traumoja.

--------------

minulla on pahoja traumoja. tulin juuri ulos kaapista ja ymmärsin olevani homo. nyt en enää tiedä miten tällainen kynis saa dtm:ssä seuraa kun eikös se ylensä niin mene että sitä pienempi mulkku mitä mulkumpi ulkonäkö?

siksi ajan muuten mp:lläkin koska on kiva pukea itsensä nahkaan. olenhan laiha homo.

ja seksikkäästi ja ujostelevasti välillä aina pyrin tuomaan itseäni esille, tsi hi hih.

homot.net

16

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ... Kuinka vanhat tänne oikeen kirjoittelee?

• teinixxxx

sellaiset 15-20v teinixit/pikkupojat jotka asuu vielä isin ja äitin luona pienillä sievillä rahoillaan.

• .......

Aloituksen kirjoittaja on 31-vuotias peräkammarinpoika. Sama tyyppi on kirjoitellut tuota paskaa tänne vuosikaudet. Ei ilmeisesti pysty lopettamaan.

• iso ja ilkeä
        ....... kirjoitti:

Aloituksen kirjoittaja on 31-vuotias peräkammarinpoika. Sama tyyppi on kirjoitellut tuota paskaa tänne vuosikaudet. Ei ilmeisesti pysty lopettamaan.

niin varmaan. itse olet peräkammarin poika, yksinkertainen jästipää ja ihan kyttäkin vieläpä. Pidäs pienempää ettei tarvi tulla vetämään turpaan sinne missä asut. Tiedän kyllä.

Se on vaan kiva vittuilla kynäniskaiselle tohelolle koska olet homokin.

• ........
        iso ja ilkeä kirjoitti:

niin varmaan. itse olet peräkammarin poika, yksinkertainen jästipää ja ihan kyttäkin vieläpä. Pidäs pienempää ettei tarvi tulla vetämään turpaan sinne missä asut. Tiedän kyllä.

Se on vaan kiva vittuilla kynäniskaiselle tohelolle koska olet homokin.

Ja taas tulee äiskän pikku talipallo vetämään turpaan ja taas se tietää missä asun. Voi vittu mikä pelle. Samaa paskaa olet jauhanut vuosia, mutta etpä vain ole mitään tehnyt.

• hekoheko..
        ........ kirjoitti:

Ja taas tulee äiskän pikku talipallo vetämään turpaan ja taas se tietää missä asun. Voi vittu mikä pelle. Samaa paskaa olet jauhanut vuosia, mutta etpä vain ole mitään tehnyt.

katos katos... sieltähän tulee jo kirosanoja, heh heh! havaitsen että alat vittuuntumaan, siksipä virnistelenkin täällä leveällä dollarihymylläni, ahahahahaa!

• ........
        hekoheko.. kirjoitti:

katos katos... sieltähän tulee jo kirosanoja, heh heh! havaitsen että alat vittuuntumaan, siksipä virnistelenkin täällä leveällä dollarihymylläni, ahahahahaa!

No, tuletkos vetämään turpaan? Odottelen pihalla klo 18. Jos ei kuulu, olet edelleen se samaa tyhjästä uhoava paskanpuhuja.

• kölli.
        ........ kirjoitti:

No, tuletkos vetämään turpaan? Odottelen pihalla klo 18. Jos ei kuulu, olet edelleen se samaa tyhjästä uhoava paskanpuhuja.

Varmistaisin osoitteen vielä, etten lyö väärää miestä. Kerrotko pienen vihjeen tai sovitaanko niin, että joku muu paikka?

• kölli.,
        ........ kirjoitti:

Kyllähän mä tekisin, jos uskaltaisit joskus selittää samat litaniat ihan kasvotusten. Kyllä teitä selittäjiä riittää. Kyllä tässä on joskus ihan ojennettukin jos on tiedetty muukin paikka kuin internet.

• mistä

vitusta noin tyhmiä sikiää!?

• .......

• iso ja ilkeä
        ....... kirjoitti:

Tuolta noin:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8385225

äitiskin taitaa olla viisaampi, hehheh. laittaa nyt linkki paikkaan jossa ei ole mitään viestiä. onkohan sinun koko sukusi yhtä samaa kynäniskaa kun turhaan olemattomia linkkejä postailet vitun vatipää`?

HA HA HA HA HA!

• iso ja ilkeä
        iso ja ilkeä kirjoitti:

äitiskin taitaa olla viisaampi, hehheh. laittaa nyt linkki paikkaan jossa ei ole mitään viestiä. onkohan sinun koko sukusi yhtä samaa kynäniskaa kun turhaan olemattomia linkkejä postailet vitun vatipää`?

HA HA HA HA HA!

http://www.cartoonstock.com/lowres/mka0029l.jpg

• ........

• enkä tu syömään

• kölli.
        enkä tu syömään kirjoitti:

http://www.musclemarket.fi/forum/picture.php?pictureid=366&albumid=53&dl=1238791914&thumb=1

Onhan se toki helppoa sanoa että " tuun vetään sua pataan, kerro aika paikka". Tiedän kyllä hyvä " vanha tuttu" että lyömisessä ei ole mitään järkeä. Suuri osa pahoinpitelyistä päättyy ikävästi, yleensä kaatumiseen jne. Suurin osa niistä tehdään myös humalassa ( itse en käytä viinaksia ).

Sopivasti ärsytettynä pitäisi kyllä sinua vähän rinnuksista nostaa kun et tunnu pystyvän asialliseen keskusteluun ja syytät minua paskaviesteistä. Onko sulla IP:t tiedossa? tuskin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1326
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1275
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1018
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      916
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      913
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe