Keski-suomesta kuorma-auto vuokraa?

Muuttajat123

Mistä saa vuokrattua kuorma-auton omaan ajoon? Tarkempia jos ollaan niin Keuruulta, Jämsästä,Jämsänkoskelta tai Kuhmoisista?
Myös tarpeen tullen mahdollista Jyväskylästäkin, sit tietty tulee kalliimmaks kun saa ajella ees taas.

9

1505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • theNuke

      014-Kuljetus ..yhteystiedot täältä: www.014-kuljetus.fi

      Eli tämä olis sitten siis Jyväskylässä. Helpoiten auto järjestyy vuokralle viikonloppuna.

      Hinnoista en tosin tietäs kun itse henkilökuntaan kuuluen saanu edullisemmin.
      Mutta veikkaan että iha kilpailukykyset hinnat ois.
      Kerroppas huvikses mullekin et mitä maksaa jos kysäset tuolta.
      Voinee muuten olla mahdollista ulkopuolisellekin vuokraajalle että voit pitää auton kilometritaksalla niin kauan kun sitä ei itse tarvita. Tiedustele tätä jos eivät heti kerro, parastahan se on muuttaa rauhassa.. Hakee auton perjantaina ja palauttaa sunnuntaina.


      Kuorma-autoja ois sit kevyemmästä järeempään ja tilavia pakettiautojakin on.
      Kuorma-autojen hinnat siis vaihtelee sen auton koon mukaan. Itse niitä konttien kokoja muista mut eiköhä nuo kerro ku soittelet.

      Ja dieselit uskoakseni sisältyy sitten hintaan! Tarkista tämä.
      ~15-30l/100km jos kuluu niin se voinee kannattaa ottaa huomioon vertaillessaan hintoja.

      • ...,..

        Minäpä kysäisin asiaa s.postilla, koska asialla ei sinänsä ole vielä kiire.
        KIITOS vielä erittäin paljon tiedosta ja ilmoittelen mitä vastaavat postiini. :)


      • muuttajat 123

        Tämä 014 nyt ei valitettavasti meitä auttanut, autoja vukrataan ainoastaan henkilökunnalle tai sopimusasiakkaille. :(


      • :(
        muuttajat 123 kirjoitti:

        Tämä 014 nyt ei valitettavasti meitä auttanut, autoja vukrataan ainoastaan henkilökunnalle tai sopimusasiakkaille. :(

        Aih, olin jotenkin saanut sen käsityksen että niitä vapaamminkin vuokrattais..
        Isoja eli vissiin suurimmalla sallitulla konttikoolla varustettuja pakettiautoja ois JKL:ssä esim Jaatinen Rent :llä. Se oli ainakin joskus varsin edukas pulju.


    • ja sitten ha haa ha haa

      Mistähän minä oliisi saanut muuttokuormurin 1987 Muutin Enosta Vantaalle sitten Hiacella.

    • K

      Keski -Suomessa Kuohun Paja (ST1 huoltamo 23 -tien varressa) vuokraa vanhaa Mannia ja hinta oli jotain 100 € paikkeilla vuorokausi.

    • Pohjoisin paikka

      Otappa yhteyttä nii katsellaan miten onnistuisi ja milloin. Eli Paarma palvelut ky.

      • a

        Auto on Volvo f6 perälaudalla.
        ja hinta oli 90euroa/vrk.


      • sdsadaddsadsadsa
        a kirjoitti:

        Auto on Volvo f6 perälaudalla.
        ja hinta oli 90euroa/vrk.

        Jos ihan vaan ajelet vois olla aika leuhka haanpaalta säiliö auto eiks?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      58
      3928
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2407
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      213
      2196
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      142
      2113
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      424
      1494
    6. 79
      1251
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      140
      1245
    8. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      93
      1158
    9. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1155
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      56
      1110
    Aihe