Minulla on 2 vuotta vanha Chevrolet pikkuauto ja siinä on nykyisin semmoinen vika että välillä yllättäin kun laittaa suurta vaihdetta silmään niin auton vaihdekeppi aloittaa tietynlaisen tärinän ja tuntuu että auto ei tavallaan saa kierroksia lainkaan. Ongelma aina poistuu kun vaihtaa pienemmän vaihteen. Taulussa palaa keltaisella "moottori"valo. Mikä siis voisi olla ongelma ?
Ei saa kierroksia tai vastaavaa ?
5
214
Vastaukset
- JEPJEPJEPJEPJEPJEP
onx se iso vai pikkulohko??
- vai mitä
moottorissa vikaa ja kannattaisiko käyttää merkkihuollossa jos on noinkin uusi auto?
- citysen-kane
autossa ilmenee tuo sama "vika" kun laittaa liian
ison vaihteen päälle ja koneen kierrokset
putoavat liian alas :-( - auton
ohjekirjaa voisi kanssa selailla välillä. Hoidata tuo vikavalo ensin kuntoon, jospa se tärinäkin siitä sitten helpottaisi. Ellei sitten ole liian iso pykälä tuvassa. Mutta pajalle marsmars.
No siellähän on sähköjärjestelmässä häiriö, sitä se 'moottori' valon ainakin kertoo.
Tarkista onko polttoaineruiskut puhtaat ja/tai onko polttoaineletkuissa tukoksia.
Vikakertomuksessa käy ilmi, että polttoainetta ei välttämättä saa aina.
Jos on ruisku niin kaada tankkii ruiskutusmoottorin puhdistusainetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37561Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492