Kuinka saa helpoiten halvat hevoset Carinan II 4-afe moottorista(105hv)?.
Mikä tuossa olisi helpoimpia juttuja kajoamatta koneen sisälle?
Käykö tuohon jostain isompi kaasuläppä systeemi helposti?
Entä nokkien hiotus , onko kokemusta kellään?
Saako tuosta 120-130hv miten helpolla?
Halvat hevoset käyttöön muutoksilla?
3
656
Vastaukset 3
- Konetyypin piristyksestä
Onko tästä konetyypistä mitään tietoa , miten helpoimmat hevosvoimat saa käyttöön?
Ainakin Fordin Zetec koneissa oli mahdollista päivittää tehokkaammaksi.
Vaihtamalla esim kaasuläppää 1.8 ja 1.6 koneeseen tuosta 2.0 koneesta ja samoin nokat oli vaihtokelpoiset keskenään. Jopa moottorin boksit oli vaihtokelpoisia ja samoin ilmamäärämittarit.
Mikäs näissä Toyotan koneissa olisi halvin ja helpoin piristys? Siis jos pienellä burjetilla tehdään. Ei mitään kilpaviritystä vaan käyttövoimaa arkiajoon.- ja..
hanki menevämpi peli, tojon koneet on jo tehtaan jäljiltä niin viritettyjä ettei juuri mitään ole tehtävissä jos autoa haluaa käyttää arkiajoon ja saada vielä katsastuksestakin läpi. Hanki toinen kone ja pöydälle viritettäväksi, joskin tuloksena on useimmiten takakireä käyntihäiriöinen viritelmä.
- Millaista Toyotan viritt
ja.. kirjoitti:
hanki menevämpi peli, tojon koneet on jo tehtaan jäljiltä niin viritettyjä ettei juuri mitään ole tehtävissä jos autoa haluaa käyttää arkiajoon ja saada vielä katsastuksestakin läpi. Hanki toinen kone ja pöydälle viritettäväksi, joskin tuloksena on useimmiten takakireä käyntihäiriöinen viritelmä.
Tälläistäkö on toyotan viritys?
Olen omistanut aiemmin toisen merkkisiä autoja joita on viritelty.
Eikä niissä ole mitään käyntihäiriöitä kun homma tehdään kunnolla.
Ainoastaan tuollainen isompi rivikone tuplilla ei ollut mikään täysin toimiva laitos.
Mutta silloin kuin toimi , sitten lähti mukavasti.
Mutta viritetty ruisku ja tai ruisku turbo on toimineet hyvin lastuineen ja nostettuine ahtopaineineen , kairattuine kansineen. Jopa tyhjäkäynti ja päästöt ok.
Onkohan 4-afe sellainen kone mitä ei voi virittää? Epäilen kyllä.
Siis ei mitään suuria tavoitteita. Jos vaikka sen 10-15 heppaa saisi. Ja se menevämpi ajopelikin on , mutta tekevä mies haluaisi kokeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751739- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341112Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
- 77632
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36484
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398