Olen härkä m ja olen pettänyt jousimiestä n. En aijo sitä hänelle ikinä kertoa, vaan nauttia.
jousimies N
3
645
Vastaukset
- jousimiesnainen.....
Se tietää ja on jo salaa myös nauttien pettänyt siis jousimiesnainen on todella kova, ja myös että tuo ei ollu mikään uutinen. Suurin osa härkämiehistä tarvitsee siihen paksuun ruhoonsa välillä itseluottamusta. Eli yksinkertasii kun ovat hakevat sen alapään kautta naisilta "mie oon mies"... hi hii jopa vitsin laukasit --
Mun periaate ja naiskavereita myös jousimiesnaisia .. meijän periaate uskollisia, mutta jos tiedämme miehemme pettää mekin petämme niin minä olen kannsa tehnyt, ja ei se härkätolvana huomaa kun nauttii itestään luulee nainen ei huomaa.. hoh hoijaa.... oletkohan sää vielä se mun härkämies joka luulee olevansa niin salanen petämisissään muka en minä tiedä.. ja menin kanssa.
Senkin huoamasin pettäessäni onpa niitä lopuksi hyviä muita merkkeja sängyssä.. ei se ookkaan vain härkämies... ehkä eroon kun löydän sopivan ...hmm... - Jouskarinainen myös
Kuten tuossa toinen jouskarinainen taisi jo sanoa, me tiedämme jo.
Jousimiesnaisilla on loistava intuitio ja he ovat mestareita ottamaan asioista selvää. Siksi meitä ei pysty pettämään salassa... ettäs sen tiedät.- jossunaikkonen
minä myös tiedän mun härkämies petti mut nyt voi ottaa ketä vaan koska mun tunteet on mennyt ja eronut hänestä olen. Kun vaan hän itse ymmärtää sitä ja saan olla rauhassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522075
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3301274Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.911166- 1491055
- 35928
- 67919
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59797Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta23796Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46759