Vm. 2005 Mazda 3
Valojen merkkiääni rupee huutamaan yleensä (ei aina) heti kun kuskin puoleisen oven avaa. (avaimet on irti ja valot pois).
Samoin mittariston taustavalot saattaa jäädä päälle/alkaa vilkkumaan kun auton pistää lukkoon.
Mistä mahtaa johtua??
3:n valojen merkkiääni
16
11955
Vastaukset
- esa kk
tarkasta ensin onko hanskalokeron valon polttimo ehjä.
rikkoutuneen aiheuttaa kaikkea kivaa.....- Anonyymi
Hyvä vinkki !! Tuli kuntoon .Kiitos.
- marko ceellä
Kertokaas löytyikö vika?
- zeroh1
Sama vika vuosimallia 2004:ssa. Löytyikö vian syytä?
- Arzsi
Myös minulla sama vika 2005 mallin maksalaatikossa. Kaikki poltiimot ehjiä.
Mukava olisi kuulla saitteko selville vian syyn? - gogo
onko kukaan saanu kyseiseen ongelmaa vastausta mistä voisi johtua? täällä sama ongelma
- Zalo
Ratkaisu löytyi ainakin minun osalta esa kk:n vinkistä, siitä suuret kiitokset. Eli Mazda 3 2004 ja viat juuri samat kuin edellä; vika alkoi siitä että kun virrat pois ja kuskin ovi auki, niin alkoi valojen merkkiääni huutamaan ja siitä pari päivää, niin kun otti virrat pois alkoivat mittarivalot välkkymään. Hansikaslokeron valo ei toiminut, joten esan vinkistä vaihdoin lampun, löysin lampun vaihdon ohjeet netistä http://www.mazda3forums.com/showthread.php?t=373193
ja johan alkoi homma pelittämään. - mazda3
Täältä löytyi apu. Kokeiltiin vaikka mitä, vikakoodeja kun ei anna. Se oli se pirun hansikaslokeron polttimo.
- yao
mazda 3 22.3.2017. Hansikaslokeron polttimostahan se vika löytyi. Kiitos vinkin antajalle! En voi kuin ihmetellä merkkikorjaamo Laakkosen huoltoa, kysymälläkään ei suostuttu sanomaan mistä vikaa kannattaisi etsiä vaikka varmasti tiedettiin mistä vika löytyisi.
- mätzätön
On taas yritetty rahastaa, mulkuilla virityksillä rehellistä autoilijaa?
- Muroishi
Mazda 3 vm 2008, sama vika ja hansikaslokeron polttimon vaihdolla se korjaantui. Kiitos hyvistä vinkeistä.
- Anonyymi
Tää oli hyvä vinkki, kyllä on vikaa etsittykin.
- Anonyymi
2005 vuoden 3:ssa sama homma. Kiitokset vinkistä ja ohjeesta. Korjaantui parissa minuutissa.
- Anonyymi
Kiitos vinkistä, hanskalokeron valon vaihto auttoi poistamaan summeriäänen ja mittarivalojen välkkymisen virtojen katkaisun jälkeen. Mazda 3 vm. 2004.
- Anonyymi
Ja siis pelkän polttimon uusiminen auttoi asiaan.
- Anonyymi
Kiitos vinkistä, mazda 3 05, lampun vaihto ja summeri pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820