastuun tuntoinen koiran omistaja ei tuo koiraansa yleiselle uimarannalle.
- Hauhauhau
onkin kirjoitti:
Kyllä vastuun tuntoinen koiran omistaja ei tuo koiraansa yleiselle uimarannalle.
Tekee taas tikusta asiaa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049314
- 474509
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421841- 241600
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,371270Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54907Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31892Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30883