Olen seurustellut yli puoli vuotta oinasmiehen kanssa ja hyvin on mennyt :) Välillä kinastellaan ja minä loukkaannun mutta mies tulee pyytämään pian anteeksi, jos vaikka on huutanut tai loukkasi. Mutta ne ovat olleet pieniä :) Tulistuu mutta rauhoittuu siitä.
Rakkaus on vakavaa ja molemminpuolista. Hauskoja hetkiä on silloin, kun väitän rakastavani enemmän kuin hän minua, aina saa kuulla toista :)
Molemminpuolista välittämistä, hauskoja hetkiä, juttu tuokioita..
Olen seurustellut aiemmin kaksosen ja skorpionin kanssa, ne eivät lopulta tosiaankaan toimineet.
Meillä toimii - kaikin puolin :)
Vesimies
Ihana Oinas
Lovely :)
1
741
Vastaukset
- oinas äijän kutale
Nyt en halua masentaa mutta omat suhteeni vesimies naisten kanssa ovat lähteneet juuri tuolla tavalla mahtavasti käyntiin ja ollut ihania alkuja, mutta jossain kohtaa ovat loppuneet ... 3 kertaa on jo näin käynyt.
toivon toki, ettei teille käy näin. Jos tulee vaikeuksia, yrittäkää ymmärtää toistenne mahdollisia erilaisia tapoja ja tottumuksia.... ja pitäkää kommunikaation kanavat aina auki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184221Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032350Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421871- 771495
- 1581456
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91254Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 106747
- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25691