freestyle settiä lonkalta.

mc-tempo

mää tein tämmöse räpin, kirjotin huviksee koska halusin kokeilla onnistuuko tää multa :D en oo ikinä koittanu laulaa mut kiinnostaa tää räppi. älkää feidatko kovi pahasti meikää ku tää oli eka mun kirjottama. tää on tahallaan kirjotettu hyökkäävästi,itserakkaasti ja leijasti ku kirjotin pyyhkimättä koko tekstin ja vitun nopeesti ku vein mielessä freestylea battlessa.
Jote jätä kommentii tai tulee ongelmii : D
------------------------------------------
jos oisin klanari leikkaisin sun pääs irti saatanan nilkki ja siihe tarkotukseen hakisin vasaran ja sirpin
oot muka räpp ku allas on cadillac mut oot paskana tän setin jälkee niinku mun aamiainen saatanan satiainen
et osaa mitää , oot muka feimi mut tän jälkee heität vaa veivit pahan sopan keitit ku mun kanssa leikit
älä ala mulle pätee äläkä koetakkaan tehä niinku mä teen sun ego tippuu ku se valuis alas mäkee
sillä mä oon itteänikin kovempi joten sun ois ehkä somempi pienentää volyymii toi on nii noloo siis
varmaa isälleski huuat ''anna mulle moloo pliis''
sä oot mulle yks vitun läppä niinku oikeesti osaisit muka räppää hei jätkää tos on ovi mene siitä ulos ja sulje se
perääs muuten näytän miten se käy vedän sut korvist ja nenäst pihalle ja takasi jotta opit varmastii.

teen mitä lystää teet mitä osaat mua ei kiinnosta yhtään heität paskaa settii ja irc galleriasta naista joudut ettii
turhaa mulle pauhaat sun äänes kuulostaa ku radiossa sois rikkinäinen nauha mä jätän sut rauhaan vasta ku joudut hautaa
ja hautas päälä tanssin ja tausta musiikkina soi Dizzy deejays nyt riitti hei mä näytän sulle et mun riimit koskaa lopu ei
yrität tehä sopuu mut ei susta hyvää kukaan koskaa puhunu ei pelkkää homo huhuu hei.
meikän skeidaa kukaan ei feidaa paitsi sä ja sun naapuris heila, tiukkaa tempoo sen nimiki jo kertoo
haiset ja sun aattet on paskaiset ku viemäri putki , turhaa hutkit tykitän sua mahaa , naama eelä soraa , käsitä jo
että ei kukaa sun biiseilles joraa, ne vaa sanoo ''no jaa''
oot ehkä iso mies mutta et oo kauoo ku lompakkoni alleni tallon , vingutan visaa vingutan ku mul ois joku kiire
vingutan kisaa ja tuhlaan liikaa ja sä istut kotona ja haiset viinalt.

oot yhtä aito hoppari ku rehellinen ostosteeveen jobbari , oot pelkkä rotta siis mut seki sua varmaa naamaa mottaisi
pysy kaukana oon allerginen luusereille hei torvi, sehän on jugee eikä milkki mä tsennaan sust ainaki tuhat blondi-vitsii.
sä oot täys uuno koko äijä hei camoon eikö sulla leikkaa vieläkää heitin sulle hiekkat silmii sä linnan siitä rakensit
mä lähen menee toi äijä on täys kaheli.

0

513

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
        Ikävä
        68
        7027
      2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
        Yrittäjyys
        66
        6830
      3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
        Maailman menoa
        149
        5483
      4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
        Ikävä
        52
        4653
      5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
        Ikävä
        20
        4109
      6. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
        Kuhmo
        5
        3750
      7. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
        Ikävä
        31
        3327
      8. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
        Ikävä
        37
        3298
      9. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
        Maailman menoa
        79
        2821
      10. Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....

Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta
        Maailman menoa
        40
        2289
      Aihe