Olen menossa Lounais-Ranskaan koulujen syyslomalla 12.10-18.10.09. Millainen sää tulolla suunnalla on silloin.
Ja mitä siellä voi tuohon vuoden aikaan tehdä ? Vaeltaa ?
Kaksi lasta mukana 8-12 v. Vinkkejä aktiivilomaan..
Ranskan Bordeaux:n sää lokakuussa ?
Viinin ystävä
3
659
Vastaukset
- laspagnola
Il pleut,mais c'est pas froid!Visiter les Chateaux ou tu pouras gouter le meilleurs vin du monde,ainsi manger fruit des mer.... La France c'est un pays avec la meilleur Gastraunamie!
- Bouf!!
Ton langage est absolumet terrible!
- laspagnola
Bouf!! kirjoitti:
Ton langage est absolumet terrible!
Bonsoir!Mon language est terrible?Dans quel sens?En bien ou en mal?car en francais on peut interprèter différement cette phrase.Cordialement
vive la Bouffe du sud-ouest de la France
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882