Mulla limaa kurkussa, nenä niiskuttaa, huimaa välillä, hengästyttää ja ahdistaa.
Voiko allergia väsyttää???
5
528
Vastaukset
- vielä...
ja joskus siis myös röhisee kurkussa. Lääkäri ei ottanut tosissaan. Ja paikat kutisee välillä ja väsyttää. Olo tuntuu niin oudolta ja allergiselta :(
- allergiat
väsyttää, mutta myös allergialääkkeet voivat väsyttää.
- reve-nant
Kyllä allergia voi väsyttää ja etenkin tietyt sen hoitoon käytettävät lääkkeet.
- ja nuo lääkkeet
väsyttää myös, itsellä aeriusta muisti alkoi pätkimään (hellat jäi päälle jne.) ja nyt on heinixiä, tuntuu että sen kun ottaa saa mennä samantien sänkyyn suukuivaa, onkohan kenelläkään tietoa milloin tuo menee ohi ? Ohjeissa oli että oireet menevät ohi kun elimistö tottuu lääkkeeseen, mutta kauanko tuohon menee. Hävettää väliin, kun tuntuu että saa koko ajan nieleksiä ja yrittää kostuttaa suuta ja ventoline käheyttää kurkun, kyllä kelpaa olla allerginen. Ja limaa tietenkin valuu, enemmänkin nieluun.
- Kenkkk
Piikkisiedätystä heinälle kun yritettiin, niin pelotti ajaa autolla sieltä kotiin, kun tuntui, ettei pysy hereillä millään eikä aivot kertakaikkiaan toimi. Ihan sumussa mentiin. Jos lääkkeet toimii, niin mua ne ei väsytä yhtään, päin vastoin tulee hyvä ja energinen olo, väsymys ja tukkoisuus häviää. Välillä tuntuu, että allergiasta turpoo aivotkin ;) kun on niin tokkurainen olo ja huimausta. Lääkkeitä olen käyttänyt loratadinia, aeriusta, singularia ja jopa ataraxia, joka on näitä vanhempia lääkkeitä ja jonka pitäisi todellakin väsyttää, mutta kun ei väsytä, jos allergiaoireet noilla helpottuu niin väsymyskin lähtee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575960
- 1145545
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465237Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323235- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151811