Bi-N ei kiihotu miehen vartalosta?

pitääkö paikkansa

1) Onko totta että bi-naiset ja heteronaiset jotka kiihottuu kauniin naisen vartalon katselemista, eivät samalla tavalla kiihotu katselemalla miehen vartaloa?

2) Onko naisilla niin, että miehen vartalosta kiihottumiseen vaaditaan se että naisella on tarpeeksi voimakas tunneside kyseiseen mieheen? Eli kun naiset kiihottuvat oman miehensä vartalosta mutta eivät muiden miesten vartaloista, se tarkoittaa että naiset eivät kiihotu miehen vartalosta sen takia että se olisi visuaalisesti kiihottava vaan koska nainen yhdistää sen tutun miehen vartalon tunteisiinsa miestä kohtaan? Otetaan esimerkki:

Nainen näkee vieraan, normaalikroppaisen miehen pelkissä pienissä uimahousuissa. Nainen ei kiihotu näkemästään, koska hänellä ei ole tunteita miestä kohtaan. Myöhemmin nainen tapaa saman miehen jossain, ihastuu ja aloittaa seurustelun. Jossain vaiheessa naiselle on kasvanut niin voimakas kiintymyssuhde mieheen, että tämän vartalokin muuttuu kiihottavaksi. Eli voidaan sanoa että nainen ei kiihotu miehen vartalosta siksi että se olisi visuaalisesti kiihottava, vaan siksi että juuri se tietty miesvartalo edustaa naiselle tunnearvoa; nainen yhdistää juuri sen tietyn miehen kropan tunteisiinsa?

Voidaanko siis sanoa, että bi- ja heteronaiset näkee miehen vartalon samalla tavalla kuin autoista tykkäävät miehet näkee komeat autot: Miehet ihailee avoimesti komean näköisiä autoja, niiden voimakkaita kaaria ja silmää miellyttävää pintaa, mutta miehille ei tulisi mieleenkään, että he voisivat kiihottua auton katselemista?

19

2171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitääkö paikkansa

Kun siis puhuin kiihottumisesta:

"Nainen näkee vieraan, normaalikroppaisen miehen pelkissä pienissä uimahousuissa. Nainen ei kiihotu näkemästään, koska hänellä ei ole tunteita miestä kohtaan."

... niin en tarkoittanut sitä että nainen voimakkaasti kiihottuisi tuollaisessa tai vastaavassa tilanteessa, sillä eivät miehetkään voimakkaasti kiihotu nähdessään kaupungilla kauniin naisen, mutta siis että voidaan puhua sellaisesta puolittaisesta kiihottumisesta jota ei siis tapahdu kun nainen näkee vieraan, normaalikroppaisen miehen?

• vaikka en tuntenut tätä

miestä ollenkaan. Kun nainen haaveilee toisesta naisesta, hän tietää miten hänet voi tyydyttää ja millä tavalla.

• nanastaaar

Minulla taas taitaa olla toisinpäin... Kiihotun komeasta miesvartalosta, ja huomioin etenkin hartiat ja takapuolen. Naamankaan ei tarvii olla hyvännäköinen jos jätkän kroppa on kaunis, mutta sitten toisaaltaan taas en pysty samanlaista tunnesidettä muodostamaan mieheen kuin naiseen. Joten mies on minulle kai enemmän lihallinen nautinto, ja tykkäänkin katsella (ja miksei kosketellakin) hyvää miehen kroppaa.
        Naisvartaloa rakastan katsella, ja kiihotun myös siitä (ehkä syvemmällä, tunteikkaammalla tavalla)Naisissa kiinnitän myös huomion hartioihin ja kaulan seutuun sekä peppuun, mutta tietenkin vähän eri tavalla kuin miehen. Naisessa tietenkin lisäpointseja tulee vielä hyvästä luonteesta ja söpöistä kasvoista.. kai siinä tulee sitten se tunneside naisen kanssa. Että näin täällä.

• biii-nainen

Ei toi pidä paikkansa, ainakaan mun kohdalla! Kiihottuminen ja tunteet on mulla eri kategoriassa eli voin kiihottua ilman, että tunnen jonkun hepun entuudestaan, mutta jos sillä on upee vartalo, niin siihen ei muita tunteita tarvita :D. Ihan sama se on naisen vartalon kanssa!

• Ehkä jotain perää

Mun mielestä sulla oli mielenkiintoinen viesti, joka sai ajattelemaan asiaa omalla kohdallani (mikä tietysti oli tarkoituskin). Mulla on kyllä aika pitkälle noin, että pelkkä miehen vartalon näkeminen harvoin saa väristyksiä aikaan. Mua ei kauheesti innosta edes pienissä uimahousuissa olevat miehet --> ei herätä mitään tuntemuksia. Eli mulla on asia just noin, että tarviin jonkun omakohtaisen tunnekokemuksen mieheen, jotta alkaisin enemmän katsella sen vartaloa. Tuntemattomien miesten vartalot ei mua inspaa enkä niitä kattele edes rannalla ollessani. Sen sijaan miehen kosketus voi saada sen kiihotuksen aikaan ja syvä yhteisymmärrys.

Naiset viehättää mua enemmän ulkoisesti ja enemmän katselen heidän vartaloitaan. Mutta en mä niistä sillä tavalla "kiihotu" katselemalla. Sekin vaatisi vähän jotain enemmän, kuten tiiviimmän katsekontaktin, juttelua ja muuta. Naisen vartalo kyllä on mielestäni mielenkiintoisempi kaarinen ja mutkineen ja harvoin olen tavannut kovin kammottavaa naisen vartaloa. Mutta mä olen muutenkin aika esteettinen ihminen, joten selitän asian sillä.

• miehen silmä näkee

Kun vastaan tulee nainen, niin ensin tsekkaan rinnat, sitten lantion kaaren, sitten kasvot, sitten katson pyllyn ja sääret. Siinä on naisen ihanuus.

• Miehet siellä ja naiset
        miehen silmä näkee kirjoitti:

Kun vastaan tulee nainen, niin ensin tsekkaan rinnat, sitten lantion kaaren, sitten kasvot, sitten katson pyllyn ja sääret. Siinä on naisen ihanuus.

Minä pidän mies vartalosta todella paljon. Naista katson tietysti eri silmin,mutta mies on mies.

• ^^^

Minäkään en pahemmin katsele vieraiden miesten vartaloita tai kiihotu ylipäätään niistä vaan seksuaalinen kiinnostukseni miehiin vaatii tunnesiteen. En suoranaisesti himoitse miesystävääni vaan kaipaan vain läheisyyttä ja hellyyttä. Rakastan häntä ja haluan tarjota hänelle seksuaalista nautintoa.

Naisen vartalo kiihottaa minua enemmän (esteettisesti). Miehen vartalo taas tuntuu jopa vastenmieliseltä toisinaan. Kaipa olen hieman bi kun kerran tunnen sellaista seksuaalista vetovoimaa naisia kohtaan. En ole koskaan rakastellut naisen kanssa, mutta ajatus ei tunnu oudolta. Itse asiassa olen alkanut kaipaamaan kyseistä kokemusta.

• kiperiin kysäreihin

1)"Kiihottuminen" on sana jonka liitän provosoitumiseen,eli jos suutun jostain.Naisen kauneus voi koskettaa minua,ja myös miehessä oleva vetovoima.Toki ymmärrän että joidenkin mielestä "puolitan" tai et "kun kaikki kerran kelpaa" mut se on heidän ongelmansa.

2)Harvoin nuolaisen suupieliäni ihan töks,jos eteen tulee vaikka ihan komeakin uikkarihousuinen hunksi.Tykkään hirveästi psykologisesti oivaltavista ihmisistä,jotka siirtävät älynsä seksuaaliseen tunteiluun jne.Tällaista on esim. goottipiireissä paljon,jos sokaisee silmänsä puoskarigooteille,jotka lähinnä syövät ketunraatoja lihana.

• 1) "kiihotun" yhtälailla miehen kuin naisenkin vartalosta =)
      2) Ja "kiihotus" myöskin miehen vartalosta, jota kohtaan ei ole minkäänlaisia tunteita =D

Eli miun kohdalla menee metsään nuo väittämät..

• Kuusama

En edelleenkään usko yleistämiseen :D

1. Itselläni tämä pitää kyllä paikkansa. Miehen vartalo ei kiihota millään tavalla.
      2. Itselläni nimenomaan näin. Voin kuvitella kiihottuvani miehestä, jos rakastan tätä. Toisaalta olen eri mieltä siitä, etteikö vetovoima voisi olla jossain tapauksessa välitöntäkin.

Mielenkiintoista pohdiskelua, mutta jokainen ei ole samanlainen. Ihmiset ovat yksilöitä ja vaikka minä sovinkin ajatuksiisi, monet muut eivät varmastikaan sovi :)

• NotJustOneOfUs

Minun kohdallani täysin paikkaansa pitävää! En kiihotu miehen vartalon katselusta lainkaan! En ole koskaan kiihottunut. Naisvartalo on kaunis ja kiihottava,miehen vartalosta en voi sanoa samaa. En ole kyennyt kiihottumaan pelkästä katsomisesta koskaan vaan minua on täytynyt koskettaa. Nykyään ei riitä sekään sillä olen erittäin naisiin suuntautunut.

• vaikeaaa

Olen täysin samaa mieltä.. en ole edes tajunnut tätä ennen mut ku nyt sen puit sanoiksi. En luokittele itseäni mihinkään, olen kai jotain heteron ja bi väliltä.. Haluan suhteen miehen kanssa..seksi sujuu suhteessa.. mut en kiihotu pelkästä vartalosta ellei ole tunnesidettä.. toisaalta taas naisen kaunis vartalo on mielettömän kiihottava ja aina kun ajattelen jotain ajattelen naista ja rintoja. nyttemmin miettinyt voisinko olla suhteessa naiseen, ehkä.. vaikka silti haen miestä ja turvaa.. vaikee asia.. uskon et ihastun ihmiseen en sukupuoleen.

• Kyllä..

..tuossa teoriassa on jotain perää! Itse olen joskus keskustellut aiheesta naispuolisten (hetero)ystävieni kanssa ja ollaan porukalla tultu tulokseen, että monesti naiset (heterotkin) fantasioivat seksistä naisten kanssa, koska naisvartalo vaan on (meidän johtopäätös:) esteettisempi, kauniimpi. Sen sijaan kukaan (meistä ainakaan) ei alastoman (tai vähäpukeisen) miehen nähdessään kiihotu jne... päinvastoin, lähinnä miehen alaston vartalo on jotenkin hauska, koominen. Seurustelevilta ystäviltäni olen tosin kuullut että tietenkin oma poikaystävä alasti kiihottaa eri tavalla kuin joku alaston/vähäpukeinen mies yleensä.

• tytteli123

"...fantasioivat seksistä naisten kanssa, koska naisvartalo vaan on (meidän johtopäätös:) esteettisempi, kauniimpi. Sen sijaan kukaan (meistä ainakaan) ei alastoman (tai vähäpukeisen) miehen nähdessään kiihotu jne... päinvastoin, lähinnä miehen alaston vartalo on jotenkin hauska, koominen."

Tämä voi myös johtua nykyajan kulttuurista missä alaston mies liitetään huumoriin mutta alaston nainen erotiikkaan.

"1) Onko totta että bi-naiset ja heteronaiset jotka kiihottuu kauniin naisen vartalon katselemista, eivät samalla tavalla kiihotu katselemalla miehen vartaloa?"

On omalla kohdallani, ainakin useimmiten. Rehellisesti, kiihotun enemmän alastomasta naisesta kuin miehestä kuvitelmissa ja jos sattuu vaikka näkemään televisiosta jonkun alastoman naisen. Mies sen sijaan. Ei mitään. Normaalielämässä en kuitenkaan kiihotu kummastakaan jos kemiat ei kolahda, eli ihan sama oletko alaston mies vai nainen - jos ei ole kemiaa niin ei tapahdu mitään.

"2) Onko naisilla niin, että miehen vartalosta kiihottumiseen vaaditaan se että naisella on tarpeeksi voimakas tunneside kyseiseen mieheen? Eli kun naiset kiihottuvat oman miehensä vartalosta mutta eivät muiden miesten vartaloista, se tarkoittaa että naiset eivät kiihotu miehen vartalosta sen takia että se olisi visuaalisesti kiihottava vaan koska nainen yhdistää sen tutun miehen vartalon tunteisiinsa miestä kohtaan?"

Tunneside tai vahvat kemiat (mieluiten molemmat).

Minulle itselle henkilökohtaisesti se mikä vetää puoleensa on persoona, olemus, luonne. Siinä on oltava sitä jotain. Kauniita ihmisiä on kiva katsella samoin kuin vaikkapa kaunista maisemaa tai mitä tahansa kaunista. Siinä ei ole vielä mitään seksuaalista. Tosin minustakin naisen vartalo on mukavampi katsella kuin miehen, ihan vaan esteettisestä näkökulmasta

• ...

Mä kiihotun molemmista kylläkin. tosin niin hyvä kroppasia miehiä on todella vähän missään että saisi pikkarit märiksi. Naisen vartalo on kyllä kaunis. Liiankin kaunis kun joskus jään tuijottamaan ja usein olenkin saanut kiusallisen hymyn ja punastuksen takaisin kun on huomannut miten olen syönyt häntä silmilläni. Sängyssä en ole naisenkanssa ollut mutta ajatus kiehtoo kovasti !

• Miehen värkit out

vastenmielisiä. Naisen vartalo kiehtoo miehiäkin, joten myös naisia. Mies voi muuttaa vaikka kuuhun ja jäädä sinne,

• yönkuiskaus

kyllähän se niin on että naiset paljon ihanampia kuin miehet, ulkoisesti ja sisäisesti. onhan bi-naisia ja kokeilunhaluisia niin paljon. itselläni iän myötä naiset ruvenneet kiinnostamaan enemmän kuin aiemmin. en tiedä, kuinka pitkälle tämä kiinnostus etenee, mutta nyt olen antanut itselleni luvan mennä eteenpäin naisen kanssa, jos sellainen tilanne tulee. joskus toivoisi, että ei tarvitsisi ajatella niin paljon asioita, menisi ja tekisi vaan mitä huvittaa. itse olen puoliksi kaapissa oleva bi-nainen. suurin "ongelma" tässä asiassa on se, että mitä perhe ajattelee jos kuulevat asiasta. mutta kuitenkin minun pitäisi elää omaa elämääni eikä välittää muista, ettei myöhemmin kadu. teen asiat ehkä itselleni liian vaikeaksi. saa nähdä, mitä tapahtuu.. pitäisi vaan uskaltaa olla oma itsensä!

• Jorma444

Leh - po.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5805
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      47
      5318
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3698
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3653
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      91
      3248
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2874
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57