saatu turvalliseksi. Keskelle Kalevantietä on rakennettu kivieste, joka varmaan talvisinkin kolahtaa mukavasti vanteen reunan alla. Tämä, jos mikä osoittaa, että ala-asteikäisistä kannetaan huolta.
Vastaukset 7
- ilmeisesti rajoittaa
vain sairaalasta päin tulevien autojen nopeutta, kun toinen puoli tietä on vielä avoinna, kuten ennen.
- nyt oli jo
saatu esimakua tuon kivikasan kaikkipysäyttävästä voimasta. Liikenteenjakaja oli nurin, kivet vinksinvonksin ja palokunta harjaamassa muodostunutta öljyläikkää.
- kivieste onkin
nyt oli jo kirjoitti:
saatu esimakua tuon kivikasan kaikkipysäyttävästä voimasta. Liikenteenjakaja oli nurin, kivet vinksinvonksin ja palokunta harjaamassa muodostunutta öljyläikkää.
aikamoinen yllätys henkilöille, jotka ovat koulun kohdallakn tottuneet ajamaan tuhatta ja sataa. Mutkan vuoksi sitä ei näe ajoissa ja se vaatisikin etukäteisvaroitukseksi liikennemerkin jo hyvissäajoin.
- neitimyy
on muutenkin kapea ja ihan väärässä kohtaa koko suojatie... koululaisia kun kuskataan myös bussilla, bussit ei käänny enää kyysilän koulun renkaasta vistalle päin.. missä ne meinaa että ne käännetään? Muutenkin paimiossa harrastetaan näitä kavennuksia sen suuremmin ajattelematta..
- Kaaritiellä ihan
metsään mennyt kohdevalinta ja sitten Valkojantien kivikasa. Molemmissa tullut romua useamman kerran ja talvi tekee kiusaa aurauskalustolle.
- pois pois pois
Koulua ei enää ole.
Pois pois hidasteet ja esteet! - Anonyymi00007
Vieläkö Salmisen Maire on hengissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571470Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46675
- 52670
- 76576
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568