Täällä olisi kaksi reipasta ja eläinrakasta, vuosina -94 ja -95 syntynyttä tyttöä, jotka olisivat kiinnostuneita koirien ulkoilutuksesta (kohtuullista maksua vastaan). Asumme Malmilla, mutta ulkoilutamme koiria Pukinmäestäkin. Ulkoilutus tapahtuisi mieluusti viikonloppuna ja muista ajankohdista voidaan neuvotella :)
Ottakaa siis rohkeasti yhteyttä!
HEI KOIRANOMISTAJAT!
5
756
Vastaukset
- vietiin ilman
maksua ihan vain koirarakkaudesta..jos omaani vie niin en kyllä maksa siitä vaan saa viedä ihan vain omaksi iloksi.."bisnessit" muulla tavalla. :)
Miksi rahastus???- -minua,-
miksi lainaisin lemmikkiäni jollekin, ja maksaisim vielä siitä, että saisi odotella sydän kurkussa tuleeko terveenä kotia takaisin vai ei?
Olen itse ainakin hankkinut koiruuden ainoinaan siksi, että pakottaa minut päivittäin liikkumaan ulkona säästä riippumatta ja omaksi iloksi jne.
- Kuulkaash...
tytöt... 15 ja 16 wee.. Voisitta vaikkapa laittaa kaupan seinään tällaisen ilmoituksen, jossa tarjoatte hoitokotia yhdelle koiralle kerrallaan, jos vaikka jokin omistaja joutuu lähtemään työmatkalle. Silloin teillä kylläkin pitäisi olla jotain kokemustakin koiraroduista, osattava ottaa vastaan neuvoja (KUUNNELLA). En kylläkään usko, jos teillä ei sitä kokemusta löydy, asiasta ei taida tulla mitään.. Ehkä seurakoira saattaisi mennä.
- fgdgfgf
kun olen itse koiran ottanut, niin itse siitä huolehdinkin!
- dbfdfgn
entisaikaan koirarakkudesta ei otettu maksua vaan vietiin ulos ihan omaksi iloksi. niin minäkin.
itse en uskaltaisi antaa koiraani toisten kuljetettavaksi..saisi miettiä tuleeko koira hengissä takaisin ja miten kuljetatte..liian paljon tuntuu sattuvan kokemusta omaavillekin.
en itse maksaisi jos haluaa viedä ulos ok kunhan todella luotettava ja tuttuni en muille antaisi..
onko teillä vakuutus jos jotain sattuu tuskin..kuten joku koira hyökkää koirani kimppuun, koirani pääsee irti ja jää auton alle etc..oma kokemukseni on nuoruudestani kun annoin koirani lapsille kuljetettavaksi ..olin sanonut reitin mitä voi kulkea ja ettei missään nimessä kaupungin suuntaan kun on paukkuarka..no eikös muksut tullut mua vastaan ja veivät koiraani pyörän vierellä kaupungille.. . :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1512496Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637