MOI
Minkälaista hommaa on olla soneran myyntipisteellä töissä????
Paljonko siitä saa rahaa kuussa ja kuinka esein on tili pv.??
Vastauksia pikapuoliin!!!!
Myyntiharjoittelija, Celectus Oy
7
1275
Vastaukset
- tyyppi88
Joo kyllähän sillä elää, osa palkasta on provikkana.
Mutta aika tylsää se pidemmän päälle varmaan on... - Kino
tilipäivä tais olla kaks kertaa viikossa en muista tarkallee. aika stressaavaa hommaa ainaki aluksi. kokoajan pitää tsempata ittiä ja pitää olla valmis ottamaan myöskin kuraa niskaan ts. pistämään ittiänsä likoon julmetusti. Toisaalta työ on erittäin palkitsevaa onnistuessaan. Korostan sitä että siellä pärjäävät vain ja ainoastaan oikeanlaiset tyypit. Jos menet sinne seisoskelemaan, niin tod näk lennät äkkiä pihalle eikä palkkaakaan kerry juuri nimeksikään. Jos myyt paljon, liksa tulee olemaan tähtitieteellinen ; )
- Kino
siis kaks kertaa kuukaudesas :D
- paskapaikka
kierrä celectus firman paskat suosiolla!
- Petyin isosti!
Paska firma. En jalallakaan enään astuisi.
- Twp 2 400
Jos tyytyy orjan asemaan, jota Celectus tarjoaa niin sitten ihan ok.
- Pastori Maito
Ja muijathan siellä laitetaan tekemään kaikki ikävät saneeraus / uhkailuhommat kun ei itsellä kikkeli riitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059