Mulla limaa kurkussa, nenä niiskuttaa, huimaa välillä, hengästyttää ja ahdistaa.
Voiko allergia väsyttää???
5
517
Vastaukset
- vielä...
ja joskus siis myös röhisee kurkussa. Lääkäri ei ottanut tosissaan. Ja paikat kutisee välillä ja väsyttää. Olo tuntuu niin oudolta ja allergiselta :(
- allergiat
väsyttää, mutta myös allergialääkkeet voivat väsyttää.
- reve-nant
Kyllä allergia voi väsyttää ja etenkin tietyt sen hoitoon käytettävät lääkkeet.
- ja nuo lääkkeet
väsyttää myös, itsellä aeriusta muisti alkoi pätkimään (hellat jäi päälle jne.) ja nyt on heinixiä, tuntuu että sen kun ottaa saa mennä samantien sänkyyn suukuivaa, onkohan kenelläkään tietoa milloin tuo menee ohi ? Ohjeissa oli että oireet menevät ohi kun elimistö tottuu lääkkeeseen, mutta kauanko tuohon menee. Hävettää väliin, kun tuntuu että saa koko ajan nieleksiä ja yrittää kostuttaa suuta ja ventoline käheyttää kurkun, kyllä kelpaa olla allerginen. Ja limaa tietenkin valuu, enemmänkin nieluun.
- Kenkkk
Piikkisiedätystä heinälle kun yritettiin, niin pelotti ajaa autolla sieltä kotiin, kun tuntui, ettei pysy hereillä millään eikä aivot kertakaikkiaan toimi. Ihan sumussa mentiin. Jos lääkkeet toimii, niin mua ne ei väsytä yhtään, päin vastoin tulee hyvä ja energinen olo, väsymys ja tukkoisuus häviää. Välillä tuntuu, että allergiasta turpoo aivotkin ;) kun on niin tokkurainen olo ja huimausta. Lääkkeitä olen käyttänyt loratadinia, aeriusta, singularia ja jopa ataraxia, joka on näitä vanhempia lääkkeitä ja jonka pitäisi todellakin väsyttää, mutta kun ei väsytä, jos allergiaoireet noilla helpottuu niin väsymyskin lähtee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3563045Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011473En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi791045Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847