Miksi kirjani eivät myy?

Laukaisin kahdella pasifistiteoksella "Diary of a Pacifist" ja "Barbaratus" muhkean soolourani propagandistina. Olen jättänyt itsepalvelukirpputorille painoksia noista kirjoista, mutta kahden päivän aikana ei ole tärpännyt. Kirjoitustyylini on vihapropagandaa, jossa on raivoava murhanhimo. Kuitenkin kirjoissa on tunnetta ja psykologista ja elämänjanoista viisautta ja nuoruuden intoa. Olen mestarillisesti sekoittanut yhteen psykologian ja propagandan. Miksi ne eivät myy?

http://kirja.lasipalatsi.fi/index.php?option=com_phpshop&page=shop.browse&category_id=e7a92ef290b215fb5955a613de79e9f0&Itemid=84

13

812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ynjemi Nyhtänköljä

      kun ne on niin huonoja. Kirppiksellä ihan oikeat kirjatkin makaa pöydällä toisinaan viikkokausia.

      • Fyyralyyra

        Oletkos lukenut, vai miksi outo epäilys? Herran selitys kirjastaan vaikuttaa sangen mielenkiintoiselta. Ehkä se on yhtä hyvä kuin oikeatkin kirjat, jotka nekin siis makaavat pöydällä viikkokausia.


      • kulkevat erillään

        KIRJAN HYVYYS JA KAUPALLISUUS EIVÄT KULJE KÄSI KÄDESSÄ.

        Hyvä kirja on lukijan mieltymyksen mukainen, sillä on harvoin yleistä kriteeriä ylittävää hyvyyttä. Kaupallinen kirja on tunnetun kirjailijan ja tunnetun kirjoittajan, sekä hyvän kansivisualisoijan yhteistyön tulos.

        Luin viimeksi Risto Ahosen esikoisteoksen Eheytyvä ihminen. Kirja on ilmestynyt joskus 2005 tienoilla, mutta edelleen nettikaupoista kai saatavissa. Oliko se hyvä kirja? En osaa sanoa, mutta samaistuin ja sain siitä ajatuksia joita pohdin edelleen ja luen kirjasta yksityiskohtia toistamiseen. Kyseinen kirja onarkirealismia ja avointa pohdiskelua ihmisyydestä. Suosittelen. Ei kaupallinen, mutta minulle sopivaa luettavaa juuri nyt.


    • Kukaan ei pidä yhtään mistään viha-propaganda psykologiasta. Eivät kirjasi myy. Ole itsellesi armollinen ja kirjoita tekstiä, joka myy. Ilmeisesti olet aika kunnianhimoinen, niin että sinulla lienee siihen mahdollisuuksia. Aitous voittaa.. unohda se viha!

      • ihmettelen hieman

        miksi itse vaivaudut kirjasi markkinointiin, kun kerran teoksillasi on jo kustantaja. Ehkä heidän kapasiteettinsa on vaatimaton. Silloin kannattaa miettiä tarjoaako seuraava teosta samalle kustantajalle vai lähestyykö jotakin muuta...

        Minusta ongelman ydin on jo tässä asetelmassa, vaikka en kirjaa ole lukenut, mutta itselläni tämä aiheutti raskaan torjunnan ja huokaisun - taas tätä samaa, samaa, samaa nettisälää.

        Okei. Vaikka aihe on kiehtova, näkökulma ja kansanomaisuudella ratsastaminen vie heti uteliaisuuden. Kiehtovampi tämä olisi katsottuna enemmänkin EU-tason toimintana kuin Suomessa, jossa tätä aihetta on vinetetty netissä - todellakin - riittävästi ja aika odotettavilla ajatusreiteillä. Sosiologisessa tutkimuksessa on aihetta tutkittu varsin laajasti, joten aineistoasi voisit laajentaa ehkä väitöskirjan puolelle... silloin voisi kolahtaa.

        "Tähän kirjaan on koottu kaikki asiat mitä on pyöritelty tuolla netissä jo vuosia ja tiivistetty innostavaan ja kansantajuiseen muotoon. Tämä kirja käsittelee Suomessa erittäin tunnelatautunutta ja tabua aihetta, eli yleistä asevelvollisuutta."

        Olen ihmeissäni tästä tabu -ajatuksen herättelystä, koska en itse näe aiheessa mitään erityisen tabua.

        No, kirpparimyynti on kirjojen kohdalla niin ground-zero-operationia, etten odottaisi suuria myyntejä ja uteliaisuuksia siellä... tietysti riippuu kirpparista ja kaupungista, kaupunginosasta...

        Mutta jos olet nuori mies, varmaankin jatkat opintojasi ja aiheen tutkimista, ehkä löytyy kiinnostavia ajatussuuntauksia viiden vuoden päästä. Vastapaino voisi olla kiinnostava kustantaja...


      • miksihän
        ihmettelen hieman kirjoitti:

        miksi itse vaivaudut kirjasi markkinointiin, kun kerran teoksillasi on jo kustantaja. Ehkä heidän kapasiteettinsa on vaatimaton. Silloin kannattaa miettiä tarjoaako seuraava teosta samalle kustantajalle vai lähestyykö jotakin muuta...

        Minusta ongelman ydin on jo tässä asetelmassa, vaikka en kirjaa ole lukenut, mutta itselläni tämä aiheutti raskaan torjunnan ja huokaisun - taas tätä samaa, samaa, samaa nettisälää.

        Okei. Vaikka aihe on kiehtova, näkökulma ja kansanomaisuudella ratsastaminen vie heti uteliaisuuden. Kiehtovampi tämä olisi katsottuna enemmänkin EU-tason toimintana kuin Suomessa, jossa tätä aihetta on vinetetty netissä - todellakin - riittävästi ja aika odotettavilla ajatusreiteillä. Sosiologisessa tutkimuksessa on aihetta tutkittu varsin laajasti, joten aineistoasi voisit laajentaa ehkä väitöskirjan puolelle... silloin voisi kolahtaa.

        "Tähän kirjaan on koottu kaikki asiat mitä on pyöritelty tuolla netissä jo vuosia ja tiivistetty innostavaan ja kansantajuiseen muotoon. Tämä kirja käsittelee Suomessa erittäin tunnelatautunutta ja tabua aihetta, eli yleistä asevelvollisuutta."

        Olen ihmeissäni tästä tabu -ajatuksen herättelystä, koska en itse näe aiheessa mitään erityisen tabua.

        No, kirpparimyynti on kirjojen kohdalla niin ground-zero-operationia, etten odottaisi suuria myyntejä ja uteliaisuuksia siellä... tietysti riippuu kirpparista ja kaupungista, kaupunginosasta...

        Mutta jos olet nuori mies, varmaankin jatkat opintojasi ja aiheen tutkimista, ehkä löytyy kiinnostavia ajatussuuntauksia viiden vuoden päästä. Vastapaino voisi olla kiinnostava kustantaja...

        ei myy aggressio? Jos haluaa ihmisiin vaikuttaa, pitää olla hyvät teesit ja perustelut... minusta tuo aihe on hieman, anteeksi vain, loppuunkulutettu ja loppuunkäsitetty.

        Opiskeletko filosofiaa vai valtio-oppia?


    • kansiin,

      ja nimeksi vaikka Robustus Taistelija 1-2. Sillä nimellä vihanlietsonta vielä menee läpi.
      Nimimerkkisi on mielenkiintoinen, en muuta sano!

    • yliopiston hutkija

      Pistä viihdettä peliin. On katsos tarinat kun myy. Kirjoita ku tyttökaverilla onkin exän kaulakoru vielä kaulassa ja alkaa riita, ku se haluu sitä pitää ja toinen on mustis ja sitten jostain kulman takaa voikin iskeä ostoskärrymurhaaja, ku ne on niin keskittyneitä toisiinsa. Ja sitten vaan toi kaveri heivaa ne ruumiit sinne kärryyn ja pokkana heivaa ne Tammerkoskeen tai Aurajokeen tai johki ja sillä lailla. Ja sitte ne parisuhteelliset löytyy sieltä joesta joskus, kun ostoskärrymurhaaja on shoppaamas ja heivaa jo uutta kärryä auton taaksen mennessään pois. Siitä se lähtee myyntiluvut nousemaan. Kyllä Suomi24 käyttäjistäkin selkeästi huomaa, ettei ajattelu ja itsensä kehittäminen ole ihan yleistä. Kovin ollaan välittömissä tunteissa kiinni ja halutaan viihtyä, viihtyä, aaaahhh... tuntea ... kaikkea .... iiihaaanaaa.... heti .... olen .... jurpo ... tunteeni ... aah ... ne ... määräävät ... ei aatos.

    • Kirjan tekoon kykenemätön.

      enimmäkseen jo mainetta ja kunniaa saaneita teoksia. Uusien kirjailijoiden työt eivät siis käy kaupaksi. Eikä kirjoja saa olla näkyvissä yhtä enempää. Mielestäni kirjassa pitää olla tarina, pohtiva ja väittelevä kirjallisuus ei herätä lukuhaluja kuin minimaalisen pienessä ihmisjoukossa.

      Sivumennen sanottuna inhoan tuota sanontaa, että "kirja myy". Olen joskus itse myynyt jonkin kirjan kirppiksellä ja se meni kaupaksi, ei se myynyt itseään. Minä sen pistin näkyville ja hinnoittelin, annoin ostajan käteen ja pistin rahat taskuuni.

      Harkitsepa jonkin juonellisen kirjan tekemistä, kun sinulla on kyky kirjoittaa. Lykkyä tykö!

      • Federal Law

        Ketjun aloittajan tuumauksia kommenteista.


      • alvari.raappavaara
        Federal Law kirjoitti:

        Ketjun aloittajan tuumauksia kommenteista.

        Jätkällä (?) kohdata kylmä totuus kustannusmaailman ja lukevan kansan toiminnasta.


      • XX_YY
        alvari.raappavaara kirjoitti:

        Jätkällä (?) kohdata kylmä totuus kustannusmaailman ja lukevan kansan toiminnasta.

        Kirjoitit kirjan, arvostit sitä itse niin suuresti että veit sen kirppikselle.
        Miksi koko vaivannäkö kirjan kirjoittamiselle. Vastaa meille jotain.


    • Kolmas kirja on tekeillä. Myyntiluvut olivat heikkoja, yritän vielä levittää sanomaani. Hyviä vastauksia kiitän teitä keitän täitä. Kirjastoon olen lähettänyt kappaleita.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe