NHL 2004 ongelma!

Dynasty Mode

joo eli NHL 2004 pc:llä ja Dynasty Mode on menossa...
Homma nimi o semmone et mul o Dynastys menos eka kausi, voitin kaikki runkosarjan ottelut ja nyt ois L.A Kings vastas playoffeis... alotan pelaamaa ensimmäistä playoff ottelua Kingsejä vastaa, koko peli aja homma toimii kute enne, ei valittamista, mutta ku peli loppuu ja kun painan LOPETA (et pääsen takas Dynasty valikkoon) ni sit peli kaatuu... näin kävi 4 kertaa... 2 kertaa yritin simuloida ottelun SILLOINKI PELI KAATU! peli vain ilmoittaa että nhl2004.exe kaatui ja että windows ilmoittaa ongelmasta...

Mitä tehdä? Pääsenkö änäris enää yhtää eteenpäi?

4

463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietokone_nörtti

      Etpä taida päästä, muutenkin tuohan on jo 5vuotta vanha peli. Kannattaa ostaa uudempi versio esim. Nhl2009.

    • päästä

      Mul on ollu NHL2004 ja Dynasty Modes on päässe aina johk vuoteen 2020 asti, vissiin vähä yli. Onko peli aito vai waretettu jostain? Toimiiko kaikki muut ottelut? Voit kokeilla asetaa koko pelin uusiks ja kokeilla sitte toimiiko.

      • Dynasty Mode

        ei 2004 pitäiskää päästäkkää ku 20v Dynastya. Peli on täysin aito ei waretettu. Pelasin 82 runkosarja ottelua, ei ollut mitää ongelmia, heti ensimmäine ottelu Los Angeles Kings:ä vastaan tuli onkelmia. Pääsin ottelemaan L.A:ta vastaan, mutta kun painoin LOPETA pelin jälkeen ni tilttas.. En pysty edes simuloimaan ottelua (-> tilttaa)
        En todellakaa aijo asentaa peliä uudellee ja tahkoa taas 82 otteluu ja jännätä taas miten käy playoffeis.. varsinki ku compuutterin tekoäly on niin heikkoa, itse voitan parhaimmillani 20-5 VAIKEIMMALLAKIN VAIKEUSTASOLLA ILMAN TEHONLISIÄ KÄYTTÄEN!!! ku taas kompuutteri tahkoo juuri ja juuri 2-1 voittoja


      • talfd
        Dynasty Mode kirjoitti:

        ei 2004 pitäiskää päästäkkää ku 20v Dynastya. Peli on täysin aito ei waretettu. Pelasin 82 runkosarja ottelua, ei ollut mitää ongelmia, heti ensimmäine ottelu Los Angeles Kings:ä vastaan tuli onkelmia. Pääsin ottelemaan L.A:ta vastaan, mutta kun painoin LOPETA pelin jälkeen ni tilttas.. En pysty edes simuloimaan ottelua (-> tilttaa)
        En todellakaa aijo asentaa peliä uudellee ja tahkoa taas 82 otteluu ja jännätä taas miten käy playoffeis.. varsinki ku compuutterin tekoäly on niin heikkoa, itse voitan parhaimmillani 20-5 VAIKEIMMALLAKIN VAIKEUSTASOLLA ILMAN TEHONLISIÄ KÄYTTÄEN!!! ku taas kompuutteri tahkoo juuri ja juuri 2-1 voittoja

        Kopsaat sieltä NHL2004 kansiosta ne tallennetut pelit johonki talteen, sitte asennat pelin uusix ja kopsaat tallennukset takas. Mä en muista tallentaako NHL2004 noi tallennukset Omiin Tiedostoihin vai sinne omaan kansioon. Jos se tallentaa omiin tiedostoihin, se vissiin kysyy poistettaessa "Haluatko säilyttää tallennetut pelisi" tai jotain vastaavaa, mutta käy kattoo omista tiedostoista löytyykö sieltä kansio "NHL2004". Jos uusiks asennat nii teet sen omalla vastuulla, koska se ei oo 100% varmaa, et toimiiko noi tallennukset sen uusiks asentamisen jälkeen. Mun mielestä niitten pitäs toimia ihan ok, mut en oo varma, enkä jaksa ite ruveta kokeilee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      404
      7905
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      201
      5833
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      331
      2241
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1603
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1597
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1235
    7. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      9
      1202
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1200
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      969
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      49
      910
    Aihe