Loma loppuu maanantaina- 2,5 kuukautta kännissä putkeen!!!

Stonen

Huh huh mikä kesä ollut. Olen juonut 0,7 litraa vodkaa joka päivä. Mökillä ollessa join lisäksi noin korin kaljaa viikossa tämän lisäksi (janoon).

No nyt loppuis loma maanantaina. Pitäis mennä siis freessinä töihin klo 0900 viimeistään.

Mitähän tapahtuu, jos lopetan juomisen kuin seinään? Vaarallista? Pahimmillaan mitä vois käydä?

Vinkkejä? Apua?

Pelottaa vähän jo etukäteen.

-33v mies-

54

5416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olkaa hyvä..

No niin. Nyt on vielä hyvää aikaa alasajoon, joten älähän hättäile. Jätä kossu huomisesta lähtien pois ja juo pari-kolme päivää mäyriksen verran hitaasti päivän mittaan tissuttaen. Vähennä pe-la niin, että pysyttelet sikspäkissä. Pyri siirtämään loiventamista iltaa kohden - älä aloita heti seitsemältä aamulla, jos vain suinkin onnistuu. Paljon kivennäisvettä ja muuta juomaa siihen lisäksi ja väen vängällä myös ruokaa. Sunnuntaina voit vielä lipittää muutaman kaljan, jos kovin tärisyttää.

Ei tuosta varmaan ihan oireitta selviä, mutta jos aloitat alasajon jo huomenna niin pahin on maanantaiksi ohi. Nyt vaan tarkkana, se on kellosepän hommaa.

• kuin seinään

niin todennäköisesti saat aika karseet vieroitusoireet, jotka voi kestää useita päiviä. Pahimmillaan alkoholipsykoosi tai kramppi (toki harvinaista mutta ton pituisella putkella kyllä mahdollista). Ei muuta kuin alasajoon vaan, pikkuhiljaa loiventaen sunnuntaihin asti. Uutta känniä ei sais enää tulla päälle ja väkevät pois joka tapauksessa. Vähennä määriä päivä päivältä, kyllä se siitä sitten. Tai ainakin pääset jonkinmoiseen työkuntoon ens viikoksi.

• kaffeemuki

^Tuossa vinkkiä. Ketjun aloittaja on samanlainen kuin sinäkin, ensin juo pitkän rupeaman ja sitten kyselee, mitä pitäisi tehdä että pääsisi töihin.

Vastauksia on kahdenlaisia, toisten kaltaistesi vinkkejä ja toisten, joskus samassa tilanteessa olleiden ja linjaansa muuttaneiden vinkkejä. Ota vastaan kumpia haluat.

• ...

niin ensi maanantaina olet suunnilleen toimintakunnossa, naamasta toiset tunnistavat, puheestasi saa jotain selvää, ja kukaan ei huomaa mitään ravistuksia kun et ota mistään kiinni.
      Kyllä se siitä. Krapulat menevät nopeasti ohi työn touhussa ja reippaasti ahkeroidessa.

• ...

Sijassasi hilaisin itseni a-klinikalle, josta saa kolmena päivänä tropit että pystyy nukkumaan ilman viinaa, niin siinä ajassa hyvin nukuttuaan tulee jo varsin siedettävään kuntoon.
        Toinen vaihtoehto on yksityislääkäri.

http://www.a-klinikka.fi/yhteystiedot/kaikki.html

• Pro Häppä

Voithan jatkaa töissä. Osta lauantaina handelista muutama ylimääräinen kirkas, greippilimua litran pullo ja sitruunaa. Kun menet töihin, juo vodkaa varovasti tissuttaen ja minne tahansa menetkin, pidä greippilimupulloa mukanasi. Kukaan ei epäile mitään, jos vielä pirskottelet sitruunaa ympäriinsä ja syöt sinappia.

Kakkahan on tietysti ripulilla ja joudut kusemaan perseen kautta monta päivää, mutta ei hätää, ota puntti tulitikkuja mukaan ja sytyttele niitä vessassa aina kun käyt. Kyllä se siitä, eikä tarvitse edes paljoa kärsiä!

• ettäpä

opettajallahan tämä ei toimi..mikä epäilen aloittajan olevan..itse lopetin jo viikko sitten.helvettiähän se olisi opettamaan mennä tuollaisen putken jälkeen ja veikkaankin pikaista sairaslomaa tai alan vaihtoa.tsemiä kuitenkin alasajoon..

• se loiventelu
        ettäpä kirjoitti:

opettajallahan tämä ei toimi..mikä epäilen aloittajan olevan..itse lopetin jo viikko sitten.helvettiähän se olisi opettamaan mennä tuollaisen putken jälkeen ja veikkaankin pikaista sairaslomaa tai alan vaihtoa.tsemiä kuitenkin alasajoon..

työn ohessa. Itselle sattunut kaksi opea joitka vetivät työaikana. Kyllähän sen oppilaat huomaa, mutta ei ne "käräytä" kun yleensä känniope ei ole niin vaativa. Eräskin täytätytti aina sanaristikoita kun olisi pitänyt opiskella kielioppia. No kyllä sen tietysti seuraavana vuonna lukiossa huomasi ettei ollut ysillä opittu mitään...

• tättäpä
        se loiventelu kirjoitti:

työn ohessa. Itselle sattunut kaksi opea joitka vetivät työaikana. Kyllähän sen oppilaat huomaa, mutta ei ne "käräytä" kun yleensä känniope ei ole niin vaativa. Eräskin täytätytti aina sanaristikoita kun olisi pitänyt opiskella kielioppia. No kyllä sen tietysti seuraavana vuonna lukiossa huomasi ettei ollut ysillä opittu mitään...

totta toisaalta.mutta oppilaiden jutut tulee suht nopeasti opettajien korviin.itsekin käräytin oman koulun rehtorin kun veti viinaa.siis oppilaana.enkä itse ole sen siveämpi sipuli nykyään kuin hän,mutta siihen työhön ei viina sovi.kokemuksen rintaäänellä ja jopa nuorempana kuin aloittaja.ota sairaslomaa,mene klinikalle ja/tai vertaisapuun ja ota kaikki keinot käyttöön, jotta pistät elämäsi mittasuhteeet oikeaan järjetykseen. eikä muuten onnistu työnohessa dokaaminen.kyllä ne kaverit ovat lähteneet nopeasti..

• vähän.

sinappia ja jatkat juomista, ei töiden takia kannatta juomista jättää.

• Stonen

Ei oo olo kovin omenainen. Viime yön oksensin ja tärisin. Hikosin lakanoihin varmaan oman painoni verran.

Äksen laitoin huvikseni sykemittarin rintaan. Pumppu paukuttaa koko ajan 130-140 makuulla. Jos nousen ylös alkaa se vetelemään 165-190. Hengästyttää jos käy kusella...

Tänään oon juonut vaan puoli pulloa vodkaa...

• ja...
        Stonen kirjoitti:

Ei oo olo kovin omenainen. Viime yön oksensin ja tärisin. Hikosin lakanoihin varmaan oman painoni verran.

Äksen laitoin huvikseni sykemittarin rintaan. Pumppu paukuttaa koko ajan 130-140 makuulla. Jos nousen ylös alkaa se vetelemään 165-190. Hengästyttää jos käy kusella...

...syödä. Vaikka vesi maistuu pahalta, niin kannattaa silti juoda sitä välillä. Ripuli loppuu noin viikossa parissa ja sitten olokin on jo ihan toinen. Ota mieluummin kaljaa kuin votkaa, sillä kalja ei ole venäjällä edes alkoholijuoma.

• tosijuoppo
        Stonen kirjoitti:

Toi pumpun hakkaaminen on kyllä karseaa.
        Mutta jos hikoilu on jo alkanut niin olet ehkä jo voiton puolella? Mulla ainakin ekat pari yötä menee kammottavissa viekkareissa valvoen ja sitten alkaa hikoilu, minkä jälkeen olo alkaa nopsaan parantua.
        Älä juo sitä votkaa enää, pysy kaljassa. Muuten loivennus ei onnistu.

• tiedossa..
        tosijuoppo kirjoitti:

Toi pumpun hakkaaminen on kyllä karseaa.
        Mutta jos hikoilu on jo alkanut niin olet ehkä jo voiton puolella? Mulla ainakin ekat pari yötä menee kammottavissa viekkareissa valvoen ja sitten alkaa hikoilu, minkä jälkeen olo alkaa nopsaan parantua.
        Älä juo sitä votkaa enää, pysy kaljassa. Muuten loivennus ei onnistu.

rumat kummitukset ja pedot herättävät juuri, kun on nukahtamaisillaan. Ja kun vihdoin nukahtaa, herää hirvittävään painajaiseen lakanat märkänä.

Kalja on kyllä parempaa loiventamiseen jos se vain menee alas.

• ruilulla

Haluua tietää että mitä se sinappi auttaa? Laitanko sen makkaran päälle vaan vedänkö tuubista suoraa naamariin? Vai olisiko sellanen sinappi kalja coctail hyvää? Oon kuukauden tissuttelun jälkeen vatsa ruilulla! P-aska lentää kuin varpusparvi, on muuten kun sinappia!

• neuvoa.
        ruilulla kirjoitti:

Haluua tietää että mitä se sinappi auttaa? Laitanko sen makkaran päälle vaan vedänkö tuubista suoraa naamariin? Vai olisiko sellanen sinappi kalja coctail hyvää? Oon kuukauden tissuttelun jälkeen vatsa ruilulla! P-aska lentää kuin varpusparvi, on muuten kun sinappia!

Sinappi syödään ihan suoraan tuubista. Edut. Kukaan ei haista, jos olet kännissä töissä, krapulapaska ei haise ja kiinteyttää muutenkin vatsaa.

• fhbfqib

Pyydä Propral nimistä lääkettä että pumppu ei leikkaa kiinni ja sitten vielä Diapameja niin ei kramppaa ja oo darraa. ;)

• Stonen

Tänään olen kuullut outoja ääniä, sellaisia epätodellisia äännähdyksiä ja pamahduksia. En meinaa pysyä pystyssä kun nousen ylös...

Puoli pulloa menee vodkaa edelleen päivässä 6 pulloa olutta.

Outo mahakipu tullut, selllainen vyömäinen kipu rintalastan alla, säteilee selkään...
        Varmaan ilmavaivoja.

Ja maanantai sen kun lähenee. oon päättänyt mennä kännissä töihin.

• tehnyt.
        Stonen kirjoitti:

Tänään olen kuullut outoja ääniä, sellaisia epätodellisia äännähdyksiä ja pamahduksia. En meinaa pysyä pystyssä kun nousen ylös...

Outo mahakipu tullut, selllainen vyömäinen kipu rintalastan alla, säteilee selkään...
        Varmaan ilmavaivoja.

oikean ja viisaan päätöksen!

• rinnassa
        Stonen kirjoitti:

Varmaan ilmavaivoja.

ja vielä vyömäisenä voipi uumoilla haimatulehdusta. No silloin ei tule töihin tai muuannekaan menosta mitään. Ambulanssia siinä tarvitaan ja sukkelaan sittenkin.

• Stonen
        rinnassa kirjoitti:

ja vielä vyömäisenä voipi uumoilla haimatulehdusta. No silloin ei tule töihin tai muuannekaan menosta mitään. Ambulanssia siinä tarvitaan ja sukkelaan sittenkin.

Just avasin uuden vodkapullon...

• Spriten_voimalla
        Stonen kirjoitti:

vai avasitko sen korkin, jotta voit kaataa pullon sisällön viemäriin?

• onko
        Stonen kirjoitti:

koko ketju trolli?
        Jos kaverilla on haimatulehdus (oireista päätellen) niin aika sitkeä sissi, kun vielä näppäimistöllä heiluu

• Spriten_voimalla
        onko kirjoitti:

koko ketju trolli?
        Jos kaverilla on haimatulehdus (oireista päätellen) niin aika sitkeä sissi, kun vielä näppäimistöllä heiluu

sisältö joutui muualle kuin viemäriin, niin epäilempä aloittajan huomista työkuntoa. Jos hän töihin asi pääsee niin todennäköisesti pokkaamaan vain sen viimeisen tilin.

• Onneton kesäjuomari

Ei ole mulla mitään vinkkejä antaa. Itse en kykene lopettamaan kuin seinään, vaikka haluaisinkin.
      Olen ryystänyt kaljaa monta viikkoa, nyt on pakko lopettaa. Mieli on maassa ja itseinho valtava.
      Miten sulle kävi, ap?

• Stonen

Vittu kun ihmiset on niin törppöjä että vastailee mun puolesta!!! (olen AP Stonen)

Istun selvinpäin töissä. Tahdonvoimalla lopetin alkoholin käytön.

Olen ollut nyt 3 päivää ihan selvä.

Viime yönä jopa sain unta!

• kysyn vaan
        Stonen kirjoitti:

Vittu kun ihmiset on niin törppöjä että vastailee mun puolesta!!! (olen AP Stonen)

Ottiko koville? Oliko tärinöitä tai muita oireita? Laakistako lopetit vai loiventamalla ja jos, niin miten onnistuit siinä?

• kysyn vaan
        Stonen kirjoitti:

Ottiko koville? Oliko tärinöitä tai muita oireita? Laakistako lopetit vai loiventamalla ja jos, niin miten onnistuit siinä?

• Stonen
        kysyn vaan kirjoitti:

Oli tärinöitä. Sydän hakkasi ja ahdisti. Hikoilutti, pelotti. Paskat turahti kerran yöllä housuun.

Puolitin annoksen kerran 24- tunnissa. Pahin päivä oli se kun oli kokonaan ilman. Mietin jo mielessäni, että jos "pienet siivut" ottais. En ottanut.

Tänään olen miettinyt koko päivän, " jos ottais yhden tai kaks kotona ruuan kanssa" ... Huono idea.

Oikeestaan nyt ei oo mitään oireita enää, vähän väsyttää ja närästää. Muuten aika ok. Ihme juttu.

Tekee mieli elää hetken terveellisesti. Hyvää ruokaa. Unta ja liikuntaa pikkuhiljaa.

Elämä voittaa...

• miten on
        Stonen kirjoitti:

Stonen kirjoittaa eilen, että "Just avasin uuden vodkapullon.." On kuitenkin ollut selvänä jo 3 päivää :D Niinpä niin...

• Stonen
        miten on kirjoitti:

Stonen kirjoittaa eilen, että "Just avasin uuden vodkapullon.." On kuitenkin ollut selvänä jo 3 päivää :D Niinpä niin...

Tunnustan, tulin ympäripäissäni töihin.. nolottaa. Yritin vältellä työkavereita parhaani mukaan. Nolointa oli, että kännipaska pääsi housuun, mutta onneksi oli vaihtohousut duunipaikalla. Haju nimittäin oli hirvittävä. Siivouskomerosta löysin käsidesiä ja sillä sitten parantelen oloani. No, puolen tunnin päästä pääsee himaan, tosin mene baarin kautta!

• Stonen
        Stonen kirjoitti:

Tunnustan, tulin ympäripäissäni töihin.. nolottaa. Yritin vältellä työkavereita parhaani mukaan. Nolointa oli, että kännipaska pääsi housuun, mutta onneksi oli vaihtohousut duunipaikalla. Haju nimittäin oli hirvittävä. Siivouskomerosta löysin käsidesiä ja sillä sitten parantelen oloani. No, puolen tunnin päästä pääsee himaan, tosin mene baarin kautta!

Varmaan just tän takia kantsii rekisteröityä...

En kirjoita enää tänne, enkä juo... ;)

• pakana.
        Stonen kirjoitti:

Olet raitistunut väärin. Ainoa oikea tapa raitistella, on juoda itsensä pohjalle, sieltä yhteiskunnan maksaman vieroituksen kautta A-klinikalle, ja loppuhuipennus prosessille on, kun nöyrryt ja menet AA-palaveriin ja tunnustat olevasi parantumattomasti saira alkoholisti, etkä voi koskaan parantua sairaudestasi, mutta voit TOIPUA siitä loppuelämäsi toveriseuran tuella, päivä kerrallaan.

Kaikki muut tavat lopettaa juominen ovat vääriä.

• Stonen
        pakana. kirjoitti:

Olet raitistunut väärin. Ainoa oikea tapa raitistella, on juoda itsensä pohjalle, sieltä yhteiskunnan maksaman vieroituksen kautta A-klinikalle, ja loppuhuipennus prosessille on, kun nöyrryt ja menet AA-palaveriin ja tunnustat olevasi parantumattomasti saira alkoholisti, etkä voi koskaan parantua sairaudestasi, mutta voit TOIPUA siitä loppuelämäsi toveriseuran tuella, päivä kerrallaan.

Kaikki muut tavat lopettaa juominen ovat vääriä.

Eilen sitten baarireissu venähti pilkkuun asti. Otin aamulla vodkaa parantamaan oloa ja nyt istun töissä. Yritin päästää pikku pierun, mutta se tulikin varren kanssa ja hirveällä paineella. Nyt istun sitten pöytäni ääressä, enkä uskalla liikahtaa. Jos nousen pöydän äärestä, alkaa kakkaa valua lahkeesta. Vaihtohousuthan meni jo eilen. En tiedä mitä tehdä :( Miten tästä pääsisi vaivihkaa pesulle? Yritän soittaa kamulle, että toisi puhtaat housut.

Koitan nyt väijyä sopivaa rakoa singahtaa veskiin. Olen jo vetänyt sukat lahkeiden päälle, ettei tuotosta pääse valumaan lattioille. Tiedän myös, että vessassa on käsidesiä jolla yritän loiventaa oloa. Ei kyllä pitäisi juoda näin paljon :(

• lskdjklfsjdlfksldkfjsldf
        Stonen kirjoitti:

Eilen sitten baarireissu venähti pilkkuun asti. Otin aamulla vodkaa parantamaan oloa ja nyt istun töissä. Yritin päästää pikku pierun, mutta se tulikin varren kanssa ja hirveällä paineella. Nyt istun sitten pöytäni ääressä, enkä uskalla liikahtaa. Jos nousen pöydän äärestä, alkaa kakkaa valua lahkeesta. Vaihtohousuthan meni jo eilen. En tiedä mitä tehdä :( Miten tästä pääsisi vaivihkaa pesulle? Yritän soittaa kamulle, että toisi puhtaat housut.

Koitan nyt väijyä sopivaa rakoa singahtaa veskiin. Olen jo vetänyt sukat lahkeiden päälle, ettei tuotosta pääse valumaan lattioille. Tiedän myös, että vessassa on käsidesiä jolla yritän loiventaa oloa. Ei kyllä pitäisi juoda näin paljon :(

Hauskasti kirjoitettu tuo kakkajuttu, mutta ei vaan ole alkuperäisen näppäimistöltä. Tässäkin yksi esimerkki, miksi porukka lopettaa tälle palstalle kirjoittamisen. Toinen syy on se, kun asiallisia viestejä poistetaan mielivaltaisesti.

• niinpä niin
        lskdjklfsjdlfksldkfjsldf kirjoitti:

Hauskasti kirjoitettu tuo kakkajuttu, mutta ei vaan ole alkuperäisen näppäimistöltä. Tässäkin yksi esimerkki, miksi porukka lopettaa tälle palstalle kirjoittamisen. Toinen syy on se, kun asiallisia viestejä poistetaan mielivaltaisesti.

Siksi tästä onkin tullut ihan pelle palsta, kun seriffin toiminta on täysin käsittämätöntä. Asialliset kirjoittajat on poistuneet
        www.paihdelinkki.fi palstalle, missä ei harrasteta aivotonta sensurointia.

• b.enzo
        niinpä niin kirjoitti:

Siksi tästä onkin tullut ihan pelle palsta, kun seriffin toiminta on täysin käsittämätöntä. Asialliset kirjoittajat on poistuneet
        www.paihdelinkki.fi palstalle, missä ei harrasteta aivotonta sensurointia.

Itse kyselin benzokoukusta, jos tulee tuleeko miten nopeasti. Kun juontia lopettelen. Seriffi suuruudessaan poisti ketjun. On vaikea ymmärtää miksi, mutta sen ymmärtää, miksi täällä ei kannata mitään asiallista edes kysyä, kiitos tyypin RAITIS eli seriffin.

Jatketaan paska tuli voimalla housuun ketjuja ja tänään raittina uskontunnustuksia.

• valikoiden
        b.enzo kirjoitti:

Itse kyselin benzokoukusta, jos tulee tuleeko miten nopeasti. Kun juontia lopettelen. Seriffi suuruudessaan poisti ketjun. On vaikea ymmärtää miksi, mutta sen ymmärtää, miksi täällä ei kannata mitään asiallista edes kysyä, kiitos tyypin RAITIS eli seriffin.

Jatketaan paska tuli voimalla housuun ketjuja ja tänään raittina uskontunnustuksia.

sinä oikein luet tätä palstaa, kun minä ainakin olen nähnyt täällä useampiakin kirjoituksia benzojen käytöstä niin katkaisussa kuin muutoinkin

kahtalaista mielipidettä näyttää olevan, toiset eivät käyttäisi lainkaan ja toiset sallisivat käytön katkaisuvaiheessa

olisikohan sinulla asiaa myös silmälääkärille?

• mutta...
        valikoiden kirjoitti:

sinä oikein luet tätä palstaa, kun minä ainakin olen nähnyt täällä useampiakin kirjoituksia benzojen käytöstä niin katkaisussa kuin muutoinkin

kahtalaista mielipidettä näyttää olevan, toiset eivät käyttäisi lainkaan ja toiset sallisivat käytön katkaisuvaiheessa

sinulla olisi asiaa meediolle, kun en ainakaan minä sitä ketjua näe missään? Näetkö sinä?

• olla.
        valikoiden kirjoitti:

seriffi, ilman nimimerkkiä nyt, tai joku hänen perseen nuolijoistaan.

• tänään raittina
        valikoiden kirjoitti:

tänään raittina ketjuja yllättäen täällä näkee joka päivä, ja ne on täysin turhia. Join aamukahvit, sää on kiva ja plaah plaah.. todella mainioita, ja kertoo palstan taosta aivan kaiken.

Silti niitä tulee joka päivä uudestaan, eikä niitä kukaan poista. Benzo koukku ketuja sentään ei tule joka päivä.

• oivaltaa....
        tänään raittina kirjoitti:

tänään raittina ketjuja yllättäen täällä näkee joka päivä, ja ne on täysin turhia. Join aamukahvit, sää on kiva ja plaah plaah.. todella mainioita, ja kertoo palstan taosta aivan kaiken.

Silti niitä tulee joka päivä uudestaan, eikä niitä kukaan poista. Benzo koukku ketuja sentään ei tule joka päivä.

benzot eivät ole alkoholia, keskustelu taitaa kuulua huumeet-palstalle. yritä siellä.

• Stonen
        oivaltaa.... kirjoitti:

benzot eivät ole alkoholia, keskustelu taitaa kuulua huumeet-palstalle. yritä siellä.

En kirjoita tänne enää ikinä...

AP Stonen

• helpompi
        Stonen kirjoitti:

AP Stonen

pitää kuin alkoholin kanssa: ei ikinä :)
        vai kuinka ?

helpompi kirjoitti:

pitää kuin alkoholin kanssa: ei ikinä :)
        vai kuinka ?

voi tätä keskustelupalstaa. aina toisia arvostelemassa , kun itse ollaan niin hyviä.

• tuomareita
        ******** kirjoitti:

voi tätä keskustelupalstaa. aina toisia arvostelemassa , kun itse ollaan niin hyviä.

missä on arvosteltu ? miten ? ja ketä ? ja mistä ?

• minä77
        Stonen kirjoitti:

AP Stonen

Kuulostaa kirjoittelusi niin oudolta, että todellakin parempi, jos et kirjoittele. Selvästi useat näistä kirjoittajista ovat sinua yrittäneet auttaa.

• Stonen

Olen ollut kännissä töissä koko viikon, onneksi en ole jäänyt kiinni. Tänään olen juonut jo yhden kossupullon ja toinen odottaa jemmassa. Vatsan kanssa on ollut ongelmia, mutta olen nyt varannut vaihtohousuja runsaasti matkaan ja pidän kuukautissuojaa pöksyissä, sitä ei kukaan huomaa ja kyllä se märät pierut aina pysäyttää. Isompi lasti tosin tulee armotta läpi. Koitan viikonloppuna ajaa putken alas.

• työmies?????????????

Tuottava varmaan

• pro.tenu
        työmies????????????? kirjoitti:

Tuottava varmaan

Vain amatöörit haaskaavat vapaa-aikaansa juomiseen. Juominen kannattaa tietenkin suorittaa töissä!

• Stonen

Tarkoitus oli alkaa loivennus tänään, mutta vedän jo krapulaan vodkaa. Luultavasti juon kaksi isoa pulloa vodkaa tänään. Illalla olisi tyttären synttärit, mutta ei sinne kehtaa tässä kunnossa mennä ja vaikka en ottaisikaan tänään, ei illalla siltikään ole tarpeeksi hyvässä kuosissa. Niinpä on ihan sama jatkaa juomista.

Tarkoitus olisi sitten ensi viikolla alkaa loiventamaan, ehkä. Yritän nyt kuitenkin vähentää niin, että viikolla juon vain korkeitaan sen yhden ison pullon vodkaa päivässä.

• sellaisen isän, jonka
        Stonen kirjoitti:

Tarkoitus oli alkaa loivennus tänään, mutta vedän jo krapulaan vodkaa. Luultavasti juon kaksi isoa pulloa vodkaa tänään. Illalla olisi tyttären synttärit, mutta ei sinne kehtaa tässä kunnossa mennä ja vaikka en ottaisikaan tänään, ei illalla siltikään ole tarpeeksi hyvässä kuosissa. Niinpä on ihan sama jatkaa juomista.

Tarkoitus olisi sitten ensi viikolla alkaa loiventamaan, ehkä. Yritän nyt kuitenkin vähentää niin, että viikolla juon vain korkeitaan sen yhden ison pullon vodkaa päivässä.

hän ansaitsee?
        Voisit leuhkia kännäilylläsi jossain perhe- ja ihmissuhdepalstalla.

• tuo koko
        sellaisen isän, jonka kirjoitti:

hän ansaitsee?

juttu on.
        ehkä ihan eka oli aito ja sen jälkeen jonkun huumoria. pitää itseään hauskana miehenä. silkkaa provoa ja ärsytystä.
        saa mitä kaipaa ?

• Stonen
        sellaisen isän, jonka kirjoitti:

hän ansaitsee?

Lapsi oli vahinko, joka sai alkunsa siitä, kun humalaspäissäni työstin erästä baariruusua..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1586
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      98
      1514
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      204
      966
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      849
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      770
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      724
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60