Monella kaupungilla on tälläinen kulkemassa kesäisiä katuja.
Mikkelin katujuna Mikke
http://www.lansi-savo.fi/Etusivu/9339939.jpg
Pieksämäen katujuna Ville-Veturi
http://www.kuvaboxi.fi/mediaobjects/pub/2008/05/24/8143010478539313101web_0.jpg
Oulun katujuna Potnapekka
http://www.ouka.fi/english/images/DSC03708.JPG
Jyväskylän Lillijuna
http://www.lillijuna.fi/index.php?id=4
Lappeenrannan katujuna
http://gosaimaa.fi/archives/3268
Katujunat Kuopio, Tampere ja Helsinki
http://www.katujunat.fi/
Missäs Varkauden oma katujuna?!
9
922
Vastaukset
- alkuun
Varkauteen tulee raitiotievaunu, näin on salassa Joroisten ja VR:n kanssa kuulemma sovittu, kiskot saadaan Huutokoski - Savonlinna osuuden vanhoista kiskoista kunhan ne on ensin Joroisten neuvosten yhteisellä ponnistuksella saatettu rantaan sopivan uittoreitin, jota parhaillaan selvitetään, varteen Pirtinvirtaan uittamista varten. raitiovaunu tulee hevosvetoiseksi, jolloin ei ns ilmajohtuja tasvita, pekät kiskot riittää. Hevosiakin kuuleman mukaan on riittävästi saatavilla , vanhoja kyntöruunia, eläköityneitä. Varsinaiseksi vaunuksi on esitetty, presidentin vävyn pohjakosketuksen saanutta sukellusvenettä, pysyisi varmaan kiskojen ja lisävarusteiksi hankittujen pyörien avulla paremmin pinnalla.
- hitsi kun
ei viittitä kävellä tai pyöräillä lyhyitäkään matkoja.Myös nuorert ja eläkeläiset liikkeelle ! Siinä on kaupunkijunaa kaikille !!!
- !!!!
Johtajien suuriin palkkoihin!
Koita siinä sitten katujunia hankkia kuten kaikissa edistyksellisissä kaupungeissa. - muita?????
eikö voisi keksiä ,jotain muuta?
Rakennetaan täällä malliltaan kuin Lontoon bussi mutta siinä olisi tarjoilua. Sen reitti kulkisi ensin Taulumäeltä Kuntorantaan sieltä Asuntomessualueen kautta Taipaleen kanavalle sieltä Mekaaniseen museoon ja takaisin taulumäelle. Siinä voisi olla vaikka karaokea tai trubaduuria. Myös ylhäällä hunolla säällä sulkeutuvat ikkunat.
- ehdotuss
Tuo brunon ehdotus ois hyvä! Ainut vaan, että auto saastuttaa niin voisi tehdä niin että auto kulkisi tätä reittiä ainoastaan pe-la päivinä.
- Anonyymi
pultti
- Anonyymi
kuppi
- Anonyymi
jauhelihakeitto
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402