Voisiko tommosen peippojen punotun pesäkorin laittaa ulos puuhun kiinni, niin olisiko todennäköistä että sinne voisi mennä pesimään joku lintu? :D Vähän tyhmä kysymys, mutta kiinnostaa tietää :P
Peippojen pönttö ulos?
kppkuy
1
614
Vastaukset
- -M-
No aika hatara se peiponkori on pihalla sääoloja ja petoja vastaan kolopesijöille (jos on semmoinen "pönttömallinen" kori), ja avopesään pesijät meillä yleensä rakentelee pesänsä itse, joten aika epätodennäköistä on että siihen ketään eksyisi tai on turvallinen pesänpaikka jos eksyykin. Jos on muuten sopivalla paikalla niin esim harmaasieppo voi varsin hassuihinkin paikkoihin pesiään pykäillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901456- 541013
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että379854- 153824
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622