Kyllä maalla on mukavaa

issu56

ja varsinkin näin meren välittömässä läheisyydessä pois pakokaasuista.

http://s688.photobucket.com/player.swf?file=http://vid688.photobucket.com/albums/vv248/Issu6591/Kyllmaallaonmukavaa.flv&fs=1&os=1&ap=1

Kuka osaisi kertoa, mikä ruusu mahtaa olla kyseessä videon toiseksi viimeisessä kuvassa?

Ja nyt lähden koeajamaan yhtä mahdollista uutta hankintaa...riippuu siitä paljonkin, miten se käyttäytyy aallokossa. Täällä nimittäin tuulee aika railakkaasti, mutta muutoin on helle. Mittari puolivarjossa tällä hetkellä 34 astetta.

147

580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkittu umaa

ja lähdetään vielä hakemaan lisää uman tarvaroiden halpakopioita, kun ei varat riitä alkuperäiseen...

• issu56

jopas oli taas uutinen...en tiennytkään rouvan olevan veneilevää populaa...
        Vaan oikeasti sulle nyt tässä ja nyt, että nyt jo ihan oikeasti se nenäsi alla oleva viiva tukossa!!!

• nyt tosissaan
        issu56 kirjoitti:

jopas oli taas uutinen...en tiennytkään rouvan olevan veneilevää populaa...
        Vaan oikeasti sulle nyt tässä ja nyt, että nyt jo ihan oikeasti se nenäsi alla oleva viiva tukossa!!!

päteä/esittää ja kuvittelet jonkun uskovankin...veneileväsi !??!

Toivottavasti pääset taas tuttavien mukana merelle....

Niinhän se vain menee

"veneilevää populaa"
        *nauraa*

• issu56
        nyt tosissaan kirjoitti:

päteä/esittää ja kuvittelet jonkun uskovankin...veneileväsi !??!

Toivottavasti pääset taas tuttavien mukana merelle....

Niinhän se vain menee

"veneilevää populaa"
        *nauraa*

että ostettiin tänään VENE. Sullakin on siihen mahdollisuus, jos jätät kokopäivädrinksut väliin...oma valintasi.

• issu56 kirjoitti:

että ostettiin tänään VENE. Sullakin on siihen mahdollisuus, jos jätät kokopäivädrinksut väliin...oma valintasi.

Ai nyt te sitte ostitte...sen... ONNEA uudelle 'paatille' ! On se varmaan ihanaa tuollaisella, ja vielä omalla paatilla liikkua vesillä, taidan tulla teille kyläilemään joku kaunis viikonloppu, merimatkan merkeissä......;)

• spostissa
        Sikra kirjoitti:

Ai nyt te sitte ostitte...sen... ONNEA uudelle 'paatille' ! On se varmaan ihanaa tuollaisella, ja vielä omalla paatilla liikkua vesillä, taidan tulla teille kyläilemään joku kaunis viikonloppu, merimatkan merkeissä......;)

käsky tukea veneen "ostoa"...

issun virtuaali paatti....

• issu56
        Sikra kirjoitti:

vain, niin näytän sillä sulle mun lapsuuteni ja nuoruuteni maisemia :).

• issu56
        spostissa kirjoitti:

Koita nyt tajuta, että kaikille elämä ei sun laillas ole pelkkää virtuaalia!!!

• kuva viipyy???
        issu56 kirjoitti:

Koita nyt tajuta, että kaikille elämä ei sun laillas ole pelkkää virtuaalia!!!

äkkiä varastamaan veneen kuvia jostain... hopi hopi

• spostissa kirjoitti:

Kyllä mä tosta paatin ostosuunnitelmasta oon tienny jo vähänaikaa...ja en saanut s-postia, ja se mua vähän harmittaakin, olisin halunnut tuosta hankinnasta kuulla
        s-postissa tai puhelimessa enkä täältä lukea....no jään oottelemaan sitä s-postia..

• issu56 kirjoitti:

Kiitos.....voisin kyllä tulla ihan oikeasti...katellaan ja suunnitellaan..

• issu56
        kuva viipyy??? kirjoitti:

äkkiä varastamaan veneen kuvia jostain... hopi hopi

varastella kuvia omasta veneestä, mutta ettäkö sulle niitä kuvia näyttäisin, niin älä unta näe...vain ystäville niitä laitan!!!

• issu56
        Sikra kirjoitti:

Kiitos.....voisin kyllä tulla ihan oikeasti...katellaan ja suunnitellaan..

tehdään niin!

• vain siitä
        issu56 kirjoitti:

varastella kuvia omasta veneestä, mutta ettäkö sulle niitä kuvia näyttäisin, niin älä unta näe...vain ystäville niitä laitan!!!

millä teko syyllä et kuvia "veneestäsi" laita....

buhahahhahahahahahahah

• meni tietenkin
        Sikra kirjoitti:

Kyllä mä tosta paatin ostosuunnitelmasta oon tienny jo vähänaikaa...ja en saanut s-postia, ja se mua vähän harmittaakin, olisin halunnut tuosta hankinnasta kuulla
        s-postissa tai puhelimessa enkä täältä lukea....no jään oottelemaan sitä s-postia..

jos niin ilmoitat....

buhahahaahahahahah

• issu56 kirjoitti:

Juu älä piruuttaskaan laita tänne kuvia siitä, antaa noiden uteliaiden kärvistellä...

• on laittaa
        Sikra kirjoitti:

Juu älä piruuttaskaan laita tänne kuvia siitä, antaa noiden uteliaiden kärvistellä...

veneen kuvaa, kun ei ole venettäkään

buhhahahahahahahahah

• En tule #%#&
        issu56 kirjoitti:

ja nuoruuden maisemista on kiinnostunut? Oletko joku merkkihenkilö, että sinun historiastasi haluttaisiin tietoja kerätä:))))))

• olen absolutisti
        issu56 kirjoitti:

Sun veneilyysi en siltikään usko!

Korkeintaan soutuvene.

"veneilevää populaa" .... nauran uudestaan,
        se kertoo niiiin paljon :=)))))))))))

• on laittaa kirjoitti:

veneen kuvaa, kun ei ole venettäkään

buhhahahahahahahahah

Voi herra'jesta, on sulla nyt vaikea uskoa, et joku merenranta asuja ostaa veneen.....vene kun on noille ihmisille uhtä yleinen kun autokin...mutta jos sinulla on parempi olla, niin usko mitä haluat (se oli muuten aika kaunis), jos se helpottaa tuota kateellista kärvistelyäsi...

• En tule #%#& kirjoitti:

ja nuoruuden maisemista on kiinnostunut? Oletko joku merkkihenkilö, että sinun historiastasi haluttaisiin tietoja kerätä:))))))

Mä olen kiinnostunut kaikista kauniista maisemista, ja nuo merenranta maisemat on yleensä tosi kauniita...

• buhahaha
        Sikra kirjoitti:

Voi herra'jesta, on sulla nyt vaikea uskoa, et joku merenranta asuja ostaa veneen.....vene kun on noille ihmisille uhtä yleinen kun autokin...mutta jos sinulla on parempi olla, niin usko mitä haluat (se oli muuten aika kaunis), jos se helpottaa tuota kateellista kärvistelyäsi...

buhahahahahahahahah

nyt joo uskon "veneeseen" kun aina yhtä "luotettava" sikra vakuuttaa...

buhahahahahahahahah

• buhahaha kirjoitti:

buhahahahahahahahah

nyt joo uskon "veneeseen" kun aina yhtä "luotettava" sikra vakuuttaa...

buhahahahahahahahah

ollut jokin uskonkriisi?

• issu56
        En tule #%#& kirjoitti:

sellainen, joka ei näissä...tai siis niissäkään maisemissa ei ole milloinkaan käynyt!

• Olisiko tuo ruusu vaikka se Kreetalainen komistus.. ?

• issu56

Vaan ihan oikeasti on tuon videon tokavimppa kuva. Mulla ei todellakaan ole aavistustakaan mikä se voisi olla. Se nyt ainakin on päivänselvää, että mikään ryhmäruusu se ei ole, kun oksat on aika rentovartisia.

• en lähtisi

minnekään,vaik ei meil merta olekaan,,on vain joki ranta tuosa.säälittää ne jotka joutuu pakon sanelemasti asumaan muuala ko maalla.

• Virtuaalikoneistaja

ihmisiä kun on monenlaisia, minä taas en missään nimessä haluaisi asua maalla kun ei ole pakko.

Kesällä on kiva lomailla korvessa, mutta en kyllä asumaan muuttaisi maalle.

• maalla
        Virtuaalikoneistaja kirjoitti:

ihmisiä kun on monenlaisia, minä taas en missään nimessä haluaisi asua maalla kun ei ole pakko.

asuminen ole korvessa asumista

• Virtuaalikoneistaja
        maalla kirjoitti:

asuminen ole korvessa asumista

minä joskus maalla asuneena sen tiedän, mainitsimpahan vain että lomailla on mukava korvessa, mutta maalla ei ole mukava asua.

• heittelet

minä joskus maalla asuneena sen tiedän, mainitsimpahan vain että lomailla on mukava korvessa, mutta maalla ei ole mukava asua.

niit paskoi palstal ?

• Virtuaalikoneistaja
        heittelet kirjoitti:

niit paskoi palstal ?

jos se että minä en missään nimessä asuisi maalla on paskanheittoa, niin sitten heittelen, mutta en ota teidän puskisten paskanheitosta vastuuta.

• issu56

täältä mekään mihinkään...täällä on hyvä olla ja asua.

• kivitalot näyttää?

Sanoksä hämistä kaupungiks, sellai maalais kylähä se o. Toist on tääl stadis.

• Virtuaalikoneistaja kirjoitti:

Tämä nyt jo on melkein maaseutua vaikka Turussa asunkin. Minä haluan liikkua kaupungilla, sen kaduilla, liikkeissä, kahviloissa. Haluan että kaikki palvelut ovat lähellä ja saatavilla.
        Olisi järkkyä ellei olisi katuvaloja pimeään aikaan. Samoin hiljaisuus olisi liikaa.
        Lomallakaan en viihdy missään korvessa edes pientä aikaa.

• Virtuaalikoneistaja
        kivitalot näyttää? kirjoitti:

Sanoksä hämistä kaupungiks, sellai maalais kylähä se o. Toist on tääl stadis.

eihän tämä kovin kaksinen kaupunki ole, mutta kyllä tämä sentään kaupunki on.

Siellä kaikki on varmaan aivan toisin, jotain todella ihmeellistä, mutta kun nyt vertaillaan niin Pariisiin taikka vaikka Tukholmaan verrattuna stadikin on pikkukylä.

• Virtuaalikoneistaja
        umalehtinen kirjoitti:

Tämä nyt jo on melkein maaseutua vaikka Turussa asunkin. Minä haluan liikkua kaupungilla, sen kaduilla, liikkeissä, kahviloissa. Haluan että kaikki palvelut ovat lähellä ja saatavilla.
        Olisi järkkyä ellei olisi katuvaloja pimeään aikaan. Samoin hiljaisuus olisi liikaa.
        Lomallakaan en viihdy missään korvessa edes pientä aikaa.

Tampereella asuessani asuin aivan keskustassa, kahden korttelin päässä kauppahallista, aivan Laukontorin kupeessa ja ehdottomasti se oli paras paikka asua, kaikki niin helppoa.

Tampereella asuessani asuin aivan keskustassa, kahden korttelin päässä kauppahallista, aivan Laukontorin kupeessa ja ehdottomasti se oli paras paikka asua, kaikki niin helppoa.

haluaisin minäkin ihan keskustaan. Olisi upeeta asua Yliopistonkadulla ja astella ovesta ulos suoraan kävelykadulle. Sisareni asuu ja nauttii täysin rinnoin.

• Myy-Pikkuinen

hyvinkin muuttaa maalle. Sais olla omissa oloissaan eikä tarvis kuunnella mitään muuta meteliä, paitsi sen mitä itse älämölyää, siis musiikkii...Kaupungista noin 5- 20km säteellä ois hyvä.

• Virtuaalikoneistaja
        umalehtinen kirjoitti:

haluaisin minäkin ihan keskustaan. Olisi upeeta asua Yliopistonkadulla ja astella ovesta ulos suoraan kävelykadulle. Sisareni asuu ja nauttii täysin rinnoin.

se oli ainakin minulle kun Tampereella asuin keskustassa, kävin ostoksilla kauppahallissa ja kahvilla siellä sekä muutamassa muussa paikassa, Koskikeskukseen oli lyhyt matka ja siellä meni usein minun mielestäni hyviä elokuvia yhdessä teatterissa, muuten se minun mielestäni on kerskarakennelma.

Molempiin isoihin teattereihin oli kävelymatka.

• n.sorsa

Tämä on kaupungimme laitakaupunginosaa ja ei ero jostakin vastaavasta paikasta Stadissa vaikka Paloheinästä, missä on puitakin enemmän kun meillä ja maastoa, eikä sielä asuvatkaan asu maalla. Maalla on mukavaa asua ja saa nauttia luonnon puhtaudesta ja kotieläimistä. Kuva Paloheinästä.

http://jalkipelit.fi/kaj/files/2008/01/paloheina090108.jpg

• Pukeli 1

eihän tämä kovin kaksinen kaupunki ole, mutta kyllä tämä sentään kaupunki on.

Siellä kaikki on varmaan aivan toisin, jotain todella ihmeellistä, mutta kun nyt vertaillaan niin Pariisiin taikka vaikka Tukholmaan verrattuna stadikin on pikkukylä.

muuttaisin jos se mitenkään olisi mahdollista. Tuttu paikka ja paljon nostalgisia muistoja nuoruusajalta, kun asuin siellä vuoden ihan nuorena.
        Päivisin ja joskus illallakin tiskattiin kavereiden kanssa astioita Bern Salongissa ja asuttiin pensionaatissa.
        Muistan, kun tultiin takaisin Suomeen ja kuinka hiljaiselta Helsinki vaikutti. Ihanaa, että on muistoja ja se, että on elänyt täysillä.

se oli ainakin minulle kun Tampereella asuin keskustassa, kävin ostoksilla kauppahallissa ja kahvilla siellä sekä muutamassa muussa paikassa, Koskikeskukseen oli lyhyt matka ja siellä meni usein minun mielestäni hyviä elokuvia yhdessä teatterissa, muuten se minun mielestäni on kerskarakennelma.

Molempiin isoihin teattereihin oli kävelymatka.

Hansakortteli on kuin hänen olohuoneensa ja jokirannlle on pieni matka. kaikki taide/ym näyttelyt ovat pikku matkan päässä.

• Virtuaalikoneistaja
        Pukeli 1 kirjoitti:

muuttaisin jos se mitenkään olisi mahdollista. Tuttu paikka ja paljon nostalgisia muistoja nuoruusajalta, kun asuin siellä vuoden ihan nuorena.
        Päivisin ja joskus illallakin tiskattiin kavereiden kanssa astioita Bern Salongissa ja asuttiin pensionaatissa.
        Muistan, kun tultiin takaisin Suomeen ja kuinka hiljaiselta Helsinki vaikutti. Ihanaa, että on muistoja ja se, että on elänyt täysillä.

se on, meidän pitää elää täysillä, ei tarvitse katua sitten vanhana.

En ole asunut Tukholmassa, mutta käynyt sentään olen joskus ja miellyttävän se on, matkustellessani olen kaikkein eniten pitänyt Madridista ja Pariisista.

• Pukeli 1

se on, meidän pitää elää täysillä, ei tarvitse katua sitten vanhana.

En ole asunut Tukholmassa, mutta käynyt sentään olen joskus ja miellyttävän se on, matkustellessani olen kaikkein eniten pitänyt Madridista ja Pariisista.

muutti Austraaliaan vuonna 1971... Hyvä ettemme me lähteneet vaikka sieltäkäsin niin kovasti kutsuivat.
        Hui hitsi, kun nyt olen nähnyt netin kautta oikein heidän koko asuinympäristöään.
        Muutamia taloja keskellä ei mitään. Talon ympärille istutettu joitakin puskia ja sitten oma vesireikä kullakin talolla.
        Kaupunkiin Brisbaneen pitkä matka jossa käyvät kerran viikossa ostoksilla.
        Lähtiessään sanoivat, että haluavat nähdä maailmaa. Mekin haluamme, mutta haluamme myös palata kotiin, mikä heille on enään mahdotonta vaikka kauhea halu siihen olisikin.

• Manta.Elviira

Ala sen kummemmin erittelemään miksi koska kaupungissakin asuneena pitäisi eritellä myös kaupunkiasumisen puolesta puhuva lista ja listoista tulisi ehkä turhan pitkiä. :)

• Sillä kelpaa ajella vielä syksyn aallokoissakin.

Totta puhut, kyllä maalla on mukavaa, ilma puhdasta, ei liikenteen pauhua tai mitään häiriöitä.
      Sitäpaitsi, kaupunkilaiset eivät pärjäisi ilman maaseudun väkeä/maaseutua vaikka miten yrittäisivät.

• issu56

maalla on tosi mukavaa.
        Olen enemmän kuin tyytyväinen tuohon hankintaan...sopii meille kuin pläkki päähän :).

• ruoka-tunti.nen

Voi miten kaunista sinulla on . Voisit kyllä tulla meidänkin pihaa vähän järjestämään: kun ei iltaisin jaksa, viitsi yms. tekosyitä, päivät kun on töissä.

Tuosta maalla asumisesta vain sen verran, että maalla tosiaan on mukavaa asustaa; Meitä ei saa täältä pois muutaku viimeselle matkalle;))
      mutta erittäin monelle myöskin rahat ja elmäntavat sanelevat missä joutuvat asumaan.

Suomen maassa kun on monen vielä asuttava vuokralla ja harvemmin ne kunnan vuokra-asunnot ovat maalla.
      Aurinkoista päivän jatkoa sinne puutarhurille, minä hörppään vielä kaffeet kana-aterian päälle ja kipitän työmaalle.

• issu56

että mua ei viedä täältä kuin jalat edellä ja se pätee edelleenkin.
        No kuule kyllä mulla on tämän oman markin kanssa ihan riittämiin askaroimista ja siksi toisekseen jokainen luo omanlaisensa pihapiirin...sellaisen, missä viihtyy ja minä viihdyn tällaisessa :).

• Yks kateellinen.

toisten on kipitettävä töihin, että valtio pystyy maksamaan eläkkeitä ja muita tukia työhön kykenemättömille tai sitten muuten työyhteisöön sopeutumattomille...
        Huimalta kuullostaa kuitenkin se suunnaton mahtailu miten esim jotkut harrastelija puutarhurit leuhkivat uutteruudellaan ja aikaansaannoksillaan ja samanaikaisesti nostavat valtion kassasta ilmaista rahaa.
        Vuokralla asujat ovat heille pilkan kohde, kun itsellä on käynyt säkä periä vanha puutalo tontinpläjäys.
        Ollaan niin pohjalaisemäntiä vaikka tosiasiassa ei ole muuta, kuin tuulen huuhtoma perse, jos varsinaisesta itse hankitusta varallisuudesta alettaisiin kysellä.
        No kukkoilu loppuu aikanaan itsekultakin, sa mun sanoneen.

• issu56
        Yks kateellinen. kirjoitti:

toisten on kipitettävä töihin, että valtio pystyy maksamaan eläkkeitä ja muita tukia työhön kykenemättömille tai sitten muuten työyhteisöön sopeutumattomille...
        Huimalta kuullostaa kuitenkin se suunnaton mahtailu miten esim jotkut harrastelija puutarhurit leuhkivat uutteruudellaan ja aikaansaannoksillaan ja samanaikaisesti nostavat valtion kassasta ilmaista rahaa.
        Vuokralla asujat ovat heille pilkan kohde, kun itsellä on käynyt säkä periä vanha puutalo tontinpläjäys.
        Ollaan niin pohjalaisemäntiä vaikka tosiasiassa ei ole muuta, kuin tuulen huuhtoma perse, jos varsinaisesta itse hankitusta varallisuudesta alettaisiin kysellä.
        No kukkoilu loppuu aikanaan itsekultakin, sa mun sanoneen.

kateuksissas tuota samaa vanhaa veisuuta, jota on jo kuultu ikuisuuden. Ja kuule, minä en ole tätä kivitaloa ja sitä ympäröivää tonttia perinyt, vaan ihan rahalla hankkinut ja sulla on oletettavasti siihen ihan samat mahdollisuudet. Kun minä teen sen eläkkeelläni, niin jos sinä kerran olet työelämässä täysillä mukana, niin MIKÄ sinua estää tekemästä samoin???
        Ja kuule...kyllähän se nyt menee niinpäin, että sinä pilkkaat meitä, joita jotain on...talot ja tontit, eikä suinkaan toistepäin.
        Sun kannattais edes kerran yrittää pysyä totuudessa, vai onko se ihan mahdotonta sulle???
        Pilvet tulee muuten sinnepäin, joten taitaa teillä sadella illanmittaan, kun meillä jo paistelee ihana ilta-aurinko!

• issu56 kirjoitti:

kateuksissas tuota samaa vanhaa veisuuta, jota on jo kuultu ikuisuuden. Ja kuule, minä en ole tätä kivitaloa ja sitä ympäröivää tonttia perinyt, vaan ihan rahalla hankkinut ja sulla on oletettavasti siihen ihan samat mahdollisuudet. Kun minä teen sen eläkkeelläni, niin jos sinä kerran olet työelämässä täysillä mukana, niin MIKÄ sinua estää tekemästä samoin???
        Ja kuule...kyllähän se nyt menee niinpäin, että sinä pilkkaat meitä, joita jotain on...talot ja tontit, eikä suinkaan toistepäin.
        Sun kannattais edes kerran yrittää pysyä totuudessa, vai onko se ihan mahdotonta sulle???
        Pilvet tulee muuten sinnepäin, joten taitaa teillä sadella illanmittaan, kun meillä jo paistelee ihana ilta-aurinko!

keskustelleesi minun kanssani??? Pieleen meni. Nyt keskustelen tämän viestin verran kanssasi.

Et todellakaan ole minulle mikään kateuden kohde, sillä sinulla ei ole mitään sellaista jota minä kadehtisin.

Minä asun kerrostalossa, ja olen tähän asumismuotoon erittäin tyytyväinen.

En kaipaa mitään rehkimistä pihan hoidossa. Mulle riittää kotihommina pitää tää huusholli siistinä. Mulla ei ole tarvetta näyttää naapureille tai kulmakunnan asukkaille miten hyvin minä minkin asian teen tai olen tekemättä. Kotona haluan olla rauhassa ja nauttia elämästäni. Ulospäin meiltä näkyy ikkunaverhot ja parveke. Kesäisin partsilla kukkii kukat, ja nekin vain meidän iloksemme, talvisin havut ja niissä pienet valot.

Nauti sinä pihastasi ja rehki siellä niin paljon kuin haluat, mutta älä sekoita minua noihin juttuihisi.

• ""--""
        umalehtinen kirjoitti:

keskustelleesi minun kanssani??? Pieleen meni. Nyt keskustelen tämän viestin verran kanssasi.

Et todellakaan ole minulle mikään kateuden kohde, sillä sinulla ei ole mitään sellaista jota minä kadehtisin.

En kaipaa mitään rehkimistä pihan hoidossa. Mulle riittää kotihommina pitää tää huusholli siistinä. Mulla ei ole tarvetta näyttää naapureille tai kulmakunnan asukkaille miten hyvin minä minkin asian teen tai olen tekemättä. Kotona haluan olla rauhassa ja nauttia elämästäni. Ulospäin meiltä näkyy ikkunaverhot ja parveke. Kesäisin partsilla kukkii kukat, ja nekin vain meidän iloksemme, talvisin havut ja niissä pienet valot.

Nauti sinä pihastasi ja rehki siellä niin paljon kuin haluat, mutta älä sekoita minua noihin juttuihisi.

niin että kumpikin/jokainen taplaa tyylillään,ilman kateuksia,,,, jos olisi jotenkin mahdollista))))

• issu56
        umalehtinen kirjoitti:

maininnan nickistäsi...jos niin teit, niin on sulla kerrassaan omituinen näkö!!
        Tekee nyt mieli sanoa, että se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa ja sinä rynnit paikalle ensimmäisenä...sattumaako...tuskinpa vain!!!

• issu56 kirjoitti:

Tekee nyt mieli sanoa, että se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa ja sinä rynnit paikalle ensimmäisenä...sattumaako...tuskinpa vain!!!

nyt,että etkö sinä aina puhuessasi pihoista kateellisista kerostaloasujista tarkoita umaa?Jos et,niin outoa,sillä siltä se kyllä vahvasti aina vaikuttaa ja tuskin olen ainoa sen vaikutelman valtaan joutunut?

• nyt aivan varma
        umalehtinen kirjoitti:

että olet ainoa kateellinen kerrostaloasukki tällä palstalla kun tunnistit itsesi?

• ""--""
        davalyan kirjoitti:

nyt,että etkö sinä aina puhuessasi pihoista kateellisista kerostaloasujista tarkoita umaa?Jos et,niin outoa,sillä siltä se kyllä vahvasti aina vaikuttaa ja tuskin olen ainoa sen vaikutelman valtaan joutunut?

ei todellakaan ole ainut kerriksessä eläjä tällä palstalla,saman käsityksen olen issun ja muutaman muun kirjoituksista päätellyt (ja nyt alkaa arvausleikki kuka olen)

• ""--"" kirjoitti:

ei todellakaan ole ainut kerriksessä eläjä tällä palstalla,saman käsityksen olen issun ja muutaman muun kirjoituksista päätellyt (ja nyt alkaa arvausleikki kuka olen)

Ihan oikeasti,moni asuu kerrostalossa juuri siksi ettei tarvi pihaa kuokkia =)Mulla esim siskoista kaksi on sellaisia etteivät edes rivaria halua kun ei sekään piha kiinnosta,ei se ole kaikille se elämän ainoo ehto olla onnellinen...
        silloin kun kärrään syksyisin satoja kiloja omppuja tonne metsään rinnettä ylös,olen aivan valmis muuttamaan kaupunkiin ;)

• ""--"" kirjoitti:

niin että kumpikin/jokainen taplaa tyylillään,ilman kateuksia,,,, jos olisi jotenkin mahdollista))))

Ekan kerran nyt otin tähän asiaan kantaa. Enkä toista kertaa ota.

• ei varmasti:))))))
        nyt aivan varma kirjoitti:

että olet ainoa kateellinen kerrostaloasukki tällä palstalla kun tunnistit itsesi?

Uma ole kateellinen maalaisnaiselle, jonka ainoa piristys päivään on hyvän huomenen toivottaminen talikolle ja kuokalle.

• Virtuaalikoneistaja
        davalyan kirjoitti:

kuulostaa jo lupaavalta jos Issu ei näekkään enää jokaisen puskiksen viestin takana Umaa, voi joskus olla että kirjoittelevat sulassa sovussa taas kun pahmmat höyryt on päästetty ulos.

Oikein lupaavalta näyttää.

• Myy-Pikkuinen
        issu56 kirjoitti:

kyllä TE aina tarkoitatte umaa.

• sitten.
        ei varmasti:)))))) kirjoitti:

Uma ole kateellinen maalaisnaiselle, jonka ainoa piristys päivään on hyvän huomenen toivottaminen talikolle ja kuokalle.

hän on kateellinen?

• issu56
        davalyan kirjoitti:

että kuvittelet jokapaikassa näkeväsi idolistasi puhuttavan. Katsos kun tässä maassa toki on muitakin kuin vain ja yksinomaan umalehtinen. Ja siksi toisekseen joskus vuonna jotain olen minäkin asunut kerrostalossa, jolloin toisenlaisen ympäristön korvas saarimökki kaukana kaupungin pakokaasuista...pitkän venematkan päässä.

Juu et niin varmaan olekaan ainoa, sillä jokainen uman peesaajahan on aina irvistelemässä tavalla jos toisellakin ilkeyksiä niin mulle, kuin myös haukulliselle ja sikrallekin kun videoita tänne laitetaan. Mistäköhän sekin vaan johtuu loppujenlopuksi...???

• issu56

kuulostaa jo lupaavalta jos Issu ei näekkään enää jokaisen puskiksen viestin takana Umaa, voi joskus olla että kirjoittelevat sulassa sovussa taas kun pahmmat höyryt on päästetty ulos.

Oikein lupaavalta näyttää.

sillä mun luottamus petetään vain ja ainoastaan yhden kerran, oli kyseessä sitte ihan mikä tahansa juttu!!!

• issu56 kirjoitti:

että kuvittelet jokapaikassa näkeväsi idolistasi puhuttavan. Katsos kun tässä maassa toki on muitakin kuin vain ja yksinomaan umalehtinen. Ja siksi toisekseen joskus vuonna jotain olen minäkin asunut kerrostalossa, jolloin toisenlaisen ympäristön korvas saarimökki kaukana kaupungin pakokaasuista...pitkän venematkan päässä.

Juu et niin varmaan olekaan ainoa, sillä jokainen uman peesaajahan on aina irvistelemässä tavalla jos toisellakin ilkeyksiä niin mulle, kuin myös haukulliselle ja sikrallekin kun videoita tänne laitetaan. Mistäköhän sekin vaan johtuu loppujenlopuksi...???

teidän videojuttuihin kirjoittanut mitään muuta kuin pari asiallista kommenttia,kuten esim Haukullisen eiliseen?aloitukseen.Sieltä voit katsoa kaikki vittuiluni teille.
        Sekin varmaan oli vittuilua kun eilen Sikran keittoa kiittelin?

• issu56
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

kyllä TE aina tarkoitatte umaa.

ja opettele sinäkin tajuamaan, että tässä maassa todellakin on muitakin kuin tuo jumalasi umalehtinen!!!

• issu56 kirjoitti:

ja opettele sinäkin tajuamaan, että tässä maassa todellakin on muitakin kuin tuo jumalasi umalehtinen!!!

Mitäs sä myystä sanoitkaan tässä taannoin???Oliko se paskapää kakara,paskasuu kakara vai mikä,siihen suuntaan vahvasti kuitenkin.Sullekko se nimittely on sallittua?

• issu56
        ei varmasti:)))))) kirjoitti:

olla se maalaisnainen ja saada nauttia tästä kaikesta...jopa tuosta kivnheiton päässä olevasta merestä ja sen suolaisista tuoksuista, jotka kantautuu tänne saakka.
        Talikkoa en nyt enää tarvi, kun heinät on korjattu, mutta kuokka todellakin on tarpeellinen...potut nousee sen avulla paremmin kuin pelkin citylakatuin kynsin!!!

• et
        umalehtinen kirjoitti:

Ekan kerran nyt otin tähän asiaan kantaa. Enkä toista kertaa ota.

ainakaa rekkautuneena vai mitä ummukka ?

• Äiti-ihminen.....
        davalyan kirjoitti:

teidän videojuttuihin kirjoittanut mitään muuta kuin pari asiallista kommenttia,kuten esim Haukullisen eiliseen?aloitukseen.Sieltä voit katsoa kaikki vittuiluni teille.

noin rumaa kieltä. Puhutko veestä kotonasikin leipäpala suussasi.Moni nainen täällä tuntee myötähäpeää puolestasi.

• ummukka
        issu56 kirjoitti:

hallitsee noi kateuen aikaan saamat ilkeyet.ne on tuttui ihast livestikii

• Äiti-ihminen..... kirjoitti:

noin rumaa kieltä. Puhutko veestä kotonasikin leipäpala suussasi.Moni nainen täällä tuntee myötähäpeää puolestasi.

joka tuon tänne kirjoitti on nainen...ja aikuinen,hävetkää hänen puolestaan ;)
        Se mitä tänne kirjoitan,ei liippaa läheltäkään elämääni perheeni kanssa.

• issu56
        davalyan kirjoitti:

joka tuon tänne kirjoitti on nainen...ja aikuinen,hävetkää hänen puolestaan ;)
        Se mitä tänne kirjoitan,ei liippaa läheltäkään elämääni perheeni kanssa.

vielä valehtelet???

Tietääkseni issu
        Kirjoittanut: davalyan / Tänään / klo 20:47

• issu56 kirjoitti:

vielä valehtelet???

Tietääkseni issu
        Kirjoittanut: davalyan / Tänään / klo 20:47

eiliseen ketjuun kommentoin että minusta siperian karhunvadelma oli pahaa...ja sikran keittoa kehuin...joten missä ne mun kukkaketju vittuilut on,voit vaikka kopsata ne mulle tän jatkoksi?????

• issu56
        ummukka kirjoitti:

hallitsee noi kateuen aikaan saamat ilkeyet.ne on tuttui ihast livestikii

no silleen...kateus on sairaus siinä kuin säälikin...

• Myy-Pikkuinen
        issu56 kirjoitti:

no silleen...kateus on sairaus siinä kuin säälikin...

nyt lopettaa kalastaminen kun kalat kerran tuntevat kipua...ainakin "happosateista"! =)

• issu56
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

nyt lopettaa kalastaminen kun kalat kerran tuntevat kipua...ainakin "happosateista"! =)

ei täydy yhtään mitään, mitä en itse halua ja piste!!!

• *--*
        issu56 kirjoitti:

kuolla joskus täytyy vai oletko kenties kuolematon?

• Myy-Pikkuinen
        issu56 kirjoitti:

samaa mieltä kanssasi olen minä! =))))

• issu56
        *--* kirjoitti:

kuolla joskus täytyy vai oletko kenties kuolematon?

nyt tähän liittyy mitenkään???

• *--*
        issu56 kirjoitti:

olette kyllä tämän palstan kaksi itsepäistä jästipäätä sanon minä)))

• *--*
        issu56 kirjoitti:

nyt tähän liittyy mitenkään???

vasta liittyykin sitä et edes sinä pysty estämään,,,

• Myy-Pikkuinen
        *--* kirjoitti:

ei anna periksi tiettyjä asioita, joista toisilla on oma näkemyksensä? =)

• issu56
        *--* kirjoitti:

mua on aina kehuttu ja jopa itsepäiseksikin, mutta on kuule siitä ollut paljon hyötyä tässä ihan oikeassa elämässä...minähän en sitte ihan heti anna missään asiassa periksi.

• issu56
        *--* kirjoitti:

vasta liittyykin sitä et edes sinä pysty estämään,,,

vastata esittämääni hyvin yksinkertaiseen kysymykseen...no vaan eipä se mitään uutta ole!

• Kaikki on henkilökoh
        umalehtinen kirjoitti:

12. Kaikki on henkilökohtaista narsistille. Narsisti kokee usein muiden tekemiset suhteessa itseensä ja saattaa tulkita niitä jopa kannanottoina häntä itseään kohtaan, vaikka asiat eivät liittyisi häneen millään tavoin.

13. Narsisti pitää imartelusta. Se voi olla myös ainoa keino välttää yhteenotto narsistin kanssa.

14. Narsisti ei todennäköisesti tiedä itse sairastavansa persoonallisuushäiriötä.

• Myy-Pikkuinen

jos naapureina olisi kukkatätejä.

• piinaa..

kukissa ja kukkatädeissä?

• Virtuaalikoneistaja
        piinaa.. kirjoitti:

kukissa ja kukkatädeissä?

ihan vakavissasi?

Kukatädit on todella kireänutturaisia, heidän maailmansa on kapea ja mustavalkoinen, he ovat pitkävihaisia ja jos sille yhdelle kirjoittaa lauseen jossa on enemmän kuin kolme sanaa sieltä tulee, "nyt minä en ymmärtänyt", he eivät ehtisi poiketa naapuriin kahville koska istuvat pulinoissa aamulla klo 6.30 lähtien puoleen yöhön saakka.

• pikkuinen,

noin vuosi sitten muutin kaupungista maaseudulle ja olen hyvinkin aloitteleva kukkatäti, ainakin heti ensi keväänä kunhan saan tämän villiintyneen pihapiirin edes suht kohtalaiseen kuntoon. Nyt tämä on tälläinen heinähelvetti, tai toisaalta ihana luonnonpuutarha :))

Luulen että minun naapurinani voisit hyvinkin viihtyä, vaikka olen täti ja mulla on jo nyt muutama kukka!!!

• sitä mieltä

ihan vakavissasi?

Kukatädit on todella kireänutturaisia, heidän maailmansa on kapea ja mustavalkoinen, he ovat pitkävihaisia ja jos sille yhdelle kirjoittaa lauseen jossa on enemmän kuin kolme sanaa sieltä tulee, "nyt minä en ymmärtänyt", he eivät ehtisi poiketa naapuriin kahville koska istuvat pulinoissa aamulla klo 6.30 lähtien puoleen yöhön saakka.

että keskustelujen säännöt eivät koske sinua?

• Virtuaalikoneistaja
        sitä mieltä kirjoitti:

että keskustelujen säännöt eivät koske sinua?

ne koskevat, mutta asiahan ei sinulle kuulu, vai mitä?

• Myy-Pikkuinen
        pikkuinen, kirjoitti:

noin vuosi sitten muutin kaupungista maaseudulle ja olen hyvinkin aloitteleva kukkatäti, ainakin heti ensi keväänä kunhan saan tämän villiintyneen pihapiirin edes suht kohtalaiseen kuntoon. Nyt tämä on tälläinen heinähelvetti, tai toisaalta ihana luonnonpuutarha :))

Luulen että minun naapurinani voisit hyvinkin viihtyä, vaikka olen täti ja mulla on jo nyt muutama kukka!!!

olet mukava kukkatäti niin se on asia erikseen. =)

• issu56

ihan vakavissasi?

tuon enempää ei väärässä ollakaan!!!

• Virtuaalikoneistaja
        issu56 kirjoitti:

Voihan se olla niinkin.

• hirmu,
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

olet mukava kukkatäti niin se on asia erikseen. =)

mukava olen!!! Paistan sulle muikkuja ja juotan olutta jos tulet käymään.. Ja aamulla tarjoon buranaa pipiin päähän ;)))

• issu56

Voihan se olla niinkin.

vaan todellakin on just niinkuin sanoin!!!

• issu56
        pikkuinen, kirjoitti:

se aika, kun tänne tultiin ja koko takapiha oli täydellä kesannolla. Eikun viikate heilumaan ja ruohonleikkurilla perään ja vähän välttiä jne. ja niin alkoi tämä muokkautumaan.
        Ei Roomaakaan päivässä rakennettu, joten aikaahan on just niin kauan kuin on elämääkin...ja sitä halua ja intoa!

• hokasinkin,
        hirmu, kirjoitti:

mukava olen!!! Paistan sulle muikkuja ja juotan olutta jos tulet käymään.. Ja aamulla tarjoon buranaa pipiin päähän ;)))

täällähän olikin vähänaikaa kirjoittelemassa Hirmu niminen nimimerkki,mut enään ei oo näkynyt?
        Oliks se nii,et siltä jäi tissi ovenväliin?

• Virtuaalikoneistaja
        issu56 kirjoitti:

vaan todellakin on just niinkuin sanoin!!!

hyvin skeptinen luonteeltani ja en kyllä ihan tältä istumalta usko, kuitenkin täällä palstalla on luettavissa juuri niitä piirteitä kukkatädeissä joita minä kerroin.

• ja siimaleikkuria
        issu56 kirjoitti:

se aika, kun tänne tultiin ja koko takapiha oli täydellä kesannolla. Eikun viikate heilumaan ja ruohonleikkurilla perään ja vähän välttiä jne. ja niin alkoi tämä muokkautumaan.
        Ei Roomaakaan päivässä rakennettu, joten aikaahan on just niin kauan kuin on elämääkin...ja sitä halua ja intoa!

on tarvittu ja tarvitaan.. Jossain tuolla piilossa pitäisi olla kymmeniä perennoja, tosin varmaan moni on jo kuollut ja kuukahtanut heinien hyökkäyksessä. Muutaman pionin olen jo kerinnyt pelastaa, sekä iki-ihania mehitähtiä!!
        Hiljaa hyvä tulee, eli vähitillen kaivelen perennoja esiin (ja varmaan myös monia rikkaruohoja kun en kasveja vielä tunne) ja istutan talveksi valeeseen ellen kerkiä tekemään kunnollisia kukkapenkkejä. Kun on niin paljon muutakin tekemistä niin pihassa kuin talossakin.
        Mutta ehkä joskus tulevaisuudessa minullakin on oikea puutarha tämän viidakon sijaan! Yksi kukkapenkki olisi jo hyvä alku..

• issu56

hyvin skeptinen luonteeltani ja en kyllä ihan tältä istumalta usko, kuitenkin täällä palstalla on luettavissa juuri niitä piirteitä kukkatädeissä joita minä kerroin.

koska vastauksemme ei aina sinua ja idoliasi miellytä ja pidämme omat mielipiteemme nuoleskelematta yhtäänkään ketään. Jos se tekee meistä tiukkapipoisia/-nutturaisia, niin siinä tapauksessa ainakin minä olen mielelläni sellainen...joskaan en kyllä edes käytä pipoa milloinkaan!

• issu56
        ja siimaleikkuria kirjoitti:

on tarvittu ja tarvitaan.. Jossain tuolla piilossa pitäisi olla kymmeniä perennoja, tosin varmaan moni on jo kuollut ja kuukahtanut heinien hyökkäyksessä. Muutaman pionin olen jo kerinnyt pelastaa, sekä iki-ihania mehitähtiä!!
        Hiljaa hyvä tulee, eli vähitillen kaivelen perennoja esiin (ja varmaan myös monia rikkaruohoja kun en kasveja vielä tunne) ja istutan talveksi valeeseen ellen kerkiä tekemään kunnollisia kukkapenkkejä. Kun on niin paljon muutakin tekemistä niin pihassa kuin talossakin.
        Mutta ehkä joskus tulevaisuudessa minullakin on oikea puutarha tämän viidakon sijaan! Yksi kukkapenkki olisi jo hyvä alku..

tällä palstalla tietää, mitä tarkoittaa tuo valeeseen istuttaminen?
        Minä tiedän, sillä isäni oli hortonomi ja hältä aikoinaan opin vähän yhtä sun toista :).

• vai tissi!
        hokasinkin, kirjoitti:

täällähän olikin vähänaikaa kirjoittelemassa Hirmu niminen nimimerkki,mut enään ei oo näkynyt?
        Oliks se nii,et siltä jäi tissi ovenväliin?

Kaikkeahan sitä on sattunut, mutta vaikka tissini roikkuvaa mallia jo tällä iällä ovatkin, niin oven väliin en ole vielä kumpaakaan saanut jätetyksi. Koskisi muuten pirusti!

• hirmu..
        vai tissi! kirjoitti:

Kaikkeahan sitä on sattunut, mutta vaikka tissini roikkuvaa mallia jo tällä iällä ovatkin, niin oven väliin en ole vielä kumpaakaan saanut jätetyksi. Koskisi muuten pirusti!

oli oikein tosi tissikäs. Sillä ei riippunut,sillä pullisteli eteen ja sivulle,ylös sekä alas. Naapurit oli mennä nurin,kun se möyrysi kujalla vastaan.
        Uhkea ilmestys kertakaikkiaan.

• epäillä
        hirmu.. kirjoitti:

oli oikein tosi tissikäs. Sillä ei riippunut,sillä pullisteli eteen ja sivulle,ylös sekä alas. Naapurit oli mennä nurin,kun se möyrysi kujalla vastaan.
        Uhkea ilmestys kertakaikkiaan.

että kyseessä on lehmä! Niillä ne parhaat ja kauneimmat utareet nimittäin on!

• Virtuaalikoneistaja
        issu56 kirjoitti:

koska vastauksemme ei aina sinua ja idoliasi miellytä ja pidämme omat mielipiteemme nuoleskelematta yhtäänkään ketään. Jos se tekee meistä tiukkapipoisia/-nutturaisia, niin siinä tapauksessa ainakin minä olen mielelläni sellainen...joskaan en kyllä edes käytä pipoa milloinkaan!

myös yleensä olen juuri sitä mieltä mitä olen, mutta jos sinä nyt ihan totisena väität että minulla on täällä palstalla idoli niin silloin olet kyllä juuri sellainen kuin minä oletinkin.

• sanoa:))))
        epäillä kirjoitti:

että kyseessä on lehmä! Niillä ne parhaat ja kauneimmat utareet nimittäin on!

Kaunis sana tuo utare. U-TA-RE, helposti sointuu suomalaisen suussa;)))))

• en tietäisi,
        issu56 kirjoitti:

Minä tiedän, sillä isäni oli hortonomi ja hältä aikoinaan opin vähän yhtä sun toista :).

ellen olisi kysellyt neuvoja ammattilaiselta että mitä ihmettä teen näitten kasvien kanssa. Tässä kun on työmaata leikkiä salapoliisia kun vanhasta puutarhasta etsii jotain mitä siellä ehkä on.. ja mitä ei välttämättä tunnista. Ehkä ensi keväänä huomaan pelastaneeni aika lailla muutakin kuin varsinaisia perennoja..

• toi
        sanoa:)))) kirjoitti:

Kaunis sana tuo utare. U-TA-RE, helposti sointuu suomalaisen suussa;)))))

utare sama ko issu ?ainaski sitä on tääl utareex nimitelty.

• issu56
        en tietäisi, kirjoitti:

ellen olisi kysellyt neuvoja ammattilaiselta että mitä ihmettä teen näitten kasvien kanssa. Tässä kun on työmaata leikkiä salapoliisia kun vanhasta puutarhasta etsii jotain mitä siellä ehkä on.. ja mitä ei välttämättä tunnista. Ehkä ensi keväänä huomaan pelastaneeni aika lailla muutakin kuin varsinaisia perennoja..

oikein kunnolla ja luvalla tonkimaan jotain vanhaa puutarhaa ja niiden aarteita ja keräilemään niitä talteen...sepäs vasta olisikin yhtä juhlaa :)).

• kertoilla
        issu56 kirjoitti:

oikein kunnolla ja luvalla tonkimaan jotain vanhaa puutarhaa ja niiden aarteita ja keräilemään niitä talteen...sepäs vasta olisikin yhtä juhlaa :)).

mitä löytöjä vielä tässä loppukesän kuluessa teen, tietenkin jos vain kiinnostaa. Ostin ison ja muhkean perennakirjan eli Antti Riikosen "Suomalainen perenna käsikirja", jota apuna käyttäen koetan tunnistaa peurankellon voikukasta ja myskimalvan koiranputkesta. Näitä kaikkia ainakin pihasta löytyy..

• Virtuaalikoneistaja
        issu56 kirjoitti:

tiedän myös mikä on viikate, osaan sillä niittääkkin ja myös teroittaa, mitenkäa sinulta onnistiuu viikatteen teroitus?

• issu56
        kertoilla kirjoitti:

mitä löytöjä vielä tässä loppukesän kuluessa teen, tietenkin jos vain kiinnostaa. Ostin ison ja muhkean perennakirjan eli Antti Riikosen "Suomalainen perenna käsikirja", jota apuna käyttäen koetan tunnistaa peurankellon voikukasta ja myskimalvan koiranputkesta. Näitä kaikkia ainakin pihasta löytyy..

sillä kyllä todellakin kiinnostaa kaikki vanhojen puutarhojen aarteet ja sanon tuon ihan täysin ilman pienintäkään kateutta!!

• issu56

tiedän myös mikä on viikate, osaan sillä niittääkkin ja myös teroittaa, mitenkäa sinulta onnistiuu viikatteen teroitus?

No entäs sulta moottorisahan ketjun terottaminen?

Kerros nyt sitte ihan omin sanoin, mitä se valeeseen istuttaminen tarkoittaa!!!

• tarkoittaa
        issu56 kirjoitti:

sinun tarinoitasi tällä(kin) palstalla.

• Virtuaalikoneistaja
        issu56 kirjoitti:

niille kukille syksyllä että tulette nyt asumaan tässä näin, ja keväällä yllätetään ne ja istutetaankin sinne minne ne oli alunperinkin tarkoitus istuttaa, minä olen tehnyt mansikantaimille useinkin niin.

• issu56
        tarkoittaa kirjoitti:

sinun tarinoitasi tällä(kin) palstalla.

no sepäs mielenkiintoista...ammattipuutarhurit ovat kuitenkin ihan jotain toista mieltä!!!

• issu56 kirjoitti:

''Kyllä hän tietää kaiken kaikista, jos ei tiedä niin keksii valeita''...samanlaisia koko ämpärijenggi...ja mielestään kirjoittavat ah' niin asiallisia....

Mutta eikö ollut todella kaunista tekstiä häneltä, tuntemattomista ihmisistä...mutta olisi kyllä kamalaa jos naapurina olisi tollanen, en edes viitsi sanoa ''millanen''....

• Virtuaalikoneistaja
        Sikra kirjoitti:

''Kyllä hän tietää kaiken kaikista, jos ei tiedä niin keksii valeita''...samanlaisia koko ämpärijenggi...ja mielestään kirjoittavat ah' niin asiallisia....

Mutta eikö ollut todella kaunista tekstiä häneltä, tuntemattomista ihmisistä...mutta olisi kyllä kamalaa jos naapurina olisi tollanen, en edes viitsi sanoa ''millanen''....

en kyllä tiedä mitään muuta kuin sen että yleisin lauseesi on "nyt en ymmärrä", mutta ei sitä kaikkea tarvitse ymmärtääkkään, riittää sekin kun on aina "äänessä".

Sinä et vain uskalla sanoa mikä "sellainen", paitsi Haukulliselle yksityisviestissä.

• issu56
        Sikra kirjoitti:

ja mihin ne tietonsa perustuu...idolinsa valheisiin ja siinä se totuus, joka onkin se ainoa totuus koko asiassa.

• issu56 kirjoitti:

ja mihin ne tietonsa perustuu...idolinsa valheisiin ja siinä se totuus, joka onkin se ainoa totuus koko asiassa.

Toi onkin muuten mielenkiintoista, just noinhan sen täytyy olla....kun muistelee aikaa kun he tänne ilmestyivät, hattuiluhan alkoi tosi nopeesti meille heiltä...miksi he muuten olisi aloittaneet meille hattuilun....ei kai ihan huvikseen vaan....

• tuttuu

en kyllä tiedä mitään muuta kuin sen että yleisin lauseesi on "nyt en ymmärrä", mutta ei sitä kaikkea tarvitse ymmärtääkkään, riittää sekin kun on aina "äänessä".

Sinä et vain uskalla sanoa mikä "sellainen", paitsi Haukulliselle yksityisviestissä.

riittää sekin kun on aina "äänessä".

• Virtuaalikoneistaja
        tuttuu kirjoitti:

riittää sekin kun on aina "äänessä".

ja olisihan se nyt hölmöä jos kirjoitelisin tänne "äänettömästi".

Minulla muuten on edelleen se puppugeneraattori tekstiä suoltamassa, eikö ole viisas vekotin?

• issu56
        Sikra kirjoitti:

Toi onkin muuten mielenkiintoista, just noinhan sen täytyy olla....kun muistelee aikaa kun he tänne ilmestyivät, hattuiluhan alkoi tosi nopeesti meille heiltä...miksi he muuten olisi aloittaneet meille hattuilun....ei kai ihan huvikseen vaan....

sitähän just tarkoitinkin...kaikki ei noidenkaan kohdalla ole läheskään niinkuin antavat olettaa olevan...pahoin mättää...

• Virtuaalikoneistaja
        Sikra kirjoitti:

ainakin minä aloitin, ei kai siinä mitään niin kummallista ole?

Sinun kanssasi olen alussa keskustellut hyvinkin hauskoja juttuja, silloin sinulla oli nuttura löysemmällä, luulen, minulla oli taikalasit joilla minä näin sinun esittelemäsi kuva-arvoitukset.

Sitten luikerteli käärme paratiisiin ja houkutteli minut kerran olemaan samaa mieltä Uman kanssa ja jopa puolustamaan häntä, sen jälkeen minä muutuin "tuoksi", ym. ym., mutta ei se haittaa minusta on kuitenkin ihan hauskaa kirjoitella kaikenlaista puutaheinää.

• issu56 kirjoitti:

sitähän just tarkoitinkin...kaikki ei noidenkaan kohdalla ole läheskään niinkuin antavat olettaa olevan...pahoin mättää...

Ootko muuten huomioinnu, et tolla mikälie ?koneistaja?, niin sillä ei ikinä ole mitään asiaa, aina kun tulee palstalle hyökkää jonkun kimppuun veetuilemaan...

• Virtuaalikoneistaja
        Sikra kirjoitti:

Ootko muuten huomioinnu, et tolla mikälie ?koneistaja?, niin sillä ei ikinä ole mitään asiaa, aina kun tulee palstalle hyökkää jonkun kimppuun veetuilemaan...

Sikra, tänäänkin olen kirjoitellut asiaa koko ajan, ne taitavat vaan olla niitä "mitä sinä et ymmärrä".

"nyt en ymmärrä"

• Pukeli 1

ainakin minä aloitin, ei kai siinä mitään niin kummallista ole?

Sinun kanssasi olen alussa keskustellut hyvinkin hauskoja juttuja, silloin sinulla oli nuttura löysemmällä, luulen, minulla oli taikalasit joilla minä näin sinun esittelemäsi kuva-arvoitukset.

Sitten luikerteli käärme paratiisiin ja houkutteli minut kerran olemaan samaa mieltä Uman kanssa ja jopa puolustamaan häntä, sen jälkeen minä muutuin "tuoksi", ym. ym., mutta ei se haittaa minusta on kuitenkin ihan hauskaa kirjoitella kaikenlaista puutaheinää.

"Käärme luikerteli paratiisiin ja houkutteli minut olemaan samaa mieltä Uman kanssa".... Erikoinen kommentti.
        Alkaako sinua nyt kaduttamaan, että sittenkin uskalsit olla samaa mieltä asiasta joka oli mielestäsi oikea.
        Ja sitten tämä puolustusjuttu:((((
        Uskomaton esitys tuokin. Selkärankasi taitaa olla vinossa hyvä Koneistaja.

• Myy-Pikkuinen
        Pukeli 1 kirjoitti:

"Käärme luikerteli paratiisiin ja houkutteli minut olemaan samaa mieltä Uman kanssa".... Erikoinen kommentti.
        Alkaako sinua nyt kaduttamaan, että sittenkin uskalsit olla samaa mieltä asiasta joka oli mielestäsi oikea.

sanailla takasin samalla mitalla...lausahdus ei ole tarkoitettu ottaan ihan noin tosissaa. =))

• Myy-Pikkuinen
        issu56 kirjoitti:

mitä sinä höpäjät unissasi samaa mantraa:

ja mihin ne tietonsa perustuu...idolinsa valheisiin ja siinä se totuus, joka onkin se ainoa totuus koko asiassa

• Virtuaalikoneistaja
        Pukeli 1 kirjoitti:

puppugeneraattorin tuotoksia, joo ja kiitos kysymästä kesä on mennyt varsin mainiosta, kertaakaan en ole koneeltani poistunut, pulinoista sentään olin bannissa ensin kaksi viikkoa ja kuusi päivää, sitten muutaman kerran pari päivää ja kerran kolme ja puoli päivää.

Selkärankaa minulla ei ole, teippaan aina harjanvarren tuonne selän puolelle että pääsen koneelta hakemaan kahvia ja syötävää, muuloin vain istun tässä, nyt tosin on oikein suursiivous menossa, hommasin uuden kirjakirjahyllyn ja muokkaan tätä kerrostalokämppääni uuteen uskoon, kaikki tuhat kirjaanikin ovat vain koristeina, enhän minä ehdi koskaan lukemaan kun nukunkin tässä koneeni vieressä.

Oikein hyvää kesää sinulle.

• issu56
        Sikra kirjoitti:

huomioinut, mutta kun käsky käy, niin uskollinen alamainen tottelee nöyränä :)).

• muuten aivan samaa k
        Sikra kirjoitti:

aivan samaa mieltä.

• 24.5 ;;;---))))))
        issu56 kirjoitti:

huomioinut, mutta kun käsky käy, niin uskollinen alamainen tottelee nöyränä :)).

Oli muutes SUURHUPIA lukea tiettyjä... Pöytäkirjoja.... Plaitettaiskos tänne kobsut ;;;---))))))
        Nauratti se miten sitä syytä yritettiin toisten syyksi "tyrkkiä" ;;;---)))) Näähän oli siinnä riitautunut oikein kunnolla... Mut tokihan olivat varmasti jo vuosii sitten tajunneet että se vastuu piti kantaa, vai tuliko yllätyksenä ;;;---)))))

• rata-aukio
        24.5 ;;;---)))))) kirjoitti:

Oli muutes SUURHUPIA lukea tiettyjä... Pöytäkirjoja.... Plaitettaiskos tänne kobsut ;;;---))))))
        Nauratti se miten sitä syytä yritettiin toisten syyksi "tyrkkiä" ;;;---)))) Näähän oli siinnä riitautunut oikein kunnolla... Mut tokihan olivat varmasti jo vuosii sitten tajunneet että se vastuu piti kantaa, vai tuliko yllätyksenä ;;;---)))))

Nyt sulla on kyl väärä lääkitys, ota yhteys 112 ennenku tapahtuu mitään vakampaa .

• maalla

on todellakin mukavaa ja helppo hengittää

• issu56

niin täydelleen totta!

• olet

aina asunut maalla et voi tietää millaista on asua kaupungissa,,

• issu56

sillä olen kuule ihan kaupunkilaisakka alunperin...tiedän tasan tarkkaan millaista on asua kaupungissa. Oikeastaan voisi sanoa niin, että täällä maalla se elämä vasta alkoi...enkä todellakaan kaupunkiin enää muuttaisi kirveelläkään!!!

• kertoo
        issu56 kirjoitti:

sillä olen kuule ihan kaupunkilaisakka alunperin...tiedän tasan tarkkaan millaista on asua kaupungissa. Oikeastaan voisi sanoa niin, että täällä maalla se elämä vasta alkoi...enkä todellakaan kaupunkiin enää muuttaisi kirveelläkään!!!

misä kaupungis ja pystyx sen kaa todistammaa ?

• issu56
        kertoo kirjoitti:

misä kaupungis ja pystyx sen kaa todistammaa ?

olen syntynyt ja siellä myös kouluni käynyt ja työskennellyt. Ja kyllä, pystyn sen myös todistamaan!!!

• libalaba-jengi

Mielenkiintoinen ketju takin käännöstä;)!

• idioottien palsta

Ketä nää ihmiset ja kävijät typerine juttuineen täällä kiinnostaa edes? Täysin huuhaa porukkaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe