Mikä ihmeen reititin tulee tuon saunalahden 30/1 kaapelin mukana.... kun googlea käyttämällä ilmoitetaan että tulisi Netgear cm232.... ja kun katsoo tota saunalahden oma asiointia, niin näyttäisi tulevan joku bewan cm100???? ja google ei edes löydä kyseistä reititintä.
olisin vain kiinnostunu sen takia kun tuo netgear ei näyttäisi tukevan tuota wlania, eli miten on tuon bewan laita.
mikä reititin tulee....
30/1 kaapeli
1
822
Vastaukset
- Ilkka Insinööri
Se on sama laite kuin Linksysin CM100, ja Linksys taas on tietoliikennejätti Ciscon kuluttajabrändi.
Myös Welho käyttää Ciscon purkkeja uusissa nopeissa kaapelimodeemiliittymissään (EuroDOCSIS 3.0).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1422453Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1101067Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743