JOO ELI MITÄ TARKOTTAA SE ET SUORITTAA PYTTYÄ JA SITTE MITÄ SE KONGI JA RUNDI ON? JA MUISTAKI OIS MUKAVA TIETÄÄ
KIITOS JO ETUKÄTEEN VASTAUKSISTA
*****VANKILA TERMEJÄ*****
11
7540
Vastaukset
- joku..
suorittaa pyttyä hän joutuu syömään samaa ruokaa koko tuomion ajan, kongi on ruokakello ja rundi tarkoittaa ulkoilua.
- HHL
1. täysin eristetty muista vangeista 2. osaston kerros/käytävä ym. 3. eristysselli
- eila-pertti
muuten ihan oikein, mutta ns. pytty oli ennen pakkolaitostuomio, eli jouti suorittamaan koko rangaistuksen, kun normaalivanki selvisi 3/4:lla ja ekakertalainen 1/2:lla. Nykyään kai puhutaan vaarallisesta rikoksenuusijasta pyttyläisenä, joka joutuu suorittamaan 4/5.
- näin -
pytty=vatsasekaisin vessan vanki
kongi=ruokaaika
rundi=pihalla tai sellissä tehty ympyräkävely lenkki - ...
veijo53 = kerroshuora
- VIITSI NOIN
KOVASTI HUUTAA!!!
- Anonyymi
Vangkipoeka huutaa ku saa sitä munnoo
- Anonyymi
Jauho,?
- Anonyymi
Kongki = iso metallilautanen mihin kumautetaan niin vangkit tietää että ruokailu
Runtti = eristysselli mihinkä vangki joutuu jos tappelu tai muu perseily
Huilu= soittopeli mistä ei ääntä lähde mutta soi iltasin monessa sellissä
Palju = allas missä voi pestä
Hivakka = voileipä
Koljutus = vartija sanoo käsipäivää vangkille - Anonyymi
Ruuna = ennen kuohittu seksirikollinen, nykään kokeneempi vanki
Ritva = naisen roolin omaksunut miesvanki, jolla useita seksikumppaneita osastolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803