Garnier Pure Active

sfsaf

Kellään kokemusta, että toimiiko ollenkaan?
lähteekö finnit/mustapäät muut epäpuhtaudet pois? punottaako kohdat kauankin jos näitä aineita käyttää?
sopiiko pojille?
Vähän on finnejä otsassa ja suun lähettyvillä, nenän päässä on mustapäitä, kanttiiko ostaa tätä vai jotain muuta?

56

18402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ioanfofno

Lähes poikkeuksetta markettien kasvopesut on ihan scheissea kamaa. Ne kuivattaa ja ärsyttää ihoa, mikä ei ainakaan paranna akneongelmaa. Usein käy niinkin, että jos valitsee huonon kasvopesun, niin akne saattaa huomattavasti pahentua.

Suosittelen sinua menemään apteekkiin, jossa on kattava valikoima kasvopesuja. Voit vielä apteekkarilta kysyä, että mitä hän suosittelisi. Tuotteet ovat apeekissa huomattavasti parempilaatuisia ja niistä voi oikeastikin olla jotakin hyötyä. Samalla kannattaa ostaa brevoxyl-voidetta, mitä voit käyttää ongelma-alueille. On tehokasta ja reseptivapaata tavaraa ja hintaakin vain alle 10e per tuubi.

• Itseäkin kiinnostasi

...

• ioanfofno
        Itseäkin kiinnostasi kirjoitti:

...

Olen pariakin garnierin kasvopesua kokeillut ja molemmilla huono vaikutus ihooni. Kuivattivat ja mukana olevat mikrorakeet ärsyttivät ihoa. Aivan liian tujua tavaraa perusiholle. Kokeilin myös jotakin muuta market-pesua ja sekin oli äärimmäisen kuivattava ja ihoa ärsyttävä tuote.

Parhaan tuloksen olen saanut apteekin hellävaraisilla puhdistusmaidoilla. Suosittelen ehdottomasti kääntymään apteekin puoleen, kun kasvopesua on ostamassa. Ja itse asiassa en edes suosittele pesemään kasvojaan liikaa tai ainakaan liian vahvoilla pesuaineilla. Kerta päivässä mielestäni riittää. Uskon, että monilla olisi iho paremmassa kunnossa jos ei syyllistyisi ylihoitamiseen.

Itselläni on kokemusta siis useammista kasvopesuista, reseptivapaista voiteista, reseptillisistä voiteista, roasta ja muista. Itselleni vain roasta oli apua. Siihen asti tuhlailin rahojani eri voiteisiin ja pesuihin, joista oli loppupeleissä enemmän haittaa kuin hyötyä. Jokaisen akne ja iho on toki yksilöllinen, mutta omasta ja monien muiden kokemuksesta voisin sanoa, että kasvopesu on kyllä ylivoimaisesti yliarvostetuin hoitomuotoa aknea vastaan. Kasvopesulla saavutetaan usein hyvä tulos vain rasvaisen ihon hoitamisessa silloin, kun ihossa ei varsinaista tulehduksellista aknea ole.

Nämä siis omien, kavereiden ja lukemieni kokemusten perusteella.

• fergy675
        ioanfofno kirjoitti:

Olen pariakin garnierin kasvopesua kokeillut ja molemmilla huono vaikutus ihooni. Kuivattivat ja mukana olevat mikrorakeet ärsyttivät ihoa. Aivan liian tujua tavaraa perusiholle. Kokeilin myös jotakin muuta market-pesua ja sekin oli äärimmäisen kuivattava ja ihoa ärsyttävä tuote.

Parhaan tuloksen olen saanut apteekin hellävaraisilla puhdistusmaidoilla. Suosittelen ehdottomasti kääntymään apteekin puoleen, kun kasvopesua on ostamassa. Ja itse asiassa en edes suosittele pesemään kasvojaan liikaa tai ainakaan liian vahvoilla pesuaineilla. Kerta päivässä mielestäni riittää. Uskon, että monilla olisi iho paremmassa kunnossa jos ei syyllistyisi ylihoitamiseen.

Itselläni on kokemusta siis useammista kasvopesuista, reseptivapaista voiteista, reseptillisistä voiteista, roasta ja muista. Itselleni vain roasta oli apua. Siihen asti tuhlailin rahojani eri voiteisiin ja pesuihin, joista oli loppupeleissä enemmän haittaa kuin hyötyä. Jokaisen akne ja iho on toki yksilöllinen, mutta omasta ja monien muiden kokemuksesta voisin sanoa, että kasvopesu on kyllä ylivoimaisesti yliarvostetuin hoitomuotoa aknea vastaan. Kasvopesulla saavutetaan usein hyvä tulos vain rasvaisen ihon hoitamisessa silloin, kun ihossa ei varsinaista tulehduksellista aknea ole.

Nämä siis omien, kavereiden ja lukemieni kokemusten perusteella.

kyllä garnier uusi pure active finni/mustapää aineet toimivat mulla ainakin se toimii hyvin,joten kannattaa kokeilla vaikka apteekin tuoteet voivat toimia myös(:

• Lemon-
        fergy675 kirjoitti:

kyllä garnier uusi pure active finni/mustapää aineet toimivat mulla ainakin se toimii hyvin,joten kannattaa kokeilla vaikka apteekin tuoteet voivat toimia myös(:

Onko sulla vai kaikki ne Pure Active tuotteet? Mitä mieltä oot Efro Brusherista, vai mikä se oli?

• twinen

Toimii ainakin minulla todella hyvin. Lisäksi se auttaa häivyttämään arpia ja punaisia läiskiä nopeammin Herbarebair ainesosan avulla (tai ainakin minulla on parantanut ja haalentanut). Ei ehkä paras tuote todella herkälle iholle (niinkuin joku jo kirjoittikin ärsyttävän ihoa), mutta minulla on perus-sekaiho ja siihen toimii hyvin. Ei kuivata liiaksi, mutta on tehokasta.

Olen kokeillut miljoonaa eri tuotetta, niin markettien, apteekkien ja ostosteeveen, mutta tämä on toiminut ehdottomasti parhaiten, vaikka aluksi epäilinkin. Hyvä puoli on vielä halpa hinta! Suosittelen ostamaan kaikki sarjaan kuuluvat tuotteet ja käyttämään vain iltaisin.

• acnestikko

Kärsin naamaan tulevista isoista finneistä. Pienempiä finnejä on tosi vähän, ja aina melkein kun näitä tulee, ne ovat isoja. Ihoni ei ole rasvainen, vaan lienee normaalin ja kuivan välimaastossa. Kesällä se harvoin kuivuu, mutta talvella käy tätäkin.

Ostin nyt kasvojani varten juuri sarjan Garnier PureActive -tuotteita. Toivon, että siitä olisi apua. Aiemmin pesin aamut illat kasvoni pelkästään vedellä ja käytin aamulla pesun jälkeen kosteusvoidetta. Ihoni oli pitkään ok-kunnossa, kunnes tässä viikon sisällä on taas syystä tai toisesta räjähtänyt. Mutta siis, kannattaako käyttää tällein kuten neuvottiin?

Ensin laitan ihohuokosia avaavaa puhdistusgeeliä ja pesen sen pois. Sitten käytän kasvovettä. Sen vaikutettua laitan kosteuttavan täsmävoiteen.

Neuvottiin, että näin pitäisi tehdä aamuin illoin. Mietin, että olisiko kuitenkin parempi käyttää kaikkia näitä vain iltaisin? Ja aamuisin pestä kasvot pelkällä vedellä, minkä jälkeen laittaa kosteusvoidetta?

Ja, kannattaako käyttää kaikkia näistä tuotteista?

Tosi suuret kiitokset kaikista vastauksista! Ne ovat tärkeitä!

• olen minä.

Voisitko kertoa, mitä tosta ihotuotesarjasta käytit? vai ostitko kaikki ne?
        toimiko hyvin punasiin läiskiin?
        Ei mullakaan oo paljoa finnejä ole mutta punasia kohtia aikaisemmista finneistä kylläkin. ja ne häiritsee, ei ole kivan näkösiä vaaleammalla iholla.

Kiitos vastauksista jokainen!

• twinen
        acnestikko kirjoitti:

Kärsin naamaan tulevista isoista finneistä. Pienempiä finnejä on tosi vähän, ja aina melkein kun näitä tulee, ne ovat isoja. Ihoni ei ole rasvainen, vaan lienee normaalin ja kuivan välimaastossa. Kesällä se harvoin kuivuu, mutta talvella käy tätäkin.

Ostin nyt kasvojani varten juuri sarjan Garnier PureActive -tuotteita. Toivon, että siitä olisi apua. Aiemmin pesin aamut illat kasvoni pelkästään vedellä ja käytin aamulla pesun jälkeen kosteusvoidetta. Ihoni oli pitkään ok-kunnossa, kunnes tässä viikon sisällä on taas syystä tai toisesta räjähtänyt. Mutta siis, kannattaako käyttää tällein kuten neuvottiin?

Ensin laitan ihohuokosia avaavaa puhdistusgeeliä ja pesen sen pois. Sitten käytän kasvovettä. Sen vaikutettua laitan kosteuttavan täsmävoiteen.

Neuvottiin, että näin pitäisi tehdä aamuin illoin. Mietin, että olisiko kuitenkin parempi käyttää kaikkia näitä vain iltaisin? Ja aamuisin pestä kasvot pelkällä vedellä, minkä jälkeen laittaa kosteusvoidetta?

Ja, kannattaako käyttää kaikkia näistä tuotteista?

Tosi suuret kiitokset kaikista vastauksista! Ne ovat tärkeitä!

Suosittelen käyttämään tuotteita vain iltaisin. Paitsi aamulla voit toki laittaa sitä voidetta vedellä pesun jälkeen. Toimii hyvin meikin alla. ;)

Itse käytän iltaisin tässä järjestyksessä: 1-3 kertaa viikossa käytän mustapäitä poistavaa kuorintavoidetta. Sitten ihohuokosia avaavaa puhdistusgeeliä, sitten kasvovettä ja lopuksi voidetta. Eli muita tuotteita joka ilta, mutta kuorintavoidetta pari kertaa viikossa. =)

En suosittele käyttämään aamuisin. Turhan tujua tavaraa kahdesti päivässä käytettäväksi mielestäni. Yön aikana iho ehtii paremmin rauhoittua.

• twinen
        olen minä. kirjoitti:

Ei mullakaan oo paljoa finnejä ole mutta punasia kohtia aikaisemmista finneistä kylläkin. ja ne häiritsee, ei ole kivan näkösiä vaaleammalla iholla.

En ole aloittaja, mutta vastaanpa kuitenkin.

Käytän kaikkia tuotteita, paitsi sitä roll-on tikkua (taimikälie), koska minulle harvemmin kunnon finnejä tulee. (paitsi menkkojen aikaan ja luultavasti ostankin sen sitten) ;)

Minulla on myös ollut enemmänkin kiusana nuo punaiset läiskät ja olen kokeillut niihin kaikenlaista, mutta vasta nämä tuotteet ovat haalentaneet niitä huomattavasti. Uskoisin sen olevan uuden HerbaRebair ainesosan ansiota. Näiden tuotteiden on siis ihan yleisestikkin luvattu auttavan punaisiin jälkiin ja on todella pitänyt lupauksensa! =) suosittelen!

• Katin kontit
        twinen kirjoitti:

Käytän kaikkia tuotteita, paitsi sitä roll-on tikkua (taimikälie), koska minulle harvemmin kunnon finnejä tulee. (paitsi menkkojen aikaan ja luultavasti ostankin sen sitten) ;)

Minulla on myös ollut enemmänkin kiusana nuo punaiset läiskät ja olen kokeillut niihin kaikenlaista, mutta vasta nämä tuotteet ovat haalentaneet niitä huomattavasti. Uskoisin sen olevan uuden HerbaRebair ainesosan ansiota. Näiden tuotteiden on siis ihan yleisestikkin luvattu auttavan punaisiin jälkiin ja on todella pitänyt lupauksensa! =) suosittelen!

Olen kärsinyt acne ihosta yli nelikymppiseksi ja ainoa antibioottikuurien lisäksi on olleet Dermalogican MediBac tuotteet.
        Apteekki ei ole kosmetiikan asiantuntijoiden myymälä ellei heillä ole kosmetologia paikalla. Usein myös apteekista tuotteet on liian kuivattavia tai sisältää mineraalirasvoja jotka tukkii. Näitä mineraalirasvoja on oikeastaan kaikissa muissa kosmetiikkavoiteissa paitsi Dermalogicalla. Suosittelen että, kannattaa mennä asiansa tuntevalle kosmetologille sieltä saa parhaat ohjeet.
        Tiedoksi myös että, MediBac tuotteista on tosi hyvä tarjous www.kauneushoitolainkeri.fi.
        Niillä minä olen ihoni saanut kuntoon!

• liinukkaharja
        Katin kontit kirjoitti:

Olen kärsinyt acne ihosta yli nelikymppiseksi ja ainoa antibioottikuurien lisäksi on olleet Dermalogican MediBac tuotteet.
        Apteekki ei ole kosmetiikan asiantuntijoiden myymälä ellei heillä ole kosmetologia paikalla. Usein myös apteekista tuotteet on liian kuivattavia tai sisältää mineraalirasvoja jotka tukkii. Näitä mineraalirasvoja on oikeastaan kaikissa muissa kosmetiikkavoiteissa paitsi Dermalogicalla. Suosittelen että, kannattaa mennä asiansa tuntevalle kosmetologille sieltä saa parhaat ohjeet.
        Tiedoksi myös että, MediBac tuotteista on tosi hyvä tarjous www.kauneushoitolainkeri.fi.
        Niillä minä olen ihoni saanut kuntoon!

Tarkotitko että, ainoa mikä auttaa sinulle antibioottien lisäksi on nämä MediBac tuotteet?
        Pisti tuo juttu silmääni kun kerroit tarjouksista. Kävin sivuilla ja sinnehän sai laittaa kysymyksiä niin kyselin omasta rasvanahkastani. Jos saan vastauksen niin kerron toimiiko sellainen sähköposti kyseleminen.

• jaaamää
        olen minä. kirjoitti:

Käyn ostamassa täs ihan lähipäivinä noita tuotteita, mutta mitä niistä kanttis ostaa? tai mitkä on välttämättömiä?

• Raveryl
        jaaamää kirjoitti:

Käyn ostamassa täs ihan lähipäivinä noita tuotteita, mutta mitä niistä kanttis ostaa? tai mitkä on välttämättömiä?

En ole aloittaja, mutta käytän tuotteita kuitenkin..

Suosittelen ostamaan ainakin kasvoveden, geelin ja voiteen. itse omistan lisäksi sen mustapäitä poistavan kuorintageelin, joka on myös kannattava hankinta. :)

• Looosa
        twinen kirjoitti:

Suosittelen käyttämään tuotteita vain iltaisin. Paitsi aamulla voit toki laittaa sitä voidetta vedellä pesun jälkeen. Toimii hyvin meikin alla. ;)

Itse käytän iltaisin tässä järjestyksessä: 1-3 kertaa viikossa käytän mustapäitä poistavaa kuorintavoidetta. Sitten ihohuokosia avaavaa puhdistusgeeliä, sitten kasvovettä ja lopuksi voidetta. Eli muita tuotteita joka ilta, mutta kuorintavoidetta pari kertaa viikossa. =)

En suosittele käyttämään aamuisin. Turhan tujua tavaraa kahdesti päivässä käytettäväksi mielestäni. Yön aikana iho ehtii paremmin rauhoittua.

Pesen aamulla kasvot runsaalla vedellä ja laitan Nivean rasvaa naamaan. Illalla pesen Garnierin kasvopesuaineella (se missä on ne 3 käyttömahdollisuutta : 1 kasvopesu 2 kuorinta 3 kasvonaamio.) ja sen jälkeen laitan garnierin samaan sarjaan kuuluvaa kosteusvoidetta. Kasvot on ollu pehmeät eikä finnejä oo ilmaantunut yhtään. Mustapäitä ei myöskään ole ollut enää montaa. Tällä taktiikalla pysyy herkkäkin iho kunnossa - nimimerkillä kokemusta on :)

• (o_O)

Mä ostin just pari päivää sitten tota ainetta ja se (ehkä) auttaa, mutta käytän sitä aamuin illoin. Onko kokemusta siitä miten se aamuin ilooin sydeemi toimii vai tuleeko naama vaan huonommaksi. Mulla on otsassa ja leuassa finnejä jotka on toosi ärsyttäviä ja haluaisin kauniin ihon. --__--

• Lemon-
        twinen kirjoitti:

Onko sulla myös se Exfro Brusher? Onko se ollut hyvä? Onko se ollut myös hyvä se finnejä vähentävä kasvovesi?

• Lemon-
        Raveryl kirjoitti:

En ole aloittaja, mutta käytän tuotteita kuitenkin..

Suosittelen ostamaan ainakin kasvoveden, geelin ja voiteen. itse omistan lisäksi sen mustapäitä poistavan kuorintageelin, joka on myös kannattava hankinta. :)

Poisttako se myös finnejä?? Vai vaan mustapäitä?? Tarkotitko sitä Efro Brusherii, vai jotain muuta?

• kiinnostaaaaaa
        Looosa kirjoitti:

Pesen aamulla kasvot runsaalla vedellä ja laitan Nivean rasvaa naamaan. Illalla pesen Garnierin kasvopesuaineella (se missä on ne 3 käyttömahdollisuutta : 1 kasvopesu 2 kuorinta 3 kasvonaamio.) ja sen jälkeen laitan garnierin samaan sarjaan kuuluvaa kosteusvoidetta. Kasvot on ollu pehmeät eikä finnejä oo ilmaantunut yhtään. Mustapäitä ei myöskään ole ollut enää montaa. Tällä taktiikalla pysyy herkkäkin iho kunnossa - nimimerkillä kokemusta on :)

eli siis onko hyvä rytmi, jos pesen tolla garnierin pesuaineella iltaisin ja sen jälkeen kosteusvoidetta, aamulla pelkällä vedellä ja sen jälkeen kosteusvoidetta ? vai pitäisikö sitä laittaa aamuisinkin... mutta siis finnejä tai epäpuhtauksia ei tule ?

• avun tarpeessaaaaaaa

mistä niitä ''finnien nitistäjiä'' saa?

• jouni13

Hmm itselläni ollut jo pitkään lievää aknea, välillä enemmän, välillä vähemmän. Testattu on vaikka ja mitä, paljon puhuttu apteekin sebamed:kään ei minulla ainakaan toiminut. Luulempa muutenkin, että jokaisen ihmisen ongelmaiho on niin yksityiskohtaista, että riippuu aivan henkilöstä, mikä hoitotuote kullakin toimii. Itse olen nyt puoliviikkoa testannut tutun Garnier Pure 3in1: ainetta, ja näin alkuun näyttäisi todella hyvältä. Myös päälle käytän jotain virheän teen hajuista mitähänlieolikaan (nivea?) kokokeho rasvaa, jotta iho ei kuivu ja pysyy rauhallisena, eikä täten ärry turhaan.
      Joten henkilökohtaisten kokemusten perusteella, aion ostaa nämä kyseiset tuotteet ainakin :)

• rosay

Garnierin 3 in 1 puhdistus kuorinta ja naamio puhdistusainetta ja mulla on toiminut hyvin,ja naamio siin varsinki on must tosi hyvä :) mulla on rasvanen/sekaiho ja tää ei oo mulle liian voimakas :) mullakin on toi roll-on sydeemi mut mulle se ei toimi,ostin sitte sen toisen,joku pure geeli,ja se toimii tosi hyvin :)

• Lemon-
        rosay kirjoitti:

Garnierin 3 in 1 puhdistus kuorinta ja naamio puhdistusainetta ja mulla on toiminut hyvin,ja naamio siin varsinki on must tosi hyvä :) mulla on rasvanen/sekaiho ja tää ei oo mulle liian voimakas :) mullakin on toi roll-on sydeemi mut mulle se ei toimi,ostin sitte sen toisen,joku pure geeli,ja se toimii tosi hyvin :)

Mulla on se Garnierin EfroBrusher. Onko teillä kokemusta siitä? Onko se hyvä? Oon käyttäny sitä aamuin ja illoin, mut vielä ei oo tulosta näkyny. Oon käyttäny sitä pari tai kolme päivää vasta, joten ehkä iho ei vielä näytä muuttuneelta:) Sitten mulla on se Roll-on. En tiiä, se ei oo mulla vaikuttanu mitenkään. Onko se finnejkä vähentävä kasvovesi hyvä ostos? Tai toimiiko se? Entä Garnierin 3 in1 hyvä? Kannattaako ostaa?

Haluaisin sen kasvoveden, mut tarviin mielipiteitä että onko se auttanu ja vähentäny finnejä?

• äläostahalpiskamaa
        Lemon- kirjoitti:

Mulla on se Garnierin EfroBrusher. Onko teillä kokemusta siitä? Onko se hyvä? Oon käyttäny sitä aamuin ja illoin, mut vielä ei oo tulosta näkyny. Oon käyttäny sitä pari tai kolme päivää vasta, joten ehkä iho ei vielä näytä muuttuneelta:) Sitten mulla on se Roll-on. En tiiä, se ei oo mulla vaikuttanu mitenkään. Onko se finnejkä vähentävä kasvovesi hyvä ostos? Tai toimiiko se? Entä Garnierin 3 in1 hyvä? Kannattaako ostaa?

Haluaisin sen kasvoveden, mut tarviin mielipiteitä että onko se auttanu ja vähentäny finnejä?

oon kokeillu jotai puhdistustuotetta, kasvovettä ja kuorintaa. mikään niistä ei auttanut, pahensi vaan asia entisestään ja kuivatti ihan hitosti

siin EfroBrusheris on samaa tököttiä kun normaalis puhdistusaine, mut kuulemma "puhdistaa 30% paremmin" huhhuh jos se viellä enemmän puhdistaa-> kuivattaa ihoa, niin kohta sun ihos on saharan autiomaa.

ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET OSTAKO NIITÄ MARKETTITUOTTEITA. NE MITKÄÄN EI AUTA, EI OLLENKAAN. kokemusta on vähän liiankin paljon. menkää sinne apteekkiin, ostakaa hitusen kalliimman tuotteen ja parantakaa se ihonne. voin suositella aco clinidermia, avenea ja sebamedin pesupalaa

• yksvaaaaah
        äläostahalpiskamaa kirjoitti:

oon kokeillu jotai puhdistustuotetta, kasvovettä ja kuorintaa. mikään niistä ei auttanut, pahensi vaan asia entisestään ja kuivatti ihan hitosti

siin EfroBrusheris on samaa tököttiä kun normaalis puhdistusaine, mut kuulemma "puhdistaa 30% paremmin" huhhuh jos se viellä enemmän puhdistaa-> kuivattaa ihoa, niin kohta sun ihos on saharan autiomaa.

ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET OSTAKO NIITÄ MARKETTITUOTTEITA. NE MITKÄÄN EI AUTA, EI OLLENKAAN. kokemusta on vähän liiankin paljon. menkää sinne apteekkiin, ostakaa hitusen kalliimman tuotteen ja parantakaa se ihonne. voin suositella aco clinidermia, avenea ja sebamedin pesupalaa

Edellinen tyyppi pisti sebamedin tuohon apteekki listaansa, no minulla tuo aine aiheutti hirveästi punaisia näppyjä naamaan, ei finnejä vaan näppyjä. Ei sopinut ollenkaan. Eli kaikki riippuu niin ihosta että mikä sopii ja pitää sis vain testailla mikä on omalle ihotyypille paras.

• garnierrrr
        yksvaaaaah kirjoitti:

Edellinen tyyppi pisti sebamedin tuohon apteekki listaansa, no minulla tuo aine aiheutti hirveästi punaisia näppyjä naamaan, ei finnejä vaan näppyjä. Ei sopinut ollenkaan. Eli kaikki riippuu niin ihosta että mikä sopii ja pitää sis vain testailla mikä on omalle ihotyypille paras.

kyllä ne markettituotteetki on ihan toimivia ! Mä itte alotin naamanpuhistuksen jo joskus tokaluokalla pelkällä kasvovedellä, ja se jo auttoi. Nykyään käytän sitä garnierin 3 in 1 ja se auttaa oikeasti vaikka oonkin käyttäny sitä vasta vähän aikaa. Heti alussa ku laitoin naamioksi, niin iho oli mattapintainen eikä kiillelly yhtään. Näppylätkin ovat hikisen kesän jäljiltä vallanneet naaman, mutta nekin ovat jo häipymään päin. Älkää tuomitko markettituotteita! Joillekin ne on ihan riittäviä perusaineita, mutta joillekin ei sovi, ei tälläsistä asioista voi tuomita mitään tuotteita ku iho on kaikilla erilainen.

• hehs

mä en sinänsä oo noita muita tuotteita kokeillu, mut tota uutta efrobrusheria on tullu nyt testattua. se oli suht helppo käyttää ja jätti ihon raikkaaks ja silkkiseks. en tohon finniongelmaan osaa vastata kun itelläni ei oo finnejä lähes ollenkaan enää. uskon et poikakin voi ihan hyvin käyttää :)

ps. sillonku itelläni oli finnejä niin käytin Clearasilin Rapid Action Padseja. tosi hyvin toimi ainakin mulla, pienensi finnejä ja vähensi punotusta.

• jademin

mulla on se puhdistusgeeli ja finnejä vähentävä kasvovesi ja tuloksia tuli jo päivässä:) käytän aamuin illoin ja välil tulee käytettyy vaan kasvovettä jos on kiire. sopii miusta pojillekkin. kirveli miulla aluks mut se meni muutaman kerran jälkee ohi. iho ei punoita. Itse käytin ennen acnicyliä ja se oli ihan liian voimakasta miulle..
        en siis suosittele acnilyliä

• Finniviljelijä

Joku fiksu henkilö vois kertoa mulle, että mitä tuotteita näistä Garnier Pure Active, tai mistä lie, kannattaa käyttää. Miten paljon ja kuinka usein. Mulla on aika finniviljelmiä ottassa ja se ei oo todellakaan mukavaa. Kannattaako siis ostaa jtn kuorinta juttuja tai jtnjtn... Mulla on siis finnejä ja mustapäitä.. En siis tiedä näistä jutuista paljoakaan, enkä oo paljoo mitään kokeillukkaan ja nyt kyllä haluaisin jo päästä näistä kiusankappaleista eroon, joita on siis ihan tuhottomasti.. :(

Kertokaa ja auttakaa mua. Olkaa niin kilttejä! Kiitos jo etukäteen.. :))

PS. Sellanen vielä, että jos viittisi sitten kertoa myös, että mihin mitäkin. mm finnit ja mustapäät yms.. ;) Tacsoo :D

• wyääh

pystyykö Garnier Pure 3 in 1 ostaa myös netistä? jos pystyy niin mistä?

• kyllänäio

Mullei toiminu läheskään, iho pysy samanlaisena tai ehkä paheni. Mulla on tosi isoja finneja ja paljon mustapäitä ja samanlaisena on pysyny sen jälkeen kun oon koittanu. Ne onkin aika vahvoja tuotteita, vaan tosi toosi harva saa niillä ees jotain aikaan.

• viingii

Mä ite käytän dermosilin fresh balance tuotesarjan tuotteita.( syväpuhdistava puhdistusgeeli, kasvovesi, ja kosteuttava geelivoide)

Ja joskus käytän myös clearasilin over night wash puhdistus geeliä, mutta sitä ei voi käyttää joka päivä, koska ainakin minulla kuivattaa todella paljon ihoa...Se pienentää kyllä yhdessä yössä huimasti finnejä.

Onko se garnierin pure 3in1 sellainen
      puhdistusgeeli/kuorinta/naamio, joka pienentää finnejä ja ehkäisee niitä??

• viingii

nyt on kokeilussa aco:n epäpuhtaalle iholle tarkoitetut tuotteet =) toivottavasti toimii

• afasf5

Ei toiminut mulla ainakaan yhtään sen paremmin kuin mikään mukaan.

• weyudfgh

Ite käytän Clearasilin Oil-Free Gel Wash ja Rapid Action Pads. Molemmat toimii mulle tosi hyvin, sillä mulla oli punoittavia ja isoja finnejä mun otsassa ja oon nyt vasta käyttäny 2 vai 3pv aamuin ja illoin ja ne on hävinny lähes kokonaa niit tuskin enää ees näkee.. Jos otsaa kokeilee ni tuntee viellä et siin on jotain, mut varmast lähtee ku ooon jonku viikon käyttäny. Moni ihmine on varmaa sanonu et clearasil tuotteet kuivattaa ihoa, niin ne vähän tekeeki mut oletteko kuullu sellaisesta keksinnöstä kun KOSTEUSVOIDE! Se rauhottaa ihoo ja eikä iho kuivu. Eli aina sen jälkee ku oon käyttäny clearasilin tuotteita laitan mun iholle erioilin kosteusvoidetta ja mikä tahansa muukin käy. Ne voi polttaa ja kirvellä aluks ja älkää säikähtäkö jos iho menee punaseks se lähtee aika pian ja viel nopeemmin jos käytätte ksteusvoidetta, mut se on merkki siitä että se tuote alkaa tehoo ja puhistaa sun ihon. Syy miks clearasil tuotteet kuivattaa ihoa on se että siinä on 2% sitä salisyylihappoo, ja se aine on tärkein finnejä vastaan ja se on myös aika voimakasta. Eli clearasil tuotteet on mun mielestä ja monen muukin mun tutun mielest paras tuote finnejä vastaan. Muistakaa vaan käyttää sitä kosteusvoidetta.

• Addicted to Garnier

Garnier toimii mun naamaan aina, varsinkin just nää PureActive
      ja Pure-sarjat. Niistä löytyy salisyylihappoa ja just tota herbarepair eli ei kuivata ihoa liikaa, tai riippuu tietty sun naaman kuivuudesta/laadusta mutta sit kannattaa
      rasvata iho sen jälkee garnierin rasvoilla ni hyvää tulee :)

Garnier on paras, myöskin hinta-laatu suhteessaan.

Ja jos finnejä löytyy enemmän kuin tarpeeksi niin suosittelen lämpimästi PureActive sarjaa. Ostat kasvoveden, kuorintageelin, finnipuikon ja sen täsmähoito rasvan vai mikä se nyt oli. Käytät aamuin illoin kasvovettä ja rasvaat sen jälkeen ja sit jos käyt vaikka suihkussa ni käytät sitä kuorintageelia ja sen jälkee kasvovesi, naamarasva ja finnipuikko. Pitäs finnien lähteä lätkimää :)

Ja jos ei auta Garnier ni marssi sit apteekkii, äläkä täällä vinee et YHYY EI AUTTANU

• meitziii

Mulla on mustapäitä poskipäissä ja nenässä ja huomaamattomia pieniä huulten ympärillä. Mustapäitä saattaa varsinkin menkkojen lähestyessä ilmestyä millon minnekkin, esimerkiksi ohimoon. Tavallisia finnejä on poskissa ja otsassa.

Käytin yökylässä kaverillani ensimmäisen kerran Garnierin Pure Activea, joka on tarkoitettu erityisesti mustapäiden hoitoon. Heti seuraavana päivänä iho näytti tosi kirkkaalta ja mustapäät olivat vähentyneet. Ostin heti tuotteen ja käytän sitä kerran viikossa. Useammin käytettynä se vain ärsyttää ihoa.

Joka päivä iltaisin ja välillä aamuisin (sillon kun olen yöksi rasvannut ihon ja rasva ei ole kaikki imeytynyt) käytän Nivean vaaleanpunaista herkän ihon kasvovettä. Rasvaan ihoni sillon kun huomaan sen olevan tarpeen cliniquen ultra moistruitin rasvalla. Hinta on aikas paha, pikkupurkilla 20euroa mm. Stockmannilla, mutta rasva on hyvin riittoisaa.

Silmänympärys iholle suosittelen todella edullista ( Tarjoustalossa joku 3€) raindow silmänympärysrasvaa. Tuubi on pieni, mutta riittoisa. Rasva ei ärsytä/rähmäytä yön aikana silmiä, toisin kun olen todennut monesta muusta tuotteesta.

• ???

Mulla meni kerran tota Garnierii nenän sisää ja alkoi vuotaa nenästä verta...

• 15.v ongelmaiho

Mulla rupes viime kesänä olee tosi paha kuntonen iho: rasvainen, pintakuiva, finnejä paljon ja samoin mustapäitä. Olin ennen käyttyäny ihan perus Cliniquen tuotteita (tosi laadukkaita) ja päätin että nyt vaihtaisin tuotetta. Ensin kokeilin useita Cleraselin(tai jotenki tollee kirjotetaa) tuotteita ja vaikutus oli:huono,ei parantunu iho yhtään. Sitten vaihdoin kokonaan apteekin Sebamed sarjaan (kaikki sarjan tuotteet) ja tulos: iho vain paheni. Seuraavana päätin, että nyt on pakko tehdä loppu ja kävin ostamassa noi Garnier Pure Active (roll on, kuorinta, kasvovesi) tuotteet ja lisäsin rinnalle epäpuhtaan ihon (virolainen apteekkituote) puhas loodus kosteusvoiteen ja naamion, septidin-puhdistusaineeen. Nyt näiden jälkeen (aloitin käyttämään joulukuun lopussa) niin tulos on, että iho on hieman ärtynyt(punainen) ja välillä tulee finnejä enemmän, välillä ei ihan niin paljoa. Sen huomasin että toi pure active on hyvä, ja ei tarvitse kuoria kuin meikit illalla. Nyt tammikuuun puolella edellä mainitut tuotteet ovat auttaneet. sen huomasin kaikkia kokeilleena, että KOSTEUSVOIDE kannattaa ostaa!!!!! nyt vain odotellaan kunnon tuloksia pitkällä käytöllä! tavoitteena että ihoni voisi olla meikitön joka päivä..aikamoinen tavoite..hankala toteuttaa tässä vaiheessa..

• :)

Myydäänkö näitä tuotteita melkein missä kaupoissa tahansa?

• voiei

Käytin tota busherii, sitte silmän aluset alko punottaa , mut jatkoin käyttämist illoin, laitoin aina rasvaa sen jälkee. Ne posket jäi silmien alta kosteiks ja ku menin tonne pakkasee posket jääty ja mun posket on nyt ihan turvonneet ja kipeet..en päässy ees kouluun. Tietäiskö kukaan et mitä mun kannattais käyttää ku tost tuli pienet sivuvaikutteet? xD

• Tsau! Kokeile herkälle iholle tarkoitettuja tuotteita ennemmin kuin busherii. Luulisin et turvoitus lähtee ajan mittaan itsestään. Esim. Avenen tuotteita.

• .
        vezuven kirjoitti:

Tsau! Kokeile herkälle iholle tarkoitettuja tuotteita ennemmin kuin busherii. Luulisin et turvoitus lähtee ajan mittaan itsestään. Esim. Avenen tuotteita.

Okei, kiitoksii(:

• vialakinfinneja

No mä on käyttäny 3kk Garnier 3 in 1 mikä liekää.. Sit mulla on samansarjan finniä vähentävä kasvovesi ja sitte hoitava kasvovoide.. Nyt mun iho on iha jees .. mun NENÄ on paha ongelma alue .. tuntuu aina ettei nenä puhistuis koskaan kunnolla nenässä siis on hirveesti mustapäitä,mitä ne sit valkopäiset minifinnit .. ja sit aina nenän päähä tulee pari kertaa kuukaudes finni(PUNOITTAVA) Toinen ongelma on se et on poskissa ja otassa finnien arpia! Ketuttaa hirveesti! Oon kuullu et Neutrogen tuotteet olisi hyviä.. Aattelin ostaa neutrogenan tuotteita sitku noi mun garnier tuotteet
      loppuu... MUTTA VASTATKAAS JOS Oon OKEMUSTA! Kumpi on parempi : Neutrogena vai Garnier? PLIIIIS VASTATKAAA.... Ja en käytä meikkiä :) jote finnit ei tuu ainakaan siitä..

• vialakinfinneja

siiis jos on kokemusta ;)

• johkujk

En jaksanu koko ketjua lukea, mutta vastaanpa aloittajalle suoraan omista kokemuksist:
      Mulla on rasvoittuva, helposti kuivuva iho (en tiedä ihotyyppiä) ja ollu aikan pitkään näppylöitä. Lähinnä pieniä vaaleita, harvemmin punoittaa tai tulehtuu, mutta kun niitä pieniä on niin paljon niin ei kivan nökönen ollenkaan :(
      Oon kokeillu mm. Lumenen jotain ruiskukka puhdistusainetta, ei toiminut ja kuivatta, dermosilin kasvopesua jokakuivatti, nivea visagea 2 eriä jotka ei toiminut ollenkaan. Lisäksi käytin jotain pari vuotta sitte ostettua niveaa, mutta se loppu ja ei saanut enää kaupasta.
      Mutta siis ostin tuon garnierin 3 in1 ja käytin ohjeen mukaan, paitsi aamulla käytän aina dermosilin mietoa puhdistusmaitoa, jaillalle sitte tuota garnieria. " viikossa kuorin tuolla, ja sitte 2 viikossa naamio. Tuote on toiminut mulla tosi hyvin ja kaikki epäpuhtaudet on vähentyny.
      Lisäksi vaihdoin lumenen artic aqua- voiteen ja garnierin jonku purkkivoiteen humektanin perusvoiteen ja seki tuntui auttavan kuivaan ihoon paljon paremmin kuin "hienommat" rasvat.

• kiuoil

Suosittelen apteekin sebamed puhdistusvaahtoa! Takaan että auttaa edes hieman! :)

• fairie
    • :.:.:

Mä käytin about 2 vuotta noita tuotteita aivan tohkeissani ja omasta mielestäni koin ne erittäin hyväksikin tuotteeksi. Sen sijaan mun ihoon kuitenkin niiden kahden vuoden aikana muodostui jonkinlainen "tulehdus" joka jälkeenpäin puski paljon ihonalaisia finnejä pintaan. Nyt ajateltuna garnierin tuotteet taisivat ollakin ihan liian voimakkaita mun iholle, jota en kyllä itse tullut tajunneeksi. Menin kuitenkin kosmetologille, joka sanoi että mulla on herkkä ja punoittava iho..joka hänen arvion mukaan johtui juuri liian voimakkaasta naamanpuhdistuksesta. Löysin nyt kuitenki oikeat tuotteet ja naama kunnossa (: hyvä.

• wewe1

Toimii!

Suosittelen. Saattaa riippua ihotyypeistä. Itselläni on sekaiho.

• kkk

mulatti

• FIIIInnnni

MOii Kaikki!! Itse omistan tai siis omistin todella paljon finnejä. Garnierin savi auttoi kuitenkin huomattavasti kun sitä laittoi yöksi naamaan

• hyvätökötti

Heloo :) itse en ole garnierin kasvojen hoitotuotteita käyttänyt, mutta jos koette ne liian "tujuiksi", kuten minä itse, suosittelen neutrogenan tuotteita. Ne ovat laadukkaita eikä hintakaan kirpaise, SUOSITTELEN ;)

• valitse-oikein

Garnierin kasvovesi sisältää suuren määrän (kuten lähes kaikki Garnierin tuotteet) denarutoitua alkoholia. Vaikuttavat ainesosat ovat yleensä todella vähässä, niitä on todella pieniä määriä tuotteissa.

Alkoholia ei todellakaan tule levittää koko iholle, se pahentaa tilannetta ja heikentää ihoa sekä aiheuttaa ärsytystä. Pumpulipuikolla sitä voi sipaista finnin päälle, jos sen haluaa desinfioida, mutta välttäkää tuotteita, joissa on alkoholia denaturoidussa muodossa. Kaikki alkoholit eivät ole pahaksi, esim. setyylialkoholi on ihoa pehmentävä, jos pakkauksessa lukee kuitenkin tuo mainitsemani den. alkoholi, välttäkää tuotetta!

• jonkku

toimii itsellä ainakin täydellisesti se kuorinta homma jolla on ne kolme eri juttuu se joku kasvonaamio kuorinta ja joku samassa.

• Myöhäinen

Samoin.
        Itse käytän lähinnä Garnier Pure syväpuhdistusgeeliä,jonka jälkeen Garnier Pure kasvovettä ja vielä Garnier Pure kasvovoidetta. Ja satunnaisesti suuriin finneihin Garnier Pure Anti Sos Pen(finnikynä), kaikki peräkkäin iltaisin. Ja aamuisin normaali pesu vedellä. Itse löysin tuotesarjan pari vuotta sitten,kun äiti osto mulle finnikynän. Pakkauksen takana lukee GarnierPure ihonhoito-ohjelma. Mulla toiminut;).

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2245
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1958
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1489
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1337
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      93
      1048
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      967
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      752
    Aihe