jousimies N

härkä M

Olen härkä m ja olen pettänyt jousimiestä n. En aijo sitä hänelle ikinä kertoa, vaan nauttia.

3

689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jousimiesnainen.....

Se tietää ja on jo salaa myös nauttien pettänyt siis jousimiesnainen on todella kova, ja myös että tuo ei ollu mikään uutinen. Suurin osa härkämiehistä tarvitsee siihen paksuun ruhoonsa välillä itseluottamusta. Eli yksinkertasii kun ovat hakevat sen alapään kautta naisilta "mie oon mies"... hi hii jopa vitsin laukasit --

Mun periaate ja naiskavereita myös jousimiesnaisia .. meijän periaate uskollisia, mutta jos tiedämme miehemme pettää mekin petämme niin minä olen kannsa tehnyt, ja ei se härkätolvana huomaa kun nauttii itestään luulee nainen ei huomaa.. hoh hoijaa.... oletkohan sää vielä se mun härkämies joka luulee olevansa niin salanen petämisissään muka en minä tiedä.. ja menin kanssa.
      Senkin huoamasin pettäessäni onpa niitä lopuksi hyviä muita merkkeja sängyssä.. ei se ookkaan vain härkämies... ehkä eroon kun löydän sopivan ...hmm...

• Jouskarinainen myös

Kuten tuossa toinen jouskarinainen taisi jo sanoa, me tiedämme jo.

Jousimiesnaisilla on loistava intuitio ja he ovat mestareita ottamaan asioista selvää. Siksi meitä ei pysty pettämään salassa... ettäs sen tiedät.

• jossunaikkonen

minä myös tiedän mun härkämies petti mut nyt voi ottaa ketä vaan koska mun tunteet on mennyt ja eronut hänestä olen. Kun vaan hän itse ymmärtää sitä ja saan olla rauhassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      135
      1933
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      126
      1589
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1486
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      84
      1403
    5. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      32
      1361
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      128
      1166
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      50
      1070
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      24
      1059
    9. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1011
    10. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      868
    Aihe