Olen härkä m ja olen pettänyt jousimiestä n. En aijo sitä hänelle ikinä kertoa, vaan nauttia.
Vastaukset 3
- jousimiesnainen.....
Se tietää ja on jo salaa myös nauttien pettänyt siis jousimiesnainen on todella kova, ja myös että tuo ei ollu mikään uutinen. Suurin osa härkämiehistä tarvitsee siihen paksuun ruhoonsa välillä itseluottamusta. Eli yksinkertasii kun ovat hakevat sen alapään kautta naisilta "mie oon mies"... hi hii jopa vitsin laukasit --
Mun periaate ja naiskavereita myös jousimiesnaisia .. meijän periaate uskollisia, mutta jos tiedämme miehemme pettää mekin petämme niin minä olen kannsa tehnyt, ja ei se härkätolvana huomaa kun nauttii itestään luulee nainen ei huomaa.. hoh hoijaa.... oletkohan sää vielä se mun härkämies joka luulee olevansa niin salanen petämisissään muka en minä tiedä.. ja menin kanssa.
Senkin huoamasin pettäessäni onpa niitä lopuksi hyviä muita merkkeja sängyssä.. ei se ookkaan vain härkämies... ehkä eroon kun löydän sopivan ...hmm... - Jouskarinainen myös
Kuten tuossa toinen jouskarinainen taisi jo sanoa, me tiedämme jo.
Jousimiesnaisilla on loistava intuitio ja he ovat mestareita ottamaan asioista selvää. Siksi meitä ei pysty pettämään salassa... ettäs sen tiedät.- jossunaikkonen
minä myös tiedän mun härkämies petti mut nyt voi ottaa ketä vaan koska mun tunteet on mennyt ja eronut hänestä olen. Kun vaan hän itse ymmärtää sitä ja saan olla rauhassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j811233- 42824
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga72719Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden240717Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35591- 46575
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️77560- 37512
- 24505
- 26482