Olen härkä m ja olen pettänyt jousimiestä n. En aijo sitä hänelle ikinä kertoa, vaan nauttia.
jousimies N
3
689
Vastaukset
- jousimiesnainen.....
Se tietää ja on jo salaa myös nauttien pettänyt siis jousimiesnainen on todella kova, ja myös että tuo ei ollu mikään uutinen. Suurin osa härkämiehistä tarvitsee siihen paksuun ruhoonsa välillä itseluottamusta. Eli yksinkertasii kun ovat hakevat sen alapään kautta naisilta "mie oon mies"... hi hii jopa vitsin laukasit --
Mun periaate ja naiskavereita myös jousimiesnaisia .. meijän periaate uskollisia, mutta jos tiedämme miehemme pettää mekin petämme niin minä olen kannsa tehnyt, ja ei se härkätolvana huomaa kun nauttii itestään luulee nainen ei huomaa.. hoh hoijaa.... oletkohan sää vielä se mun härkämies joka luulee olevansa niin salanen petämisissään muka en minä tiedä.. ja menin kanssa.
Senkin huoamasin pettäessäni onpa niitä lopuksi hyviä muita merkkeja sängyssä.. ei se ookkaan vain härkämies... ehkä eroon kun löydän sopivan ...hmm... - Jouskarinainen myös
Kuten tuossa toinen jouskarinainen taisi jo sanoa, me tiedämme jo.
Jousimiesnaisilla on loistava intuitio ja he ovat mestareita ottamaan asioista selvää. Siksi meitä ei pysty pettämään salassa... ettäs sen tiedät.- jossunaikkonen
minä myös tiedän mun härkämies petti mut nyt voi ottaa ketä vaan koska mun tunteet on mennyt ja eronut hänestä olen. Kun vaan hän itse ymmärtää sitä ja saan olla rauhassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1372001
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1291639Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11506Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881423- 321391
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321214Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet501100- 241099
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221021- 51894