Miksi kirjani eivät myy?

Laukaisin kahdella pasifistiteoksella "Diary of a Pacifist" ja "Barbaratus" muhkean soolourani propagandistina. Olen jättänyt itsepalvelukirpputorille painoksia noista kirjoista, mutta kahden päivän aikana ei ole tärpännyt. Kirjoitustyylini on vihapropagandaa, jossa on raivoava murhanhimo. Kuitenkin kirjoissa on tunnetta ja psykologista ja elämänjanoista viisautta ja nuoruuden intoa. Olen mestarillisesti sekoittanut yhteen psykologian ja propagandan. Miksi ne eivät myy?

http://kirja.lasipalatsi.fi/index.php?option=com_phpshop&page=shop.browse&category_id=e7a92ef290b215fb5955a613de79e9f0&Itemid=84

13

845

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ynjemi Nyhtänköljä

kun ne on niin huonoja. Kirppiksellä ihan oikeat kirjatkin makaa pöydällä toisinaan viikkokausia.

• Fyyralyyra

Oletkos lukenut, vai miksi outo epäilys? Herran selitys kirjastaan vaikuttaa sangen mielenkiintoiselta. Ehkä se on yhtä hyvä kuin oikeatkin kirjat, jotka nekin siis makaavat pöydällä viikkokausia.

• kulkevat erillään

KIRJAN HYVYYS JA KAUPALLISUUS EIVÄT KULJE KÄSI KÄDESSÄ.

Hyvä kirja on lukijan mieltymyksen mukainen, sillä on harvoin yleistä kriteeriä ylittävää hyvyyttä. Kaupallinen kirja on tunnetun kirjailijan ja tunnetun kirjoittajan, sekä hyvän kansivisualisoijan yhteistyön tulos.

Luin viimeksi Risto Ahosen esikoisteoksen Eheytyvä ihminen. Kirja on ilmestynyt joskus 2005 tienoilla, mutta edelleen nettikaupoista kai saatavissa. Oliko se hyvä kirja? En osaa sanoa, mutta samaistuin ja sain siitä ajatuksia joita pohdin edelleen ja luen kirjasta yksityiskohtia toistamiseen. Kyseinen kirja onarkirealismia ja avointa pohdiskelua ihmisyydestä. Suosittelen. Ei kaupallinen, mutta minulle sopivaa luettavaa juuri nyt.

• Kukaan ei pidä yhtään mistään viha-propaganda psykologiasta. Eivät kirjasi myy. Ole itsellesi armollinen ja kirjoita tekstiä, joka myy. Ilmeisesti olet aika kunnianhimoinen, niin että sinulla lienee siihen mahdollisuuksia. Aitous voittaa.. unohda se viha!

• ihmettelen hieman

miksi itse vaivaudut kirjasi markkinointiin, kun kerran teoksillasi on jo kustantaja. Ehkä heidän kapasiteettinsa on vaatimaton. Silloin kannattaa miettiä tarjoaako seuraava teosta samalle kustantajalle vai lähestyykö jotakin muuta...

Minusta ongelman ydin on jo tässä asetelmassa, vaikka en kirjaa ole lukenut, mutta itselläni tämä aiheutti raskaan torjunnan ja huokaisun - taas tätä samaa, samaa, samaa nettisälää.

Okei. Vaikka aihe on kiehtova, näkökulma ja kansanomaisuudella ratsastaminen vie heti uteliaisuuden. Kiehtovampi tämä olisi katsottuna enemmänkin EU-tason toimintana kuin Suomessa, jossa tätä aihetta on vinetetty netissä - todellakin - riittävästi ja aika odotettavilla ajatusreiteillä. Sosiologisessa tutkimuksessa on aihetta tutkittu varsin laajasti, joten aineistoasi voisit laajentaa ehkä väitöskirjan puolelle... silloin voisi kolahtaa.

"Tähän kirjaan on koottu kaikki asiat mitä on pyöritelty tuolla netissä jo vuosia ja tiivistetty innostavaan ja kansantajuiseen muotoon. Tämä kirja käsittelee Suomessa erittäin tunnelatautunutta ja tabua aihetta, eli yleistä asevelvollisuutta."

Olen ihmeissäni tästä tabu -ajatuksen herättelystä, koska en itse näe aiheessa mitään erityisen tabua.

No, kirpparimyynti on kirjojen kohdalla niin ground-zero-operationia, etten odottaisi suuria myyntejä ja uteliaisuuksia siellä... tietysti riippuu kirpparista ja kaupungista, kaupunginosasta...

Mutta jos olet nuori mies, varmaankin jatkat opintojasi ja aiheen tutkimista, ehkä löytyy kiinnostavia ajatussuuntauksia viiden vuoden päästä. Vastapaino voisi olla kiinnostava kustantaja...

• miksihän
        ihmettelen hieman kirjoitti:

miksi itse vaivaudut kirjasi markkinointiin, kun kerran teoksillasi on jo kustantaja. Ehkä heidän kapasiteettinsa on vaatimaton. Silloin kannattaa miettiä tarjoaako seuraava teosta samalle kustantajalle vai lähestyykö jotakin muuta...

Minusta ongelman ydin on jo tässä asetelmassa, vaikka en kirjaa ole lukenut, mutta itselläni tämä aiheutti raskaan torjunnan ja huokaisun - taas tätä samaa, samaa, samaa nettisälää.

Okei. Vaikka aihe on kiehtova, näkökulma ja kansanomaisuudella ratsastaminen vie heti uteliaisuuden. Kiehtovampi tämä olisi katsottuna enemmänkin EU-tason toimintana kuin Suomessa, jossa tätä aihetta on vinetetty netissä - todellakin - riittävästi ja aika odotettavilla ajatusreiteillä. Sosiologisessa tutkimuksessa on aihetta tutkittu varsin laajasti, joten aineistoasi voisit laajentaa ehkä väitöskirjan puolelle... silloin voisi kolahtaa.

"Tähän kirjaan on koottu kaikki asiat mitä on pyöritelty tuolla netissä jo vuosia ja tiivistetty innostavaan ja kansantajuiseen muotoon. Tämä kirja käsittelee Suomessa erittäin tunnelatautunutta ja tabua aihetta, eli yleistä asevelvollisuutta."

Olen ihmeissäni tästä tabu -ajatuksen herättelystä, koska en itse näe aiheessa mitään erityisen tabua.

No, kirpparimyynti on kirjojen kohdalla niin ground-zero-operationia, etten odottaisi suuria myyntejä ja uteliaisuuksia siellä... tietysti riippuu kirpparista ja kaupungista, kaupunginosasta...

Mutta jos olet nuori mies, varmaankin jatkat opintojasi ja aiheen tutkimista, ehkä löytyy kiinnostavia ajatussuuntauksia viiden vuoden päästä. Vastapaino voisi olla kiinnostava kustantaja...

ei myy aggressio? Jos haluaa ihmisiin vaikuttaa, pitää olla hyvät teesit ja perustelut... minusta tuo aihe on hieman, anteeksi vain, loppuunkulutettu ja loppuunkäsitetty.

Opiskeletko filosofiaa vai valtio-oppia?

• kansiin,

ja nimeksi vaikka Robustus Taistelija 1-2. Sillä nimellä vihanlietsonta vielä menee läpi.
      Nimimerkkisi on mielenkiintoinen, en muuta sano!

• yliopiston hutkija

Pistä viihdettä peliin. On katsos tarinat kun myy. Kirjoita ku tyttökaverilla onkin exän kaulakoru vielä kaulassa ja alkaa riita, ku se haluu sitä pitää ja toinen on mustis ja sitten jostain kulman takaa voikin iskeä ostoskärrymurhaaja, ku ne on niin keskittyneitä toisiinsa. Ja sitten vaan toi kaveri heivaa ne ruumiit sinne kärryyn ja pokkana heivaa ne Tammerkoskeen tai Aurajokeen tai johki ja sillä lailla. Ja sitte ne parisuhteelliset löytyy sieltä joesta joskus, kun ostoskärrymurhaaja on shoppaamas ja heivaa jo uutta kärryä auton taaksen mennessään pois. Siitä se lähtee myyntiluvut nousemaan. Kyllä Suomi24 käyttäjistäkin selkeästi huomaa, ettei ajattelu ja itsensä kehittäminen ole ihan yleistä. Kovin ollaan välittömissä tunteissa kiinni ja halutaan viihtyä, viihtyä, aaaahhh... tuntea ... kaikkea .... iiihaaanaaa.... heti .... olen .... jurpo ... tunteeni ... aah ... ne ... määräävät ... ei aatos.

• Kirjan tekoon kykenemätön.

enimmäkseen jo mainetta ja kunniaa saaneita teoksia. Uusien kirjailijoiden työt eivät siis käy kaupaksi. Eikä kirjoja saa olla näkyvissä yhtä enempää. Mielestäni kirjassa pitää olla tarina, pohtiva ja väittelevä kirjallisuus ei herätä lukuhaluja kuin minimaalisen pienessä ihmisjoukossa.

Sivumennen sanottuna inhoan tuota sanontaa, että "kirja myy". Olen joskus itse myynyt jonkin kirjan kirppiksellä ja se meni kaupaksi, ei se myynyt itseään. Minä sen pistin näkyville ja hinnoittelin, annoin ostajan käteen ja pistin rahat taskuuni.

Harkitsepa jonkin juonellisen kirjan tekemistä, kun sinulla on kyky kirjoittaa. Lykkyä tykö!

• Federal Law

Ketjun aloittajan tuumauksia kommenteista.

• alvari.raappavaara
        Federal Law kirjoitti:

Ketjun aloittajan tuumauksia kommenteista.

Jätkällä (?) kohdata kylmä totuus kustannusmaailman ja lukevan kansan toiminnasta.

• XX_YY
        alvari.raappavaara kirjoitti:

Jätkällä (?) kohdata kylmä totuus kustannusmaailman ja lukevan kansan toiminnasta.

Kirjoitit kirjan, arvostit sitä itse niin suuresti että veit sen kirppikselle.
        Miksi koko vaivannäkö kirjan kirjoittamiselle. Vastaa meille jotain.

• Kolmas kirja on tekeillä. Myyntiluvut olivat heikkoja, yritän vielä levittää sanomaani. Hyviä vastauksia kiitän teitä keitän täitä. Kirjastoon olen lähettänyt kappaleita.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      8
      3276
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1838
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      540
      1549
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      75
      1156
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      60
      966
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      32
      940
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      208
      861
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      813
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      796
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      758
    Aihe