traumoja.

--------------

minulla on pahoja traumoja. tulin juuri ulos kaapista ja ymmärsin olevani homo. nyt en enää tiedä miten tällainen kynis saa dtm:ssä seuraa kun eikös se ylensä niin mene että sitä pienempi mulkku mitä mulkumpi ulkonäkö?

siksi ajan muuten mp:lläkin koska on kiva pukea itsensä nahkaan. olenhan laiha homo.

ja seksikkäästi ja ujostelevasti välillä aina pyrin tuomaan itseäni esille, tsi hi hih.

homot.net

16

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ... Kuinka vanhat tänne oikeen kirjoittelee?

      • teinixxxx

        sellaiset 15-20v teinixit/pikkupojat jotka asuu vielä isin ja äitin luona pienillä sievillä rahoillaan.


      • .......

        Aloituksen kirjoittaja on 31-vuotias peräkammarinpoika. Sama tyyppi on kirjoitellut tuota paskaa tänne vuosikaudet. Ei ilmeisesti pysty lopettamaan.


      • iso ja ilkeä
        ....... kirjoitti:

        Aloituksen kirjoittaja on 31-vuotias peräkammarinpoika. Sama tyyppi on kirjoitellut tuota paskaa tänne vuosikaudet. Ei ilmeisesti pysty lopettamaan.

        niin varmaan. itse olet peräkammarin poika, yksinkertainen jästipää ja ihan kyttäkin vieläpä. Pidäs pienempää ettei tarvi tulla vetämään turpaan sinne missä asut. Tiedän kyllä.

        Se on vaan kiva vittuilla kynäniskaiselle tohelolle koska olet homokin.


      • ........
        iso ja ilkeä kirjoitti:

        niin varmaan. itse olet peräkammarin poika, yksinkertainen jästipää ja ihan kyttäkin vieläpä. Pidäs pienempää ettei tarvi tulla vetämään turpaan sinne missä asut. Tiedän kyllä.

        Se on vaan kiva vittuilla kynäniskaiselle tohelolle koska olet homokin.

        Ja taas tulee äiskän pikku talipallo vetämään turpaan ja taas se tietää missä asun. Voi vittu mikä pelle. Samaa paskaa olet jauhanut vuosia, mutta etpä vain ole mitään tehnyt.


      • hekoheko..
        ........ kirjoitti:

        Ja taas tulee äiskän pikku talipallo vetämään turpaan ja taas se tietää missä asun. Voi vittu mikä pelle. Samaa paskaa olet jauhanut vuosia, mutta etpä vain ole mitään tehnyt.

        katos katos... sieltähän tulee jo kirosanoja, heh heh! havaitsen että alat vittuuntumaan, siksipä virnistelenkin täällä leveällä dollarihymylläni, ahahahahaa!


      • ........
        hekoheko.. kirjoitti:

        katos katos... sieltähän tulee jo kirosanoja, heh heh! havaitsen että alat vittuuntumaan, siksipä virnistelenkin täällä leveällä dollarihymylläni, ahahahahaa!

        No, tuletkos vetämään turpaan? Odottelen pihalla klo 18. Jos ei kuulu, olet edelleen se samaa tyhjästä uhoava paskanpuhuja.


      • kölli.
        ........ kirjoitti:

        No, tuletkos vetämään turpaan? Odottelen pihalla klo 18. Jos ei kuulu, olet edelleen se samaa tyhjästä uhoava paskanpuhuja.

        Varmistaisin osoitteen vielä, etten lyö väärää miestä. Kerrotko pienen vihjeen tai sovitaanko niin, että joku muu paikka?


      • kölli.,
        ........ kirjoitti:

        Ja taas tulee äiskän pikku talipallo vetämään turpaan ja taas se tietää missä asun. Voi vittu mikä pelle. Samaa paskaa olet jauhanut vuosia, mutta etpä vain ole mitään tehnyt.

        Kyllähän mä tekisin, jos uskaltaisit joskus selittää samat litaniat ihan kasvotusten. Kyllä teitä selittäjiä riittää. Kyllä tässä on joskus ihan ojennettukin jos on tiedetty muukin paikka kuin internet.


    • mistä

      vitusta noin tyhmiä sikiää!?

      • .......

      • iso ja ilkeä
        ....... kirjoitti:

        Tuolta noin:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8385225

        äitiskin taitaa olla viisaampi, hehheh. laittaa nyt linkki paikkaan jossa ei ole mitään viestiä. onkohan sinun koko sukusi yhtä samaa kynäniskaa kun turhaan olemattomia linkkejä postailet vitun vatipää`?

        HA HA HA HA HA!


      • iso ja ilkeä
        iso ja ilkeä kirjoitti:

        äitiskin taitaa olla viisaampi, hehheh. laittaa nyt linkki paikkaan jossa ei ole mitään viestiä. onkohan sinun koko sukusi yhtä samaa kynäniskaa kun turhaan olemattomia linkkejä postailet vitun vatipää`?

        HA HA HA HA HA!

        http://www.cartoonstock.com/lowres/mka0029l.jpg


      • ........

      • enkä tu syömään

      • kölli.
        enkä tu syömään kirjoitti:

        http://www.musclemarket.fi/forum/picture.php?pictureid=366&albumid=53&dl=1238791914&thumb=1

        Onhan se toki helppoa sanoa että " tuun vetään sua pataan, kerro aika paikka". Tiedän kyllä hyvä " vanha tuttu" että lyömisessä ei ole mitään järkeä. Suuri osa pahoinpitelyistä päättyy ikävästi, yleensä kaatumiseen jne. Suurin osa niistä tehdään myös humalassa ( itse en käytä viinaksia ).

        Sopivasti ärsytettynä pitäisi kyllä sinua vähän rinnuksista nostaa kun et tunnu pystyvän asialliseen keskusteluun ja syytät minua paskaviesteistä. Onko sulla IP:t tiedossa? tuskin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe