Voiko allergia väsyttää???

Niin?

Mulla limaa kurkussa, nenä niiskuttaa, huimaa välillä, hengästyttää ja ahdistaa.

5

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vielä...

      ja joskus siis myös röhisee kurkussa. Lääkäri ei ottanut tosissaan. Ja paikat kutisee välillä ja väsyttää. Olo tuntuu niin oudolta ja allergiselta :(

      • allergiat

        väsyttää, mutta myös allergialääkkeet voivat väsyttää.


    • reve-nant

      Kyllä allergia voi väsyttää ja etenkin tietyt sen hoitoon käytettävät lääkkeet.

      • ja nuo lääkkeet

        väsyttää myös, itsellä aeriusta muisti alkoi pätkimään (hellat jäi päälle jne.) ja nyt on heinixiä, tuntuu että sen kun ottaa saa mennä samantien sänkyyn suukuivaa, onkohan kenelläkään tietoa milloin tuo menee ohi ? Ohjeissa oli että oireet menevät ohi kun elimistö tottuu lääkkeeseen, mutta kauanko tuohon menee. Hävettää väliin, kun tuntuu että saa koko ajan nieleksiä ja yrittää kostuttaa suuta ja ventoline käheyttää kurkun, kyllä kelpaa olla allerginen. Ja limaa tietenkin valuu, enemmänkin nieluun.


    • Kenkkk

      Piikkisiedätystä heinälle kun yritettiin, niin pelotti ajaa autolla sieltä kotiin, kun tuntui, ettei pysy hereillä millään eikä aivot kertakaikkiaan toimi. Ihan sumussa mentiin. Jos lääkkeet toimii, niin mua ne ei väsytä yhtään, päin vastoin tulee hyvä ja energinen olo, väsymys ja tukkoisuus häviää. Välillä tuntuu, että allergiasta turpoo aivotkin ;) kun on niin tokkurainen olo ja huimausta. Lääkkeitä olen käyttänyt loratadinia, aeriusta, singularia ja jopa ataraxia, joka on näitä vanhempia lääkkeitä ja jonka pitäisi todellakin väsyttää, mutta kun ei väsytä, jos allergiaoireet noilla helpottuu niin väsymyskin lähtee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8158
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      43
      4622
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2230
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      20
      2137
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1815
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1726
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1643
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe