TV2:lla perjantaina 14.8. klo 20:30 Haaveiden ilta -ohjelmassa kuullaan Paulan esittämänä suomalaisten miesartistien kappaleita. Mukana mm. Uniklubin ja Hectorin biisejä.
Haaveiden ilta: Paula Koivuniemi
11
897
Vastaukset
- ???
Aika on tehnyt tehtävänsä Paulaan. Vanhuus on taidetta sanoi Veikko Lavi aikanaan. Kovalla maskilla se ilmiö ei ainakaan peity. Ainut mikä ohjelmassa oli hyvää Mika Toivosen uudet sovitukset kappaleisiin ja tietysti Ismo Alanko, muuten ei hyvä. Paula ole ystävällinen ja pidä linjasi kappaleen Aikuinen nainen linjaisesti silloin olet ihan ok artisti. Tämä on mielipiteeni :D
- ja sen kyllä huomaa
Ei voi olla kuin samaa mieltä...Oliskohan Paulalla taas asiaa Ameriikkaan "sukuloimaan"...on nimittäin melkoisesti rupsahtanut viime näkemästä.
- 1987
oli upeita ja dramaattisia tulkintoja. Paulan ääni soi hienosti, ei ollut liikaa kähinää vaan kunnon laulua! Todella hienoa kuunneltavaa!
- juuri niin
Paulassa on sitä jotain. Pystyy esittämään myös tällaista ja uskottavasti. Hyvä Paula!
- (O_O)
Arvatkaa, harmittiko perjantaina, kun unohdin ohjelman? Arvata saattaa, että olin iloisesti yllättynyt, kun ohjelma tuli pikauusintana lauantaina.
Alun perin olin hiukan skeptinen, miten Paula mahtaa urakasta selvitä iskelmälaulajana, mutta olin suorastaan ällikälllä lyöty, miten upeasti Paula "keikan" veti. Tietysti sovituksetkin oli tehty viimeisen päälle jousiorkestereineen, mutta Paulan ääni sai ihan kylmät väreet nousemaan. Etenkin Hectorin "Jäävalssi" oli mykistävän hyvä Paulan esittämänä! Vaikka yleensä inhoan Ismo Alangon tuotantoa, Hassisen Koneen joitakin biisejä lukuun ottamatta, myös hänen biisinsä kuulosti Paulan laulamana hyvältä. Sehän kertoo vain, että Alanko tekee itse asiassa hyviä biisejä, kunhan ne esittää oikea laulaja hänen sijastaan.
Nyt harmittaa, että ei ollut mahdollisuutta nauhoittaa ohjelmaa, sillä olisi mukava katsella se uudelleen ja uudelleen.
Todella ilahduttavaa muuten, että Paula uskaltaa artistina ottaa riskejä ja kokeilla uusia juttuja. Hänestä soisi ottavan mallia muidenkin suomi-iskelmän vanhan kaartin tähden. En tarkoita, että pitäisi alkaa matkia häntä, mutta kokeilla jotain uutta juttua tutun ja turvallisen sijasta.
Lisäksi Paula näytti todella upealta. Hyvä Paula! Lisää tämmöistä!- Pasi K.
Todella onistuneet kappalevalinnat ja Paula tulkitsi biisit upeasti!
Ohjelma on nähtävissä Yle Areenassa 13.9. klo 20:30 asti.
http://areena.yle.fi/video/359575
- fani31
Paula oli aivan loistava haaveilen illassa. Versiot kappaleissa olivat hyviä ja Paula lauloi hyvin. Pauli oli myös todella kaunis. Paula on livenä aivan mahtavan upea esiintyjä. Hyvä että Paula rohkeasti tarttuu uusin juttuihin ja laulaa välillä muutakin.
- no jaa..
Todella kaunis???? siitä nyt voidaan taas olla montaa mieltä..järkyttävä pakkelikerros naamassa ja leikkausarvet paistoivat suupielistä läpi...hiukset olivat elottoman näköiset ja kampaus muutenkin kuin olis karvalakki päähän isketty...mutta kauneushan on katsojan silmässä.....
- suhtellisuuden tajua
no jaa.. kirjoitti:
Todella kaunis???? siitä nyt voidaan taas olla montaa mieltä..järkyttävä pakkelikerros naamassa ja leikkausarvet paistoivat suupielistä läpi...hiukset olivat elottoman näköiset ja kampaus muutenkin kuin olis karvalakki päähän isketty...mutta kauneushan on katsojan silmässä.....
Kyllä, todella hyvän näköinen tosiaan on! Ikää on 62 v ja näyttää tuolta. Harva meistä siihen kykenee. Pakkelia on, tottakai. Sitä on kaikilla esiintyjillä loistevaloissa. Ei siellä kukaan 2kymppinenkään naturellilla naamalla lauleskele. Enkä mä nyt tota kauneuskirurgiaakaan menisi 6kymppiseltä tuomitsemaan, kun ammattina on julkinen esiintyminen. Ikää on ihmisellä just sen verran kuin elettyä elämää takana, mutta upeata on se että Paula pystyy edelleen säilyttämään suosionsa. Ihmiset tykkää, ei sille mitään voi.
- nainen 60 +
suhtellisuuden tajua kirjoitti:
Kyllä, todella hyvän näköinen tosiaan on! Ikää on 62 v ja näyttää tuolta. Harva meistä siihen kykenee. Pakkelia on, tottakai. Sitä on kaikilla esiintyjillä loistevaloissa. Ei siellä kukaan 2kymppinenkään naturellilla naamalla lauleskele. Enkä mä nyt tota kauneuskirurgiaakaan menisi 6kymppiseltä tuomitsemaan, kun ammattina on julkinen esiintyminen. Ikää on ihmisellä just sen verran kuin elettyä elämää takana, mutta upeata on se että Paula pystyy edelleen säilyttämään suosionsa. Ihmiset tykkää, ei sille mitään voi.
En ole koskaan ollut mikään Paula fani, enkä kuuntele yleensä hänen esittämiään iskelmiä muuta kuin radio Suomen pakkosyöttämänä muun ohjelman ohella.
Nyt en onneksi ehtinyt vaihtamaan kanavaa ja alkoi Haaveiden ilta ohjelma.
Jo ensimmäisestä kappaleesta pidin ja koko ohjelma olikin aivan fantastinen.
Varsinkin Hecktorin jäävalssi oli loistavasti tulkittu.
Hieno aluevaltaus Paulalta. Tällaista kuuntelisin radiostakin mielelläni.
Paulan vaatteet ja olemus näyttivät hyviltä. - (O_O)
nainen 60 + kirjoitti:
En ole koskaan ollut mikään Paula fani, enkä kuuntele yleensä hänen esittämiään iskelmiä muuta kuin radio Suomen pakkosyöttämänä muun ohjelman ohella.
Nyt en onneksi ehtinyt vaihtamaan kanavaa ja alkoi Haaveiden ilta ohjelma.
Jo ensimmäisestä kappaleesta pidin ja koko ohjelma olikin aivan fantastinen.
Varsinkin Hecktorin jäävalssi oli loistavasti tulkittu.
Hieno aluevaltaus Paulalta. Tällaista kuuntelisin radiostakin mielelläni.
Paulan vaatteet ja olemus näyttivät hyviltä.Katsoin uusinnan, ja lisäksi olen katsonut muutaman kerran Yle Arenasta, kiitos Pasi K:n vinkin. Kerrassaan hieno "keikka" Paulalta. Toivoisin jopa, että levyttäisi biisit, ainakin Jäävalssin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029