sellanen olo, että olisi tulehdus alapäässä päällä ja yhdyntäkin sattuu? Välillä tulee valkovuotoa joka vaihtelee kirkkaasta valkoiseen mömmöön? Kutiseeko sieltä täältä häippäreiden seudusta? Sattuuko kenties alamahasi?
Loputa se johtaa siihen, että seksi ei kiinnosta ja lääkärikin antaa vaan Flagyl tai antibiottisalva -kuureja, mitkä auttavat hetken?! Onko sinulla näin?
Mulla oli näitä oireita 4 vuotta. Juoksin gyneltä toiselle, kukaan ei osannut auttaa. Sukupuolitestit otettiin ja muitakin näytteitä mutta kertaakaan se ei ollut hiivaa.
Loputa kyllästyin ja ostin apteekista canestenia. Vähän ajan päästä sama tilanne..ja ostin taas canestenia, sen 3päivän voidekuurin emättimeen.
Sitten tilanne oli jonkin aikaa hyvä, kunnes taas oireet palasivat.
Päättelin, että se on pakko olla hiivaa kun ei oikeen muutakaan voinut olla. Stressiä, e-pillerit ja paljon valkoista vehnätuotteita. Menin lääkäriin ja sanoin, että sen on oltava hiivaa ja että siitä pitää päästä eroon.
Sain useamman viikon kestävän estokuurin.
Otan Diflucania joka toinen viikko ja nyt olen ottanut vasta 4 tablettia ja vaiva on poissa ja ELÄMÄ HYMYILEE!!!
Tämän takia mieheni lähti hakemaan seksiä muualta, nyt kun olen taas kunnossa ja seksi maistuisi niin...olenkin yksin :(
Toivottavasti tästä oli apua jollekkin.
On myös tulehduksia jotka ovat ns. epäspesifistisiä tms, mutta hiivakin voi olla oikukas :)
Onko teillä jatkuvasti
3
3317
Vastaukset
- kysymyssss
Onko tuo Diflucan siis hiivalääke? Minulla ei ole todettu hiivaa, mutta epäspesifiä tulehdusta kyllä (johon Flagyl ei vaikuta YHTÄÄN, Dalacin ehkä ihan vähän). Ei auta maitohappobakteerit, ei mikään. Aamulla tilanne on yleensä ihan hyvä, etenkin jos nukun ilman housuja mahdollisimman ilmavasti. Nyt olen pyrkinyt huuhtomaan alapäätä suolavedellä. Se tuntuu ihan hyvältä, mutta ei seKÄÄN tätä vaivaa pois ole vienyt. Jos tämän jollain pillerillä pois saisi niin hurraa. Mutta jos tuo Diflucan on hiivalääke, se tuskin auttaa minulla...
Oireitani: kuivuuden tunne ulkosynnyttimissä, kuivuutta muutenkin (valkovuotoa hyvin hyvin vähän jos ollenkaan), välillä (harvemmin) täysin vetistä vuotoa (siis ihan kuin vettä), ajoittain pakottavaa virtsahädän tunnetta (ei kuitenkaan kirvelyä virtsatessa kuten virtsatulehduksessa vaan ennemmin yliaktiivisen rakon tyyppisiä oireita), ajoittain pientä kutinaa, pistelyä, polttelua ja turvotuksen tunnetta. Oireiden alkaessa viileää tunnetta limakalvoilla (nykyään tuo kirvely/polttelu korvannut tuon viileän tunteen), myös mieliala todella huono välillä oireiden takia, istuminen pahentaa selvästi oireita kuten myös tiukat vaatteet,...- smile -76
on hiivalääke, googella löydät.
Hiivaa ei minullakaan kertaakaan todettu, laboratoriotestien mukaan, se tässä mystistä onkin.
Kuivutta mulla ei kyllä ole ollut.
Oletko kokeillut limakalvoille Pevisonea (taitaa olla reseptivoide) tai Bepanthenia?
Käytin niitä myös kerran ja tuo Pevisone oli kyllä tosi hyvä, SUOSITETLEN! Sekin taitaa olla eräänlainen sienilääke...
Muistan kanssa, että istuminen pahensi asiaa ja liian tiukat housut.
Kokeilin myös maitohappobakteeripillereitä, Lactalia, Vagi-C:tä...nuo 2 viimeistä lähinnä pahensivat tilannetta.. - sama.-.-
smile -76 kirjoitti:
on hiivalääke, googella löydät.
Hiivaa ei minullakaan kertaakaan todettu, laboratoriotestien mukaan, se tässä mystistä onkin.
Kuivutta mulla ei kyllä ole ollut.
Oletko kokeillut limakalvoille Pevisonea (taitaa olla reseptivoide) tai Bepanthenia?
Käytin niitä myös kerran ja tuo Pevisone oli kyllä tosi hyvä, SUOSITETLEN! Sekin taitaa olla eräänlainen sienilääke...
Muistan kanssa, että istuminen pahensi asiaa ja liian tiukat housut.
Kokeilin myös maitohappobakteeripillereitä, Lactalia, Vagi-C:tä...nuo 2 viimeistä lähinnä pahensivat tilannetta..Pevisonesta en ole kuullutkaan, mutta Bepanthenia kyllä olen käyttänyt. Ja Bevita-R:ää, Ovestinia, maitohappobakteereita, Vagi-C:tä, Lactalia, suolahuuhtelua, soodahuuhtelua, Flagylia, Dalacinia, keltar. hormonia,... Ei auta. Kumma juttu, että kokeissa ei näy hiivaa, mutta hiivalääke auttaa kuitenkin. Auttaisikohan minullakin... Toisaalta hirvittää turhan takia mitään hiivalääkkeitä syödä, kun ne voivat myös sekoittaa tilanteen niin, että niiden jälkeen hiivaa vasta tuleekin. Vaikka mitäpä se tässä konkurssissa enää vaikuttaisi :P No, ehkä jotain. Mutta kiitos vinkistä, onpahan ainakin yksi vielä kokeilematon keino korvan takana taas...
Toinen kehuttu tuote on se ACOn intiimipesuaine, jota en myöskään ole vielä kokeillut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315776- 363791
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833323- 122758
- 292222
- 122167
- 1621906
- 181505
- 1051362
- 251233