Heippa kaikille!
Olisi tämmöistä asiaa että osa äitini sukulaisista asuvat moskovassa ja äidin isä on minulle joskus lähettänyt postimerkkejä osa suomalaisia vanhoja ja osa muualta maailmalta osa merkeistä on 1800 luvun loppupuolelta ja 1900 luvun alkupuolelta..niinpä tässä tulee kysymys onko näitä merkkejä mitään järkeä myydä pois känsioita minulla on 5 kappaletta ja itse en ymmärrä merkkien päälle mitään :S mutta haluaisin tietää että laitanko nämä menemään suvussa eteenpäin mitä tähän mennessä on tehty? Toivon VAIN ASIALLISIA VASTAUKSIA!!!!!
Onko järkeä myydä pois
1235
1
655
Vastaukset
- tällaiseen osaa
vastatata juuri mitään. Mikä on summa minkä mahdollisesti haluaisit merkeistäsi saada? Ovatko ne ehjiä? Mitään arviota ei voi sanoa ilman kuvia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541943
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131876- 1181307
- 901266
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961238Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4261172- 62899
- 49851
- 50846
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä218712