Mistä johtuu sellainen, kun minulla ja naapurillani on soneran liittymät, kun hän soittaa minulle tai lähettää viestin niin ne eivät tule perille. Puhelimessa ilmoitetaan, että tarkistakaa puhelinnumero. Viestit lähtee normaalisti, mutta minä en saa niitä kännykkääni. Taas minun soittamat puhelut ja laittamani viestit tulee naapurilleni perille. Sama ongelma on minun siskolla, kun hän soittaa meän enolle niin ilmoitetaan, että "nro ei ole käytössä, tarkistakaa numeronne". Muut kun soittavat niin pääsevät perille. Mistähän tällainen kumma oikein johtuu? Minulla itsellä on nokian kännykkä. Sellainen peruskännykkä.
Puhelu ja viestit
0
230
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad781303- 43931
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360753- 127709
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584