HEI KOIRANOMISTAJAT!

helgejennyh

Täällä olisi kaksi reipasta ja eläinrakasta, vuosina -94 ja -95 syntynyttä tyttöä, jotka olisivat kiinnostuneita koirien ulkoilutuksesta (kohtuullista maksua vastaan). Asumme Malmilla, mutta ulkoilutamme koiria Pukinmäestäkin. Ulkoilutus tapahtuisi mieluusti viikonloppuna ja muista ajankohdista voidaan neuvotella :)

Ottakaa siis rohkeasti yhteyttä!

5

753

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vietiin ilman

maksua ihan vain koirarakkaudesta..jos omaani vie niin en kyllä maksa siitä vaan saa viedä ihan vain omaksi iloksi.."bisnessit" muulla tavalla. :)

Miksi rahastus???

• -minua,-

miksi lainaisin lemmikkiäni jollekin, ja maksaisim vielä siitä, että saisi odotella sydän kurkussa tuleeko terveenä kotia takaisin vai ei?
        Olen itse ainakin hankkinut koiruuden ainoinaan siksi, että pakottaa minut päivittäin liikkumaan ulkona säästä riippumatta ja omaksi iloksi jne.

• Kuulkaash...

tytöt... 15 ja 16 wee.. Voisitta vaikkapa laittaa kaupan seinään tällaisen ilmoituksen, jossa tarjoatte hoitokotia yhdelle koiralle kerrallaan, jos vaikka jokin omistaja joutuu lähtemään työmatkalle. Silloin teillä kylläkin pitäisi olla jotain kokemustakin koiraroduista, osattava ottaa vastaan neuvoja (KUUNNELLA). En kylläkään usko, jos teillä ei sitä kokemusta löydy, asiasta ei taida tulla mitään.. Ehkä seurakoira saattaisi mennä.

• fgdgfgf

kun olen itse koiran ottanut, niin itse siitä huolehdinkin!

• dbfdfgn

entisaikaan koirarakkudesta ei otettu maksua vaan vietiin ulos ihan omaksi iloksi. niin minäkin.

itse en uskaltaisi antaa koiraani toisten kuljetettavaksi..saisi miettiä tuleeko koira hengissä takaisin ja miten kuljetatte..liian paljon tuntuu sattuvan kokemusta omaavillekin.

en itse maksaisi jos haluaa viedä ulos ok kunhan todella luotettava ja tuttuni en muille antaisi..

onko teillä vakuutus jos jotain sattuu tuskin..kuten joku koira hyökkää koirani kimppuun, koirani pääsee irti ja jää auton alle etc..oma kokemukseni on nuoruudestani kun annoin koirani lapsille kuljetettavaksi ..olin sanonut reitin mitä voi kulkea ja ettei missään nimessä kaupungin suuntaan kun on paukkuarka..no eikös muksut tullut mua vastaan ja veivät koiraani pyörän vierellä kaupungille.. . :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      121
      2243
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      58
      2187
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1865
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      8
      1417
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      80
      1408
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1377
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1161
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1150
    9. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      62
      1133
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      69
      1000
    Aihe