Mulla limaa kurkussa, nenä niiskuttaa, huimaa välillä, hengästyttää ja ahdistaa.
Voiko allergia väsyttää???
5
498
Vastaukset
- vielä...
ja joskus siis myös röhisee kurkussa. Lääkäri ei ottanut tosissaan. Ja paikat kutisee välillä ja väsyttää. Olo tuntuu niin oudolta ja allergiselta :(
- allergiat
väsyttää, mutta myös allergialääkkeet voivat väsyttää.
- reve-nant
Kyllä allergia voi väsyttää ja etenkin tietyt sen hoitoon käytettävät lääkkeet.
- ja nuo lääkkeet
väsyttää myös, itsellä aeriusta muisti alkoi pätkimään (hellat jäi päälle jne.) ja nyt on heinixiä, tuntuu että sen kun ottaa saa mennä samantien sänkyyn suukuivaa, onkohan kenelläkään tietoa milloin tuo menee ohi ? Ohjeissa oli että oireet menevät ohi kun elimistö tottuu lääkkeeseen, mutta kauanko tuohon menee. Hävettää väliin, kun tuntuu että saa koko ajan nieleksiä ja yrittää kostuttaa suuta ja ventoline käheyttää kurkun, kyllä kelpaa olla allerginen. Ja limaa tietenkin valuu, enemmänkin nieluun.
- Kenkkk
Piikkisiedätystä heinälle kun yritettiin, niin pelotti ajaa autolla sieltä kotiin, kun tuntui, ettei pysy hereillä millään eikä aivot kertakaikkiaan toimi. Ihan sumussa mentiin. Jos lääkkeet toimii, niin mua ne ei väsytä yhtään, päin vastoin tulee hyvä ja energinen olo, väsymys ja tukkoisuus häviää. Välillä tuntuu, että allergiasta turpoo aivotkin ;) kun on niin tokkurainen olo ja huimausta. Lääkkeitä olen käyttänyt loratadinia, aeriusta, singularia ja jopa ataraxia, joka on näitä vanhempia lääkkeitä ja jonka pitäisi todellakin väsyttää, mutta kun ei väsytä, jos allergiaoireet noilla helpottuu niin väsymyskin lähtee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897