Ihastumisen

Merkkejä

Noni,voisiko joku listata tänne,että mitkä kaikki viittaa ja ovat merkkejä ihastumisesta? Eli siis mistä tietää varmuudella että mies on ihastunut juuri sinuun?

78

28203

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulisko

Vastauksia

• sun perään

on se varma merkki. Ujo mies ei anna välttämättä mitään merkkejä, rohkea aina jotenkin yrittää lähestyä ja noin. Pelimies ainakin kyllä antaa ihan selvät merkit, koska se haluaa vain päästä panolle!

• BEIBI ÄLÄ VONKAA TAAS
        sun perään kirjoitti:

on se varma merkki. Ujo mies ei anna välttämättä mitään merkkejä, rohkea aina jotenkin yrittää lähestyä ja noin. Pelimies ainakin kyllä antaa ihan selvät merkit, koska se haluaa vain päästä panolle!

Onx järkee aina vaa vongata? Et sä tolla menolla saa pilluu ikinä.

• Mies vaalea letti

Hänellä ( M ) on vaalea pitkä tukka letillä, ja muutaman kuukauden katseet ovat kohdanneet ja minä suoranaisesti tuijotan häntä, ihana, odotan aina hänen näkemistään, kuitenkin menen paniikkiin ja haaveilen, että voisin halata.
        Tuskimpa, hän on minua nuorempi, en tiedä paljonko, tarpeeksi jotta siitä tulisi mitään, mutta haaveilla voi ja pian hän kuitenkin lähtee pois, työpaikan remontti miehiä kun on.
        Tuskimpa näitä luet, mutta silti sanon. Olet ihana, varmaan pyörtyisin jos koskettaisit.

• -------------

katseesta voi päätellä aika paljon. saat hänet kiinni katselemasta sinua tai sitten hän katsoo silmiisi pitempään kuin ns normaalisti on tapana..

• katseisiin

Katseet eivät merkitse mitään. Eräskin mies kertoi katselevansa pitkään silmiini vain siksi, että ihmetteli minun typerää käytöstäni.

• Caze certoo
        katseisiin kirjoitti:

Katseet eivät merkitse mitään. Eräskin mies kertoi katselevansa pitkään silmiini vain siksi, että ihmetteli minun typerää käytöstäni.

Tietysti katseet ovat juuri se mistä ihastumisen huomaa. Kyllähän normaali, tunneälyllä varustettu ihminen erottaa ihastuneen, ihmettelevän, tyrmistyneen tai moittivan katseen toisistaan.
        Ihastuneen katseesta loistaa ihailu. Niin yksinkertaista se on.

• lämpöä..
        Caze certoo kirjoitti:

Tietysti katseet ovat juuri se mistä ihastumisen huomaa. Kyllähän normaali, tunneälyllä varustettu ihminen erottaa ihastuneen, ihmettelevän, tyrmistyneen tai moittivan katseen toisistaan.
        Ihastuneen katseesta loistaa ihailu. Niin yksinkertaista se on.

ei tyrmistystä tai moitetta.

• kiitos...

Nii saiskos lisää niitä merkkejä?

• jos miten

paljon

• hän hakeutuu seuraasi...

ujo voi punastua ja rohkeampi höpöttelee tai flirttaa niitä näitä. Hän keksii asiantynkää milloin mistäkin, lähettää viestin tai soittaa. Jatkaa sitä sinnikkäästi, kuuntelee sinua, kertoo hauskoja juttuja. Seurassa puhuu vain sinulle, katsoo silmiisi hellästi ja lämpimästi.

• Hmm!!!

Onko myös sellanen ihastumisen merkki,
        - jos hän sukii ja pörröttää tukkaansa ihastuksen kohteen läsnäollessa , ja että
        - jos hän juttelee jonkun kanssa ja silti katselee/tuojottaa hymyillen kohdettaan ja on muutenkin on keho kohti ihastusta?

• Hmm!!!

- jos hän sukii ja pörröttää tukkaansa ihastuksen kohteen läsnäollessa , ja että
        - jos hän juttelee jonkun kanssa ja silti katselee/tuijottaa hymyillen kohdettaan ja on muutenkin on keho kohti ihastusta?

• toivoisin
        Hmm!!! kirjoitti:

- jos hän juttelee jonkun kanssa ja silti katselee/tuijottaa hymyillen kohdettaan ja on muutenkin on keho kohti ihastusta?

tähän jotain vastausta

"Onko myös sellanen ihastumisen merkki, - jos hän sukii ja pörröttää tukkaansa ihastuksen kohteen läsnäollessa , ja että - jos hän juttelee jonkun kanssa ja silti katselee/tuijottaa hymyillen kohdettaan ja on muutenkin on keho kohti ihastusta? "

• että...

voi pötkiä myös pakoon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!tai ei saa suustaan mitään järkevää....

• että...

aropupu!!

• bhdg
        että... kirjoitti:

aropupu!!

jooo:)

• varmaksi

mutta itse ainakin tulee hymyiltyä ja paljon. Hymyilen kyllä monille ihmisille, mutta tämä eräs tietty hymyilyttää ehkä vähän liikaakin... :)

• Spetke J

Ihastuksen edessä osaan olla kuin viilipytty, en hymyile, eikä hymyile kyllä hänkään.
        Kumpikin tiedämme olevamme toisiimme ihastuneita.
        Lähelläolijatkaan eivät huomaa mitään, tämä on meidän oma salainen leikkimme :)
        Matkaa saa olla vaikka 50 metriä, siitä huolimatta sen vain tuntee kun toinen ajattelee lämpimiä......

• kaunista :)
        Spetke J kirjoitti:

Ihastuksen edessä osaan olla kuin viilipytty, en hymyile, eikä hymyile kyllä hänkään.
        Matkaa saa olla vaikka 50 metriä, siitä huolimatta sen vain tuntee kun toinen ajattelee lämpimiä......

..toisen läsnäolon ja lämmön vain aistii..

• salainen leikki
        Spetke J kirjoitti:

ja kuullostaa todella tutulta :-) Paitsi että kyllä molemmat hymyilee ainakin silloin kun muita ei lähellä!

• hän pyrkii...

lähelle ja juttelemaan. En muita merkkejä osaa tulkita.

-nainen-

• kyllä*

ainakaan tiedä mistään. Jos joku mies katsoo, niin luulen aina, että mulla on vaatteet väärinpäin, naamassa likaa tms. ja sen takia katsovat ja hymyilevät. Epävarma kun olen.

• ...tuntemattomia

...kohtaan että olen ihastunut (olen ujoa ja kömpelöä-tyyppiä). Katseella olen yrittänyt ilmaista, mutta ei sitä pysty katsomaan pitkään, kun on niin paljon vaakalaudalla: sydän, ja vaara että joku näkee ja alkaa osoittelemaan, niin että siinä nolottaa molempia koko tilanne.

Mutta katseen lisäksi varmaan myös se ettei katso. Kääntää katseensa heti pois kun toinen katsoo kohti
      Tai jos (näin kävi) teet jotain mikä varmasti vetää katseen puoleesi, kuten oikaiset korkokenkiä - tai mitä lie ihastumiseni kohde tekikään, kun nosti jalkansa tuolille ja laitteli kenkiään, ja vaikka sääri olikin kaunis, en pystynyt katsomaan päinkään, vaan tuijottelin pitkin seiniä. No en tiedä olisiko tuollaisessa tilanteessa voinut mitä tehdä, mutta en vaan uskaltanut katsoa, vaikka kaunis hän on. Eli joskus uskaltaa katsoa, mutta toisinaan kääntää aina katseensa pois kun toinen katsoo kohti.

• joskus...

niin, että kesken juttelun on pakko katsoa muualle. Tuntuu kuin hänen silmänsä porautuisivat niin syvälle ja sanat menettävät merkityksen. Ehkä poskilleni leviää puna kun on pakko katsella omia kengän kärkiä tai pilviä taivaalla. Pikku idiootiksi tuntee silloin itsensä. Voi tätä elämää ja sen rikkautta jota ei antaisi pois!

• Huoh...näinhän se on
        joskus... kirjoitti:

niin, että kesken juttelun on pakko katsoa muualle. Tuntuu kuin hänen silmänsä porautuisivat niin syvälle ja sanat menettävät merkityksen. Ehkä poskilleni leviää puna kun on pakko katsella omia kengän kärkiä tai pilviä taivaalla. Pikku idiootiksi tuntee silloin itsensä. Voi tätä elämää ja sen rikkautta jota ei antaisi pois!

Kun katse tapittaa ja suupielistä valuu kuola... ..

• joskus...
        Huoh...näinhän se on kirjoitti:

Kun katse tapittaa ja suupielistä valuu kuola... ..

ja toteuttaisi villit unelmansa tuona hetkenä. Suutelisi ja halaisi, olisi kyllä herkullinen tilanne... Kerranhan täällä eletään... Jos uskaltaisi...

• Kutjale

Vaikutat sukulaissielulta.

• puolesta

pliis Älkää tulkitko kaikkea hermostumista ja ujoilua ihastukseksi! Jännitän ihmisiä ei siinä muuta. Suora kysymys-Suora vastaus ainoa?

• Seppo Teppo Uljas

... ainakin katon ihastustani pitkään. On hää niin kaunis. Kyl on mulle sanonu et sen kyllä huomaa. Hääkin on omien sanojensa mukaan ihastunut.

Ainut ongelma on että vaikka hän onkin ihastunut, hänen sydän kuuluu toiselle miehelle. Ja kohta niillä on yhteinen lapsiki... *huokaus*

• ......
        Seppo Teppo Uljas kirjoitti:

... ainakin katon ihastustani pitkään. On hää niin kaunis. Kyl on mulle sanonu et sen kyllä huomaa. Hääkin on omien sanojensa mukaan ihastunut.

Ainut ongelma on että vaikka hän onkin ihastunut, hänen sydän kuuluu toiselle miehelle. Ja kohta niillä on yhteinen lapsiki... *huokaus*

viel joitain muita,mistä sen sais tietää?

• Dolores.Haze
        ...... kirjoitti:

viel joitain muita,mistä sen sais tietää?

Nämä merkit kertovat ihan yleisesti ottaen kiinnostuksesta toiseen ihmiseen, mutta saattaa niistä ihastuminenkin selvitä...

- Ihastuksen kohde käyttäytyy kahden kesken kanssasi jotenkin eri tavalla kuin muiden kanssa / isommassa porukassa. Esim. on puheliaampi tai hermostuneempi, hymyilee enemmän, tms.

- Henkilö istuu jalka toisen päällä niin, että päällimmäinen jalka osoittaa sinua kohti. (Voi toki olla sattumaakin, mutta tämä mainittiin eräässä aihetta käsittelevässä kirjassa.)

-Jos kiinnostus on luonteeltaan seksuaalista, mies saattaa istua jalat harallaan ikään kuin esitelläkseen jalkoväliään. Todennäköisesti hän ei tee sitä tahallaan.

- Miehen vartalo (tai pelkkä yläartalo) on suunnattu sinua kohti, siitäkin huolimatta, että ympärillä on muitakin ihmisiä.

- Mies yrittää kaikin keinoin päästä lähellesi. Esim. eräs entinen työkaverini, joka oli ihastunut minuun, antoi erään porukassa kiertämään tarkoitetun paperin aina minulle, vaikka olisi ollut huomattavasti helpompaa ojentaa se jollekin lähempänä olevalle.

-Mies yrittää näyttää mahdollisimman komealta, siistiltä ja huolitellulta. Jos hänen pukeutumistyylinsä muuttuu yhtäkkiä, se saattaa olla hyvä merkki...

• tää.....
        Dolores.Haze kirjoitti:

Nämä merkit kertovat ihan yleisesti ottaen kiinnostuksesta toiseen ihmiseen, mutta saattaa niistä ihastuminenkin selvitä...

- Ihastuksen kohde käyttäytyy kahden kesken kanssasi jotenkin eri tavalla kuin muiden kanssa / isommassa porukassa. Esim. on puheliaampi tai hermostuneempi, hymyilee enemmän, tms.

- Henkilö istuu jalka toisen päällä niin, että päällimmäinen jalka osoittaa sinua kohti. (Voi toki olla sattumaakin, mutta tämä mainittiin eräässä aihetta käsittelevässä kirjassa.)

-Jos kiinnostus on luonteeltaan seksuaalista, mies saattaa istua jalat harallaan ikään kuin esitelläkseen jalkoväliään. Todennäköisesti hän ei tee sitä tahallaan.

- Miehen vartalo (tai pelkkä yläartalo) on suunnattu sinua kohti, siitäkin huolimatta, että ympärillä on muitakin ihmisiä.

- Mies yrittää kaikin keinoin päästä lähellesi. Esim. eräs entinen työkaverini, joka oli ihastunut minuun, antoi erään porukassa kiertämään tarkoitetun paperin aina minulle, vaikka olisi ollut huomattavasti helpompaa ojentaa se jollekin lähempänä olevalle.

-Mies yrittää näyttää mahdollisimman komealta, siistiltä ja huolitellulta. Jos hänen pukeutumistyylinsä muuttuu yhtäkkiä, se saattaa olla hyvä merkki...

"Onko myös sellanen ihastumisen merkki, - jos hän sukii ja pörröttää tukkaansa ihastuksen kohteen läsnäollessa , ja että - jos hän juttelee jonkun kanssa ja silti katselee/tuijottaa hymyillen kohdettaan ja on muutenkin on keho kohti ihastusta? "

• lukenut
        tää..... kirjoitti:

Kyllä. Ainakin flirttikirjan mukaan. Varsinkin naiset sukii hiuksiaan mielenkiinnon kohteensa läsnäollessa, se voi olla ihan alitajuistakin flirttiä. Ylipäänsä itsensä koskettelu esim. kaula, niska... Naiset seisovat tai istuvat yleensä sivuittain mielenkiinnon kohdettaan kohti, kun taas miehet tekevät juuri sitä että keho on suoraan suunnattu mielenkiintoista ihmistä kohti, ja vaikka juttelisikin jonkun toisen kanssa, voi katse olla suunnattuna mielenkiinnon kohteeseen päin. Ja se hymy on usein varmin keino ihastuksesta, varsinkin jos se toistuu ja katse kestää pidempään kuin kolme sekuntia.

Se onkin sitten eri asia onko mies vain sen yhden perässä vaiko oikeasti kiinnostunut sinusta...

• .....
        lukenut kirjoitti:

Kyllä. Ainakin flirttikirjan mukaan. Varsinkin naiset sukii hiuksiaan mielenkiinnon kohteensa läsnäollessa, se voi olla ihan alitajuistakin flirttiä. Ylipäänsä itsensä koskettelu esim. kaula, niska... Naiset seisovat tai istuvat yleensä sivuittain mielenkiinnon kohdettaan kohti, kun taas miehet tekevät juuri sitä että keho on suoraan suunnattu mielenkiintoista ihmistä kohti, ja vaikka juttelisikin jonkun toisen kanssa, voi katse olla suunnattuna mielenkiinnon kohteeseen päin. Ja se hymy on usein varmin keino ihastuksesta, varsinkin jos se toistuu ja katse kestää pidempään kuin kolme sekuntia.

Se onkin sitten eri asia onko mies vain sen yhden perässä vaiko oikeasti kiinnostunut sinusta...

No ainaki mitä mä olen huomannu,niin se toistaa just tota samaa joka kerta kun me nähään, ja sit on joskus jopa vihellelly kun on menny mun ohi..

• hmpf...

Mitäs jos kysyt suoraan, mutta sulle ei anneta vastausta... Kyseessä on henkilö, joka todellakin osaa ja uskaltaa sanoa "EI"...Mutta vaikka olen pyytänyt häntä sanomaan suoraan...En saa vastausta...Kaikki jatkuu vain samana. Hän ei ole henkilö, joka leikkisi toisen kanssa...ei varsinkaan tässä tilanteessa...

Tuijotusta, vilkuilua, hymyilyä, auttamista, välillä on kuin ei huomaisi minua (silloin, kun paikalla on enemmän ihmisiä, jotka voisivat huomata), puolustaa minua, tukee mielipiteitäni (ei kuitenkaan kaikkia, vain niitä missä on jotain ideaa :) )...Hakeutuu seuraan, toteuttaa pieniä toiveitani, kuuntelee... On halannut useasti, viimeksi pitkään ja niin, että kasvomme koskivat... Chattailee, viestittelee ja mailailee... On sanonut olevansa kiinnostunut, mutta kun kysyn, että onko mulla mahdollisuuksia...En saa vastausta.

Taustalla on kyllä ongelmallinen tilanne (työkaveruus, minä olen varattu (erosta on tosin jo sovittu) ja olen nuorempi kuin hän)...Vaikuttaako nämä siihen, että hän ei kerro vastaustaan? Ei halua sanoa EI, mutta ei vielä voi sanoa KYLLÄ. Olen pyytänyt sanomaan suoraan jos vastaus on ei...Mutta en saa sitä vastausta eli en pääse unohtamaan häntä ennen kuin saan sen vastauksen...

• ihastumisen merkkejä

kun kiinnostun, katson pitkään, mittailen ja tarkkailen, pyrin jutulle, hymyilen, tulen iloiseksi kohtaamisesta ja jos satun ihastumaan, käännän helposti katseeni pois, poistun paikalta hyvin nopeasti. Johtuen siitä että ryhdyn tiputtelemaan tavaroitani, kävelen ovia päin, sotkeudun sanoihini ja punastun helpolla...enkä pidä siitä olotilasta ja jos en pääse tilanteesta pois, olen hiljaa ja katselen kengän kärkiäni tai mittailen taivasta...ja joskus kännykkä on pelastukseni, voin aina kirjoittaa sillä viestejä ja keskittyä siihen :) Tulee sellainen idiotti-olo, josta en pidä itsessäni lainkaan.

• toinen idiootti-oloinen

se tapahtuu =) Ja oikeastihan se on mageeta ja elämän suola!

• ihastumisen merkkejä
        toinen idiootti-oloinen kirjoitti:

se tapahtuu =) Ja oikeastihan se on mageeta ja elämän suola!

..toisaalta sitten taas ei.. vaikka itse näkee toisessa samoja "oireita" ja ne vain tekee tilanteista kauniin aitoja ja herkkiä.. silti oma idiootti-olo on hyvinkin outo ja vieras kokemus..ainakin minulle itselleni ;)

• toinen idiootti-oloinen
        ihastumisen merkkejä kirjoitti:

..toisaalta sitten taas ei.. vaikka itse näkee toisessa samoja "oireita" ja ne vain tekee tilanteista kauniin aitoja ja herkkiä.. silti oma idiootti-olo on hyvinkin outo ja vieras kokemus..ainakin minulle itselleni ;)

tunne todistaa, että olemme "elossa" myös henkisesti ja meillä olisi paljon rakkautta annettavana. Mutta kuinka se onnistuu...

• noin...

tunne todistaa, että olemme "elossa" myös henkisesti ja meillä olisi paljon rakkautta annettavana. Mutta kuinka se onnistuu...

Oiskohan sekin jokin ihastumisen merkki, jos mies kävelee kohteen ohi ja viheltelee ohi mennessään?

• sehän jo...
        noin... kirjoitti:

Oiskohan sekin jokin ihastumisen merkki, jos mies kävelee kohteen ohi ja viheltelee ohi mennessään?

jo yrittää iskeä ja lujaa =)

• se
        sehän jo... kirjoitti:

jo yrittää iskeä ja lujaa =)

vaan viheltely jotain, mut ei siis niiinkui sitä "perinteistä".. :)

• vihelteli
        se kirjoitti:

jotain, niinkö?
        en o kuullu niitä "perinteisiä" viheltelyjä aikoihin, taitaa olla "muodissa" vihellellä niitä näitä, toisen kulkiessa ohi :)
        eli periaatteessa sama merkitys, mutta minusta se kuulostaa jotenkin mukavammalta, ystävällisemmältä, eikä ollenkaan niin hyökkäävältä, kuin "perinteinen"..

• mitäs muuta
        se kirjoitti:

sitte?

• Niwter

Voiko poika olla just tollanen, tiputella tavaroita,( vaihtaa paikkaa päästäkseen lähemmäksi), öö, poistuu paikalta mahdollisimman nopeasti!( niin kuin esim. koulunruokalasta, luokasta..) Eikä kato koskaan silmiin, tai ainakin välttää sitä silloin kun itse katsot.... Onko näin? Voiko se olla ihastuneen käytöstä? :0 Ja sit juttelee melkein kaikille muille paitsi sille, josta tykkää?:0 ( Ihastuneena tuntuu ärsyttävältä kun se poika koko ajan juttelee yhelle tytölle... Poika istuu tosi lähellä, ja kuulen niiden jutustenlun....:( Niin, kaipaan vastauksia, kiitos!:9

• ihastumisen merkkejä

jollain ei taas pysyny mikään käpälissään...kolina vaan kuului kun pikkuesineet lenteli pitkin lattioita. Ilmeisesti olen siis elossa vielä?

• Vanhajatyhmä
        Niwter kirjoitti:

Voiko poika olla just tollanen, tiputella tavaroita,( vaihtaa paikkaa päästäkseen lähemmäksi), öö, poistuu paikalta mahdollisimman nopeasti!( niin kuin esim. koulunruokalasta, luokasta..) Eikä kato koskaan silmiin, tai ainakin välttää sitä silloin kun itse katsot.... Onko näin? Voiko se olla ihastuneen käytöstä? :0 Ja sit juttelee melkein kaikille muille paitsi sille, josta tykkää?:0 ( Ihastuneena tuntuu ärsyttävältä kun se poika koko ajan juttelee yhelle tytölle... Poika istuu tosi lähellä, ja kuulen niiden jutustenlun....:( Niin, kaipaan vastauksia, kiitos!:9

poika on ujo mutta ihastunut, ujona ei uskalla katsoa silmiin ja tuollainen äkillinen töytäily pois tilanteesta on myös ujon ihastujan elkeitä.

• noin....
        noin... kirjoitti:

Oiskohan sekin joku ihastumisen merkki, jos mies kävelee kohteen ohi ja vilauttelee ohi mennessään...

• hevonenkin...

potkii l. pieni kiusaaminen on varma merkki ihastumisesta - myös aikuisilla. Jos huumorintajunne ja kemianne kohtaavat se saattaa ilmetä pienenä humoristisena sanailuna ja kiusantekona kohtaamispaikasta riippuen.

Omakohtaisena kokemuksena voin kertoa myös, että jos hlö käyttäytyy toisella tavalla silloin kun tilassa on muita, ja eri tavalla silloin kun olette kahden, on jonkinlaisia tunteita olemassa. Työpaikallani ihastus oli molemminpuolista, mutta luvatonta (toinen varattu) ja kun huoneessa oli muita ihmisiä olimme rentoja ja kaikki paine oli tipotiessään. Kun jäimme kahden, energia oli niin suurta, että olimme kuin halvaantuneita: puhe oli jäykkää ja teennäistä/tekohauskaa jos edes puhuimme mitään, ja välttelimme toisen katsomista/ lähelletuloa. Kumpikin oli kuin tulisilla hiilillä ja sen kyllä huomasi. Ilmaa olisi voinut leikata veitsellä ja sen tunsivat myös ne, jotka astuivat ko. huoneeseen. Yleensä he jäivät katselemaan/kysyivät, että mitä ihmettä on tekeillä. Huh huh...

• tämä..

ihastumisen merkki jos mies räplää/sukii hiuksiaan tai laittaa niitä enemmän pystäriin päin, kun on ihastuksen kohteen lähellä?

• en hen...ä, en hym...e
        tämä.. kirjoitti:

ihastumisen merkki jos mies räplää/sukii hiuksiaan tai laittaa niitä enemmän pystäriin päin, kun on ihastuksen kohteen lähellä?

.

• mmmmmmmi
        tämä.. kirjoitti:

ainakin mulla 0:

• Miettelen
        tämä.. kirjoitti:

Oma ihastukseni tuntuu olevan aina hiplaamassa hiuksiaan, joten voiko tästä päätellä jotain? Tosin olen nähnyt hänen tekevän niin myös ulkona, kun "en ole ollut lähettyvillä", joten voiko semmoinen kuulua myös ihan vain luonteeseen?

• oon ihastunut

Tää on kyllä niin totta! Aina oottaa, että oltais kahdestaan,mutta sitten kun ollaan niin käy just noin!

• tai nainen :)

Niin huumori ja läpänheitto ja sellanen veikee pilke silmäkulmas ;) Ilme kuin Naantalin auringolla tai Hangon keksillä :D

• .

että vain itse tuntee poltteen ja toinen ei? :D tapasin eilen aivan ihanan miehen ja katseemme kohtasivat niin monta kertaa, vaikka istuimme vastakkaisilla puolilla huonetta, että lopulta sydän ei enää kestänyt ja oli pakko vältellä katsetta.. ja kun sitten virallisen ohjelman jälkeen juteltiin, en pystynyt katsomaan kauan häntä silmiin, mutta sen hetken kun tein, en voinut muuta kuin hymyillä! nyt mietin että mitäs jos tämä on omaa kuvitelmaani ja tämä katse on vain tyypin tapa öh,, kommunikoida ihan normaalisti...? kokemuksia! :)

• Se on söpöä

Mies saattaa alkaa "hehkumaan"

• ei asinantuntia...

tuota....en oo näissä jutuissa asiantuntia,mutta yksi varma merkki on punastuminen. kun puhut kyseiselle henkilölle niin jos hän vähäkin punastuu niin hän on ihastunut sinuun varmasti :) ja toinen varma asia on se,että kun teet jotakin esim.katsot muualle niin jos hän katsoo sinun ,sillä hetkellä niin olet hänen ihastuksensa :)

• Punastuja

Ei tosiaankaan ole punastuminen aina ihastumisen merkki. Itse olen pohjimmiltani niin ujo ja ehkä itsetunnossanikin on petraamisen varaa, vaikkei heti uskoisi, että ihan arkisissakin tilanteissa, kun joku sanoo tai puhuu minulle, saatan nolostua ja punastua oli kyseessä nainen tai mies. Kyse ei suinkaan ole ihastumisesta. Samoin sääolosuhteet ja lämpötila vaikuttavat ainakin omalla kohdallani naamani punaisuuteen. Niin, että älkää yleistäkö.

• onko onko

Onko ihastumisen merkkejä:
      - Saan kiinni tosi usein katsomasta mua kun en katso häneen

- Hän hymyilee kavereilleen enemmän ja höpöttää jtn ihme turhanpäiväsiä innoissaan mun ollessa lähellä, ja sen kaverit on sillee ''täh??''

- Joskus kurtistaa kulmiaan ja ei oo huomaavinaankaan mua vaikka olis hetki sitten katsonut muhun salaa

- On hieman hermostunut ja vilkuilee muhun päin

KIITOS JOS VASTAATTE!

• Selvä merkki

Itse poikana toimin lähes noin lukiossamme olevaa tyttöä kohtaan. Olen ihan samperin ihastunut häneen, enkä saa häntä mielestäni, mutta en tiedä vain, miten kannattaisi lähestyä häntä. Emme tunne toisiamme, mutta jotenkin minusta tunuu, että välillämme on jotain sähköä.

Hän itse käyttäytyy näin:
        - Välillä vilkuilee minua kohti tiiviisti ja välillä yrittää olla kuin ei huomaisikaan minua
        - Katsoo minuun aina, kun kohtaamme käytävässä, mutta puhuu samalla kavereilleen
        - Olen myös huomannut, että hänen kaverinsa katsovat minun oudon usein

• asdasddd

juu itse ainakin käyttäydyn juuri näin.. olen ihastunut ja luulen että myös vastapuoli on. ei vaan tunnu löytyvän tilaisuutta tehdä aloitetta :(
        Tällähetkellä tosin hieman epävarma olo hänen tunteistaan.

• mjuuuuuuuu

tämä on ihan selvää ihastumista itelläkin on ollut sama tilanne!:)

• jhlöigöl
        Selvä merkki kirjoitti:

Itse poikana toimin lähes noin lukiossamme olevaa tyttöä kohtaan. Olen ihan samperin ihastunut häneen, enkä saa häntä mielestäni, mutta en tiedä vain, miten kannattaisi lähestyä häntä. Emme tunne toisiamme, mutta jotenkin minusta tunuu, että välillämme on jotain sähköä.

Hän itse käyttäytyy näin:
        - Välillä vilkuilee minua kohti tiiviisti ja välillä yrittää olla kuin ei huomaisikaan minua
        - Katsoo minuun aina, kun kohtaamme käytävässä, mutta puhuu samalla kavereilleen
        - Olen myös huomannut, että hänen kaverinsa katsovat minun oudon usein

kyllä minusta ainakin vaikuttaa, että hän on kiinnostunut sinusta. jos hänen kaverinsakin katsovat sinuun, on aika todennäköistä, että ihastuksesi on kertonut sinusta heille. itse ainakin käyttäydyn noin, ja olen siis tyttö :)

• onko onko

Nii mäkään en tunne häntä kovin hyvin ei olla juteltu kahestaa koskaan mut kaveriporukas kyl joskus.. :P Enkä mäkää tiedä miten pitäs lähestyy sitä..

• n.kokenut.

Ihastumisen merkkejä omasta mielestäni on:
      - hakeutuu lähelle, seuraasi
      - katselee sinua useammin, kuin muita ..naisia tai miehiä
      - puhuu muille,katsoo sinua, eli ei kerro kavereille
      - sanoo, jotain, omasta mielestään hölmöä ja häipyy kuin tuhka tuuleen ja jäät ihmettelemään
      - sönköttää kännissä "rakastavansa sinua"

• tuossa merkkejä

Enpä tiedä, kun kukaan mies ei ollut ikinä ihastunut muhun. Huomannut kyllä olen miten joku mies on ihastunut johonkin naiseen. Kyselee siltä naiselta kaikkea, toisten seurassa puhuessaan katsoo vain sitä naista ja vartalo on sen naisen suuntaan. Naisesta huomasi myös että oli ihastunut kyseiseen mieheen. Seisoi sen miehen katseen etäisyydellä, räpläs tukkaansa auki ja kiinni, ei aina pystynyt katsomaan sitä miestä silmiin, pyöri sen miehen lähettyvillä ja otti sormuksensa pois sormesta ja pukeutui provosoivasti ;). Ja mies jäi muiden lähdettyä paikalta, sinne paikkaan sen naisen kanssa ;)

• onko ihastunut??????

Luokallani on tyttö joka katsoo minua koko ajan, joka tunti en uskalla itse katsoa häneen , sitten kun jutellaan jostain niin hän katsoo minua mutten uskalla katsoa häneen ,ja hän tulee aina istumaan viereeni. onko hän ihastunut minuun? uskallanko lähestyä häntä?

• thasethazeh

vaikuttaa ihastumiselta

• Mitä sanotte: Koulussa eräs poika kattoo vähän väliä sillai jännän näkösenä, en osaa sitä selittää, mutta ei mitenkään tyhmästi. Esim.

-kun astun samaan tilaan ja katson niin huomaan että hän katsoo minua suoraan silmiin jo kaukaa ja laskee katseensa sitten hetkeksi pois päin kun olen lähempänä, sitten katson itse muualle niin huomaan sivusilmällä kuitenkin hänen tuijottavan minua uudestaan.

- Hänellä kokoajan vaitonainen hymy päällä ja välitunnillakin vaikka missä kaukaakin olisi, niin keho kohti minua ja huomaan kuinka hän katsoo kokoajan vaikka jutteleekin omille kavereille.

Sitten vielä että hänen ystäviään seuraavat myös vähän väliä katseellaan minua ja kavereitani, että voisikohan olla jotain ilmassa sen tietyn pojan puolelta?
      Ja haluaisin myös kysyä, että mistä tunnistaa pojan joka on aidosti kiinnostunut tytöistä? eikä vain ulkokuoren perässä, että miten sen tosissaan kiinnostuneen pojan käyttäytyminen poikkeaa, esim, onko tosissaan kiinnostuneena ujompi näyttämään merkkejä jne.? - Kiitos:)

• xxd22

kyllä se katse kertoo xp

• nousukausi1

näin on .. juuri katse.

Tähän voi lisätä vielä tyhmät keskustelunavausyritykset. Kyllä nekin joskus onnistuvat kun miettii asian etukäteen, useita päiviä pohtien. Tällöinkin repliikit kannattaa pitää lyhyenä tyyliin: "Kauniit hiukset Sinulla".

• katso vaan

hassu nenä mulla tiedän.

• Vastatkaa pliis!?

Joo siis oon todella ihastunut yhteen tyttöön joka on tullut meijän kouluu joku 2vk sitte eli siis ainakin vielä ujo. Oon aika monella tunnilla kattonu/vilkuillu sitä ja se on välillä kattonu takas ja oon huomannu et se on välillä vähä kattonu muakin sillon kun en kato sitä :) Se on pari kertaa luokas nauranu ku oon sanonu jotai tyhmää :D Noh yks päivä ennen tuntia istuin frendin kans luokan edes ja ootin tunnin alkuu niin se tuli istuu siihen mun vieree (siin oli sen kaveri myös) sit se pudotti vahingos jotai sen koululappui ja nostin ne sille nii se kiitti mua tosi kauniilla äänellä :) Sitten kun tunti alko huomasin kun se katto mua pari kertaa heti tunni alus, sitte katoin sitä myöhemmin ja katseet kohtas ja katottii toisiimme joku 5 sekunttii ja hymyilin sille ja se hymyili takasi ja sit kateltii loppu tunti välill toisiimme. Noh tänää menin kouluu ja oltii muutamal samal tunnil, kattelin sitä vähäse, mut se ei kattonu mua kertaakaan tai en ainakaa huomannu, mut muina päivinä on syntyny ainaki jonkilaista katsekontaktii? Eli voisko se olla ihastunu/kiinnostunu??

• kokemusta on

Ihastuneena sitä välillä kuvittelee kaikenlaista, mikä ei välttämättä pitäisikään paikkansa. Toki tässä tapauksessa on hyvinkin mahdollista, että toinenkin osapuoli olisi kiinnostunut. Ei kuitenkaan kannata vielä tältä pohjalta tehdä mitään johtopäätöksiä.

• varmatmerkit

Jätkä on ihan selvästi ihastunu, jos:

-hän ei saa katsettaan sinusta irti, joskus kun käännyt kattoo sitä, nii se kääntää katseensa heti pois. ( ei haluu näyttää tunteitaan koska ujostelee :p)

-esittää. alkaa puhuu kamuilleen kovaan ääneen ja esittää jotain vitsejä tai huutaa kamuaan kovalla äänellä, kun ole lähellä / vieressä.

-hänen kaverit katsovat sinua usein ( jätkä todennäkösesti kertonu niille susta, etttä tykkää susta)

-katsoo suhun usein , kun et katso häneen

-joskus esittää että ei lainkaan huomaa sua , vaikka oikeesti huomasi.

-sukii hiuksiaan , kattoo sellasella loisto - ilmeellä kun katsotte toisianne silmiin.

-saattaa olla hieman hermostunut , hänen hermot romahtavat ( saattaa esim syyttä kiroilla) , vaivaantunut tai tuskainen

-säntää pakoon ( koska alkaa jännittää liikaa, tai sitten muuten vaan esittää , haluu huomios)

-hakee lähellesi , kävelee suoraan viereltäsi vaikka ympärillä olisi kuinka paljon tilaa

-heittää vitsejä kavereilleen kovaan ääneen tai moikkaa kamujaan kovaan ääneen kun olet lähellä

-tuijottaa sua

-pudottaa tavaroita

-pää saattaa olla vinossa kun kattelee sua ja lähellä ei oo hirveesti porukkaa tai ainakaaa tuttuja ihmisiä.

-kun olet lähellä , katse saattaa kiertää muuallakin kuin sinussa , mutta silti välillä vilkuilee ( niin nopeesti että tuskin huomaat)

-saattaa tuijottaa sua salaisesti ( esim peilistä )

-yrittää saada huomiosi

-ihastunut saattaa ujostella, ujostelee lähettää sulle tekstareita, mutta ei silti epäröi vastata SINUN tekstareihisi ;))

• näkyillään

Kuvaillun mukaista ollut ja sittemmin antaa pakit. Ei ihmisiä voi niin vain lukea, toiset ovat perusystävällisiä-/avoimia kaikille. Helpotti kuitenkin omaa oloa, kun sai tunteensa kerrottua ja toivon ettei enempiä hämmentynyt tuo mies:)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3105
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2875
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2115
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1575
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1338
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1270
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe