Millä Mitsulla ajelet??

Itsellä

2001 Galant 2.0 16v sedan
165tkm
Vaivatonta ajoa.

38

1987

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1994

      1.6 326.000km. Öljyä heittää pihalle perkeleesti. Kannentiiviste pitäis vaihtaa.
      Takapyörien edestä läpiruostunut. Kyylari vuotaa. Sivuikkunan mekanismi sökö, puukiila välissä. Alatukivarret ruostuneet. Etuiskarit sökönä. Takajousi poikki. Tuulilasi kun kasvihuoneen muovi, ei näe auringossa läpi. Pakoputki paikattu kaljapurkilla ja letkuklemmarilla. Tuulilasipyyhkimien vivusto loppu, vedetty ruuvi läpi. Pikkuvikoja, meinaan saada katsastuksesta läpi eka kerralla.

      • 2005

        ajettu 78000.huomattavasti paremmassa kuosissa kuin edellisellä kirjoittelijalla heheh


      • mutta...
        2005 kirjoitti:

        ajettu 78000.huomattavasti paremmassa kuosissa kuin edellisellä kirjoittelijalla heheh

        sulla on varmaankin työpaikka.


    • karismaa

      -98 1.8 gdi carisma jotain 190tkm mittarissa. Kelpo menopeli.

      • mr passat

        neljättä vuotta autoliikkeestä ostettu 400€ galant-88 1.6 ajettu 301000, kamppeeseen vaihdettu takapyörän laakerit, eteen joku pusla, muuten ihme kova auto. Heinäkuussa meni katastuksesta läpi heittämällä. Ei olis ostaessa ikinä uskonut.


      • Volbishi
        mr passat kirjoitti:

        neljättä vuotta autoliikkeestä ostettu 400€ galant-88 1.6 ajettu 301000, kamppeeseen vaihdettu takapyörän laakerit, eteen joku pusla, muuten ihme kova auto. Heinäkuussa meni katastuksesta läpi heittämällä. Ei olis ostaessa ikinä uskonut.

        99 1.8 GDI exe 190 tkm. Ens kussa katsastuskäynti aikasemmin heittämällä läpi luultavasti nytkin :)


    • Colt

      Coltilla vm. 2008, 16tkm. Hyvä kaupunki auto.

      • mitsulla

        Miten pärjäätte ilmanvaihdon kanssa. Omistamastani Carismasta en löydä poistoilman aukkoja. Minne auton poistoilma ohjataan.


      • löytynee
        mitsulla kirjoitti:

        Miten pärjäätte ilmanvaihdon kanssa. Omistamastani Carismasta en löydä poistoilman aukkoja. Minne auton poistoilma ohjataan.

        Eli Mitsuissa on yleensä poistoilma-aukko takapuskurin sivuosan takana, josta läppäaukeaa ajossa ja alipaineimun ansiosta ilma vaihtuu.


    • m

      Ajelen -85 2000 gls Galantilla mittarissa n.362000 km

    • reppuliiii

      Lancer Instyle Navi vm 09

      • 2.5 di-d

        l200 -06 , 67000 km. Pieniä häiriöitä lukuunottamatta hyvä työauto


      • tsulla
        2.5 di-d kirjoitti:

        l200 -06 , 67000 km. Pieniä häiriöitä lukuunottamatta hyvä työauto

        Ajelen carismalla. 1.6 b.2002. Olen miettinyt mitsuuni parannusta nimenomaan kovilla pakkasilla. Olen tukkinut täysin jäähdyttimen etuosan pahvilla. Auto on lämpimämpi ajaa. Olen seuraillut lämpömittarin näyttöä siis auton, ei ole tullut muutoksia.Täytyy olla huolellinen ja kun olmat lauhtuu jos lauhtuu.


      • sama.
        tsulla kirjoitti:

        Ajelen carismalla. 1.6 b.2002. Olen miettinyt mitsuuni parannusta nimenomaan kovilla pakkasilla. Olen tukkinut täysin jäähdyttimen etuosan pahvilla. Auto on lämpimämpi ajaa. Olen seuraillut lämpömittarin näyttöä siis auton, ei ole tullut muutoksia.Täytyy olla huolellinen ja kun olmat lauhtuu jos lauhtuu.

        edellisen mittarissa 170000km.


      • tieseli
        sama. kirjoitti:

        edellisen mittarissa 170000km.

        Pajero 2,5td -87. 580 000 km ja hyvin pyörii. Välillä pientä remppaa, ei isompaa hätää vielä ollut.


      • kyll lähtee
        tieseli kirjoitti:

        Pajero 2,5td -87. 580 000 km ja hyvin pyörii. Välillä pientä remppaa, ei isompaa hätää vielä ollut.

        Huippu härveli..mittarissa 351000km ei vikoja ja suojattu joskus,ei hitsattu,ei ruostetta!!!!!!!!!!!!


      • Liian uusi
        kyll lähtee kirjoitti:

        Huippu härveli..mittarissa 351000km ei vikoja ja suojattu joskus,ei hitsattu,ei ruostetta!!!!!!!!!!!!

        Ajopelini on 1988 vuden Galant glsi ajettu 420000 km. Hyvin kulkee, ainakin vielä. Hyvä auto.


    • Sir Lancerlot

      vm. 1991 Lancer 1.8 GTi, mittarissa muutamaa tuhatta vaille 200.000

      Kulkee koneen kokoon nähden kuin eläin, ei kuluta paljoa, on hiton hyvä alusta, sinkitty kori-ei ruostetta kuin pari mitätöntä pilkkua jne... viime talven ajelin 3.0L bensaPajerolla. Aivan helvetin hyviä autoja minusta.

      Minulla on ollut ranskalaisia, saksalaisia ja muita japseja, enkä ole ollut muihin niin tyytyväinen kuin Mitsuihin.

      Näillä näkymin en vaihda merkkiä!

      • ei muuta kuin mitsu

        Tuolla ajelen. Jotain 300 000 mittarissa. Luotettava, ei ole koskaan jättänyt tien päälle. Katsastusmieskin ihmetteli kuntoa, rungossa ei mitään merkkejä ruosteesta. Seuraava auto kun joskus hommaan on mitsu.


      • ajbnö
        ei muuta kuin mitsu kirjoitti:

        Tuolla ajelen. Jotain 300 000 mittarissa. Luotettava, ei ole koskaan jättänyt tien päälle. Katsastusmieskin ihmetteli kuntoa, rungossa ei mitään merkkejä ruosteesta. Seuraava auto kun joskus hommaan on mitsu.

        jotain 235 000 km mittarissa ja tyytyväinen olen ollut.


      • ajelen
        ajbnö kirjoitti:

        jotain 235 000 km mittarissa ja tyytyväinen olen ollut.

        40 tkm ajettu, unohtuu huolet ja murheet kun hyppää rattiin...


      • metsien mies
        ajelen kirjoitti:

        40 tkm ajettu, unohtuu huolet ja murheet kun hyppää rattiin...

        ajettu 240 tkm.Todella luotetteva ja ihan kohtuullinen ajettava.Paria vuotta nuorempi Audi a 6 farkku,samoilla kilometreillä ja aina jostain kuralla.


    • <><><>

      Lanceri 1.5 vm.89

      -noin 210 tkm mittarissa.
      hyvä käyttöauto

    • colt 1400

      colt 1981 101tkm

    • Asentaja -67

      Mitsun Space Wagon 2.0TD -97 370tkm.
      -Tyytyväinen olen ollut.
      -Eikä alkuperäiset osatkaan,aivan hirveitä maksa.
      (viimmeiseksi vaihdoin takakallitusvakaan U-puslat kiinnitys raudat pultit.
      2kpl u-puslia,2-kpl kiinnitys rautoja uuder pultit 26€ koko läjä ja orkis tavaraa) :)
      Viimmesen 10.000km aikana osiin mennyt tuo 26€ ja alapallonivel 19,90€.

    • irak57

      Itselläni on menossa 2009 rekisteröity Mitsu Lancer RalliArt. Ei paremmasta väliä
      aivan ylitse muiden merkkien. Nykyinen Mitsu on minulla jo kolmas, mutta katsotaan vaihtuuko jatkossa merkki kun edustus meni valitettavasti Deltalle.

      • Uhyy

        Evo X, 560hv, 760Nm.


      • EVO 04
        Uhyy kirjoitti:

        Evo X, 560hv, 760Nm.

        Mulla on Lancer evo, Jaappanista tuotu ja ratti väärällä puolella. Surkein auto ikinä, aina saa hoonata pellin alla näpit rasvassa ja kaverit nauraa tälle rötökasalle aina. Sanovat että on tosi lapsellisen näkönen luomus ja etenki takaspoileri on niitten mielestä kuin jostain anime sarjiksen autosta. Kehuvat sentään tehoja ja ajokäyttäytymistä, mutta harmittaa silti kun tätä ei täällä näköjään arvosteta lainkaan, vaan huomion täällä vie yleensä jenkkiautot ja euro tuningit.


    • GalantTuning

      Ajelempi Galantilla 2.0 -99 tallissa Galant V6:n -97, hienoja on vehkeet, toimivat huoletta vuodesta toiseen.

      Neljän vuoden aikana ainut rikki mennyt osa oli esivastus, mutta merkkihuollosta sai kotiin postitettuna 30€:lla, että ei pahat huoltokulut. :)

    • 1,6

      -96 carisma 345000km ja hyvin pelaa.

    • tykkipelimuttalaiska

      -96 carisma 1.8 gdi 432 000 km ja hyvin pelaa kuten edellisellä. Tottahan siinä on muutama vika, mutta ne eivät menoa haittaa.

    • kuivaste

      2001 Space Star Family 1.6 ajettu 291000, vaihdettu jarrulevyt, oikea raidepää, taakse oik. alin poikittainen tukivarsi ja 1. lambra-anturi. Lisäks taakse jarrusatulat. Alkuperäisosillä tosin välillä on hintaa esim. alkup. jarrusatulat taakse olis maksanut 408€ kipale, mut muualta ostettuna 75€ kipale. Toimiva ja luotettava peli.

    • Semmosta sattuu

      Onneks en enää aja Mitsulla.Oli Lancer Sport stw,vaihdoin pois alle 90 000km se riitti,never again.

    • tailsthefox

      Pajerolla, vm 90.
      2.5 TDIC, hyvässä kunnossa on, vois jopa ruostesuojata pohjakin..

    • team.mitsubishi

      -90 pajero 2.5 TDIC. rullattu vajaat 362tkm. ei mitään vikaa ja ollut itsellä jo 11vuotta

    • ämmänen

      -00 Carisma 1.6 Classic, ajettu 141 000km. Ostettu n. vuos ja 10 500km sitten ensimmäiseks autoks ja yhtään ei kaduta.

    • BI_kundi Vantaa

      Musta Lancer Evo 9, pikkuisen viritettynä. Valoista lähtiessä selviän "kiihdytyskisassa" aina voittajana.

    • karismalla

      Carisma 1.8 gdi -99, 190tkm. Isoja vikoja ei auton elinaikana ole ollut, jos huoltokirjaa on uskominen. Talvella lämpiää hyvin, kesällä tasaisessa matka-ajossa pääsee tuommoset 1057 km/tankillinen, keskikulutuksen ollessa noin 5,7 litraa satasella. Ei paha ikäisekseen.
      Luotettava menopeli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      7936
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2892
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      120
      2198
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      11
      1616
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1374
    Aihe