GIGANTTI ..... ei enää ikinä

luottamuspula

Menin Giganttiin, ostin peskoneen. Maksoin käteisellä. Toimitus maanantina klo 14 , lukee kuitissakin.
Kello kulkee, ei pesukonetta. Puoli 4 meni pinna. Oli treffit klo 15 ja menetin 250 euroa tavaran, kun en päässyt sitä noutamaan sovitusta paikasta ohikulkumatkalaiselta.
Kuitista liikkeen numeroa hakemaan .... turhaan. Eihän nykyään voi mistään valittaa ilman salapoliisin koulutusta.

Hain liikkeetä rahani pois. Oli kuulemma väärin merkitty kuljetus, siksi ei tullut. Kuka korvaa menettämäni ajan, menettämäni kaupan ja paskamaisen odottelun ?

Hittoon koko putiikki !!!! Palveluakin sieltä on turha odottaa, kaksi miestä oli liikkeessä käydessäni palvelemassa.

Kouluttaisivat myyjänsä edes kirjoittamaan.

17

7038

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jusba|

Moi!

Mä en oo itse ollut koskaan Gigantissa töissä, mut voin kuvitella, et kun ihmisiä nekin on niin virheitä sattuu. Ehkä sun pitäis oikeesti ottaa toi sun hernemaissipaprikapussi pois nenästäs ja aatella, et jos oisit vähänkään fiksu niin oisit soittanut Giganttiin ja tälle ohikulkumatkalaiselle ja sopinut paremmin juttus.

Joskus se onni ei osu kohalle jos nököttää vaan kotona ja sitä, et maailma on niin kauheen epäreilu ja ikävä.

Mä en puolustele Giganttia, mut eräässä toisessa firmassa jossa olin ja kotareiden kanssa pelattiin, niin kyl noita virheitä sattu, sit ku hoksaa, et niitä saattaa olla enemmän kuin vain se yks kappale ja et se kotiinkuljettajakin voi mokata, niin mistäs sitä tietää, et onko se syy tässäkään tapauksessa oikeesti Gigantin.

Ps. Kotiinkuljetuksen ottaessa niin on ihan suotavaa pyytää KOTIINKULJETTAJAN numero niin ei tarvi turhaan välikäsien kautta kysellä toimitusaikoja tai niiden myöhästymisiä.

• Giganttiin

Vaatii salapoliisin taidot löytää numero liikkeeseen. Kuitisssa sitä ei tietenkään ole, joku vois nääs soittaa.
        Ohikulkumatkalainen oli menossa Hesaan lentokentälle, tuskin olisi siirtänyt matkaansa vuorokaudella. Sen päivän kuljetukset nääs oli jo menneet.
        Vika oli SIIS myyjässä, joka oli laittanut kuljetuksen myyntipäiväksi kello 14 , kaupat tein kuitenkin illalla.
        Ei niille todellakaan saa mitään yhteysnumeroita.

• apinat..
        Giganttiin kirjoitti:

Vaatii salapoliisin taidot löytää numero liikkeeseen. Kuitisssa sitä ei tietenkään ole, joku vois nääs soittaa.
        Ohikulkumatkalainen oli menossa Hesaan lentokentälle, tuskin olisi siirtänyt matkaansa vuorokaudella. Sen päivän kuljetukset nääs oli jo menneet.
        Vika oli SIIS myyjässä, joka oli laittanut kuljetuksen myyntipäiväksi kello 14 , kaupat tein kuitenkin illalla.
        Ei niille todellakaan saa mitään yhteysnumeroita.

Soittakaa 118 tms vastaavaan numero- ja yhdistämispalveluun.. Saatte varmasti oikean numeron nopeasti. Tai sitten jos olette netin äärellä niin ainakin ITSE löysin jokaisen Gigantin liikkeen numeron alle 30 sekuntissa niinkin ihmeellisestä osoitteesta kuin www.gigantti.fi

Miksi te ihmiset olette nykyään niin aivottomia ja kädettömiä joka paikassa..

• -?-
        apinat.. kirjoitti:

Soittakaa 118 tms vastaavaan numero- ja yhdistämispalveluun.. Saatte varmasti oikean numeron nopeasti. Tai sitten jos olette netin äärellä niin ainakin ITSE löysin jokaisen Gigantin liikkeen numeron alle 30 sekuntissa niinkin ihmeellisestä osoitteesta kuin www.gigantti.fi

Itsellä tuli myös asiaa Giganttiin. Heti löyty numero sieltä mistä pitääkin ja sain asiat hoidettua. Ei muuten tullut edes mieleen etsiä numero kuitista.

• sano vilkkaammat
        apinat.. kirjoitti:

on aivoton, kun odottaa saavansa tilaamansa koneen.
        Pitäiskö todella maksaa 118 palvelusta. Toki löysin sen netistä, mutta oli jo liian myöhä toisen juttuni suhteen. Oletin, että ehkä puoli tuntia myöhästyy, ei kait ne sekunttarin kanssa ole liikenteessä.
        Pitääkö todella kaikki tilauksen varmistaa, vahvistaa ja kysellä perään.
        Luulin, että maksettu korvaus laitteesta ja kuljetuksesta riittäisi.

Ehkä nykyään on aivoton ja kädetön jos kuvittelee näinkin yksinkertaisen asian SUJUVAN !!!!!

• pitäisi säätää
        -?- kirjoitti:

Itsellä tuli myös asiaa Giganttiin. Heti löyty numero sieltä mistä pitääkin ja sain asiat hoidettua. Ei muuten tullut edes mieleen etsiä numero kuitista.

pakolliseksi. Jos kaupan suhteen on valittamista, on kohtuutonta odotaa, että kaikilla on netti nenän alla.
        Jos tilanne on hankala niin pääseehän tuolla toiminalla tietysti asiakkaista eroon.
        Yrittää väistellä vastuun ottamista ja tehdä yhteydenotto mahdollisimman hankalaksi. Kaikki kun eivät asu liikkeen vieressä nääs.

• näinmäoisintehny
        sano vilkkaammat kirjoitti:

on aivoton, kun odottaa saavansa tilaamansa koneen.
        Pitäiskö todella maksaa 118 palvelusta. Toki löysin sen netistä, mutta oli jo liian myöhä toisen juttuni suhteen. Oletin, että ehkä puoli tuntia myöhästyy, ei kait ne sekunttarin kanssa ole liikenteessä.
        Pitääkö todella kaikki tilauksen varmistaa, vahvistaa ja kysellä perään.
        Luulin, että maksettu korvaus laitteesta ja kuljetuksesta riittäisi.

Ehkä nykyään on aivoton ja kädetön jos kuvittelee näinkin yksinkertaisen asian SUJUVAN !!!!!

siis mikset mennyt hakemaan sitä tavaraa?? Matkalla soittanut 118 tms ja sanonut giganttiin, että tulevat myöhemmin, oisit menettänyt vain sen 118 puheluhinnan

ei tajuu ei

• kas kun maksoin
        näinmäoisintehny kirjoitti:

siis mikset mennyt hakemaan sitä tavaraa?? Matkalla soittanut 118 tms ja sanonut giganttiin, että tulevat myöhemmin, oisit menettänyt vain sen 118 puheluhinnan

ei tajuu ei

kuljetuksen ja mun autoon EI MAHDU PESUKONE. Kai olisin sen jo alunperin ottanut mukaani jos se olisi ollut mahdollista.
        Tätä kuljetusta vaan ei oltu merkitty kuittiin asianmukaisesti.
        Paskaaks mun siitä pitäis jotain maksaa.
        Tajuutko jotain muuta edes, kun tätä on niin vaikeeta ?????

TAVARAT TUODAAN SILLOIN KUN ON SOVITTU, jos halutaan myöhemminkin tehdä kauppoja.
        Ei se oo niin, että maksoit sen ja voidaan ehkä tuodakin. Jos muistetaan, keretään, sattuu huvittamaan.
        Onneks raha kelpas heti ekalla kerralla, ei joutunut tyrkyttämään.
        Tosin hain ne sitten pois. Ilman korkoa.

• Viimeinen mohikaani
        kas kun maksoin kirjoitti:

kuljetuksen ja mun autoon EI MAHDU PESUKONE. Kai olisin sen jo alunperin ottanut mukaani jos se olisi ollut mahdollista.

TAVARAT TUODAAN SILLOIN KUN ON SOVITTU, jos halutaan myöhemminkin tehdä kauppoja.
        Ei se oo niin, että maksoit sen ja voidaan ehkä tuodakin. Jos muistetaan, keretään, sattuu huvittamaan.

Ugh! Olla puhunut.

• hmh...
        kas kun maksoin kirjoitti:

siis tässähän nyt oli tarkotettu et mikset menny hakemaan sitä TOISTA asiaa minkä olit sopinu,EI pesukonetta.itse et näköjään tajunnu. on se kumma jos on varaa ostaa pesukone muttei maksaa yhtä numerotiedustelun puhelua...tai kattoo puhelinluettelosta,varmasti löytyy,ja ilmaseks.ja jos oletit et puol tuntii saattaa myöhästyä niin mikset soittanu heti sen PUOLEN tunnin jälkeen,vaan sit vasta kun oli jo liian myöhästä?et voi siit syyttää giganttia et se toinen juttu meni ohi.ja ymmärrän senkin et kyl niille myyjille virheitä käy.on se hyvä jos sä olet täydellinen ja on varaa arvostella muita.sulle ei sit varmaan koskaan oo virhettä käyny.eikä kyl tulis mullekkaan edes mieleen mistään kuitista numeroo hakee.rahat sait koneesta takas ilmeisesti,ja itseäs voit syyttää siitä et toinen juttu meni ohi.

• Kaikille tekijöille

Kirjoittajalle on sattunut harmillinen tapaus.
      Kirjoittajan tapauksen mukaiseen tärkeään kotitoimitukseen pitäisi kyllä varautua siten, että toimitukselle voi tulla mitä tahansa, myös toimittajasta riippumattomia esteitä.
      Yleensä Mr. Murphy sotkeutuu mieluiten kaikkein tärkeimpiin hankkeisiin.

Myös osaavalla ja laadukkaalla palvelulla on hintansa. Joskus on ihan fiksua ostaa sitäkin.

• Aina Pettynyt

Entinen laxell, entinen meininki.

• laxellissa
        Aina Pettynyt kirjoitti:

Entinen laxell, entinen meininki.

Muistan kun olimme ostamassa uuteen taloomme kaikki kodenkoneet...Koko paketti oli jotain 6000-8000€ välillä. Laxel oli ainoa paikka mistä ei saatu tarjousta. Vaikka käytiin kahteen kertaan kysymässä ja soitettiinkin vielä. "joo huomenna pistetään tulemaan..."

Ihme kun ei raha kiinnosta.

• Visa Vinkkeli

Ennen asioin Laxellilla ja nyt Gigantissa. Koskaan en ole saanut huonoa palvelua.
      Asiantuntijoiden kanssa on turvallista asioida.

• Vesa Wankkeri

Haha, taitaa olla kauppias itse kirjoittelemassa palstoilla...

• Anonyymi

Monessa kodinkoneliikkeessä asioinneena voin sanoa että Salon Gigantissa on kyllä hyvä ja kohtelias palvelu. Aina toivotetaan tervetuloa tiskin takaa ja alta aikayksikön joku myyjistä on jo kysymässä miten voisi palvella. Tilasitko kuljetuksen ja asennuksen sillä itsehän et saa asentaa pesukonetta?
      Olen ostanut ko Gigantista n 5000€ edestä laitteita kotiinkuljetuksella ja asennuksella ja aina on toiminut. Kiitos Salon Gigantille ja kesällä tulen taas ostoksille.

• Anonyymi

Eikä Gigantista kannata muutenkaan mitään ostaa.Vihervasemmistolainen paskafirma,kehuivat nettimainoksesssaan lahjoittaneensa 25,000£ Luonnonsuojeluliitolle,vaikka ei se nyt ihan vielä terroristijärjestö ole mutta kuitenkin taantumusjärjestö.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      78
      3190
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2400
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2117
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2112
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1879
    6. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      30
      1752
    7. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      10
      1569
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1310
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1264
    Aihe