Maija oli kiltti tyttönen,
Päällään paita kukkainen.
Maija vapaa-aikoina mummostaan huolehti,
kun toiset vaan kotonaan vetelehti.
Mutta kerran kuussa Maija muuttui,
yhtäkkiä kaikille suuttui.
Maija ei enää huolehtinut kenestäkään,
hädin tuskin edes itsestään.
On Maija silloin vaarallinen,
tuommoinen juttu joka kuukaudellinen.
Maija silloin vaarallisempi kuin hai,
kun hän menkat sai.
Kun tyttö menkat sai
10
420
Vastaukset
- Lumikki
Ei se aina tarkota että ne ois tulossa et ois aina vihanen..eikä se ees tuu kaikille..
Ei noin voi sanoa..ja voi sitä paitsi olla ihan vaan sen takiakin vihanen että vaan tietää että millon ne on tulossa..ja kuka niistä välittää..
Mutta kai kaikki tälläset jutut on laitettu naisille..koska vain naiset näitä pytyy ihan oikeesti kestämään..ette te..- Keisari Wanker
No mä en paljon tiedä tuosta aiheesta, niinkuin ei muuten suurin osa muistakaan miehistä. En voi oikein ottaa kantaa tuohon väitteeseen siis. Yksi tyttö sanoi mulle, että naiset ovat todella vittumaisia menkkojen aikoina. En sit tiiä miten asiat oikeesti on. Ehkä pientä liioittelua.
- Lumikki
Keisari Wanker kirjoitti:
No mä en paljon tiedä tuosta aiheesta, niinkuin ei muuten suurin osa muistakaan miehistä. En voi oikein ottaa kantaa tuohon väitteeseen siis. Yksi tyttö sanoi mulle, että naiset ovat todella vittumaisia menkkojen aikoina. En sit tiiä miten asiat oikeesti on. Ehkä pientä liioittelua.
Yksilökohtaista..
Eli ei välttämättä...aina on poikkeus ja poikkeuksen poikkeus...jne..
- feministi
ei millään pahalla,
mutta tämän olisit voinut
jättää kirjoittamatta !!!!- Keisari Wanker
Älkää nyt hyvät naiset ottako tätä liian vakavasti.
- pet cematary
... on ihmisiä jotka ottavat kaiken kirjaimellisesti, eivätkä ymmärrä "taiteellista vapautta" :)
- pet cematary
Mikä siinä muuten on, että kaikki -ismit ja -istit älähtävät aina kirjallisuudelle ja taiteelle? Näitä on ollut kommunismi, fasismi, fundamentalismi... Kavahdan -ismeja. Liika fanaattisuus asiassa kuin asiassa ei saa mitään hyvää aikaan.
- Keisari Wanker
pet cematary kirjoitti:
... on ihmisiä jotka ottavat kaiken kirjaimellisesti, eivätkä ymmärrä "taiteellista vapautta" :)
Tämä ilmeisesti oli niin arka aihe.
- Hai
Hyvä se on. Rohkea runoilija.
- saissea
hei vähän porukka huumoria kehiin :D hyvä runo, aattelin lähettää tän ystävällä, jolle tänään suutahin turhasta.. hömmömhöm ehkä siis menkkojen vika ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1461191
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 55535
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462