Olen menossa Lounais-Ranskaan koulujen syyslomalla 12.10-18.10.09. Millainen sää tulolla suunnalla on silloin.
Ja mitä siellä voi tuohon vuoden aikaan tehdä ? Vaeltaa ?
Kaksi lasta mukana 8-12 v. Vinkkejä aktiivilomaan..
Ranskan Bordeaux:n sää lokakuussa ?
Viinin ystävä
3
679
Vastaukset
- laspagnola
Il pleut,mais c'est pas froid!Visiter les Chateaux ou tu pouras gouter le meilleurs vin du monde,ainsi manger fruit des mer.... La France c'est un pays avec la meilleur Gastraunamie!
- Bouf!!
Ton langage est absolumet terrible!
- laspagnola
Bouf!! kirjoitti:
Ton langage est absolumet terrible!
Bonsoir!Mon language est terrible?Dans quel sens?En bien ou en mal?car en francais on peut interprèter différement cette phrase.Cordialement
vive la Bouffe du sud-ouest de la France
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk812975Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911706Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll781520Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651418- 1351410
- 1491292
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591243Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981197- 821168
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur811168