eli uros labbis on kohta 11kk vanha ja kyyhkyjahtion alkanut niin olemme vähän käynyt kyttäämässä max 2,5 tuntia niin koira malttaa paikallaan tosin pidän hihnassa vielä, niin alkaa olla sen jälkeen kärsimätön jos ei ole mitä noutaa.
harjoituksia on tehty vielä dameilla ja variksilla päivitäin max 3-5 noutoa plus muita harkkoja.
en missään nimessä lopeta harjoituksia mutta onko liikaa noutoa päivässä. harakoita olen ampunut koiralle metsästystilanteissa niin lintu tulee perille ja koira odottaa lupaalähteä, mutta hihnassa vielä niin onko koira liian nuori kun tarmoa olisi antaa ja juosta pitäisi saada
rauhoittuuko ajan kanssa ja onko vaaraa että koira menee oiloille jos käytän mukana
labbiksen eka syksy
2
235
Vastaukset
- Harakat kostavat!
Mitä pahaa harakat ovat tehneet sinulle, kun niitä tapat? Kyllä juttu on niin, että ihan sama Jumala kuin tehnyt sinut, on myös tehnyt harakat (ja siinä sivussa kaikki muutkin luomakunnan otukset ja oliot).
Koska tapat Luojan luomia luontokappaleita, olet ilmeisesti joku jumalankieltäjä, joka kuolemansa jälkeen joutuu Helvettiin, ja se on sinulle ihan oikein. Sinne joudatkin, tervemenoa!
Jos tässä elämässä harakat jäävät häviölle pyssyllesi ja rakillesi, kuolemasi jälkeen he kostavat sinulle varmasti. - mettänainen
Koirat kehittyvät hyvinkin yksilöllisesti, mutta kertomasi kyyhkyjahdeista alle vuotisen koiran kanssa on minun mielestäni vähän "liian paljon liian varhain" koirallesi.
Hyvin usein noin nuorena tositoimiin päässeet koirat kuumuvat liikaa, koska tuo pääkopan kehittyminen ja maltti ei ole vielä oikean metsästyksen tasolla.
Sinuna odottaisin ensi syksyn jahteihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368